Klachtenregeling

Intern klachtafhandelingssysteem
1. Klachten kunnen worden ingediend via de toegewezen accountmanager of via sales@kieskeurig.nl.
2. De klacht dient zo volledig en duidelijk mogelijk te worden omschreven.
3. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de klacht beantwoord. Vraagt een klacht een langere verwerkingstijd, dan ontvangt Partner binnen de termijn van 14 dagen een ontvangstbevestiging van de klacht waarin de termijn wordt aangegeven waarbinnen Partner een inhoudelijke reactie op de klacht kan verwachten.

Bemiddeling
Wat betreft de buitengerechtelijke beslechting van geschillen tussen Kieskeurig en Partner (waaronder klachten die niet kunnen worden opgelost door middel van het interne klachtenafhandelingssysteem) zijn twee bemiddelaars aangewezen om te trachten tot overeenstemming te komen.

Mediaton Haarlem - mr. S.A. Merhottein
https://mediation-haarlem.nl/

Digidispuut / Bergman juridisch adviesbureau - mediation
https://digidispuut.nl
https://bergmanjuridisch.nl/

Kosten voor bemiddeling
Welke partij welk aandeel van de kosten moet betalen, wordt door de bemiddelaar bepaald.