Bosch HSG636BB1 - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kroft 01-05-2017

Ongelooflijke fijn apparaat!!

Wij hebben de oven inmiddels een aantal weken in gebruik en wat hebben wij nu al een genot van dit apparaat zeg.
De bediening is uiterst eenvoudig en door middel van de assist functie kun je bijna ieder gerecht al programmeren waardoor het resultaat keer op keer spot-on is .

Ik kan dit apparaat iedereen van harte aanbevelen en is tevens een parel voor het oog.

keukenprinses 29-08-2016 Product paar weken in bezit

mooie vormgeving

Een fijn apparaat om te gebruiken, er zitten veel functies op, het apparaat is heel stil, zowel 'aan' als bij afkoelen, en eten komt er smakelijk uit.

Pluspunten

• stil
  • functioneel

thijsnijhof76 10-05-2016

Ongelofelijke prestaties!

Heerlijk en bakoven met stoom! Voor ons echt een aanwinst. We twijfelende over het gebruik van stoom maar we willen nu niet meer zonder! De producten komen er echt veel lekkerder uit. Zelfs de kinderen proeven het verschil.

Floor13 22-04-2016

heerlijk apparaat

Heb deeg laten rijzen in de stoomoven en daarna pasteitjes gebakken, resultaat echt geweldig! ook de prei-taart met onder en bovenwarmte lukt goed, bodem goed gaar.

Lelie 09-04-2016

Fijne bakoven met stoom

Handig in gebruik. Display is duidelijk weergegeven en de bakoven met stoom is voorzien van voorgeprogrammeerde instellingen, zodat je daar altijd op terug kan vallen. Fijn dat het product van alle gemakken voorzien is qua warmen van voeding. Minpunten zijn dat er onder in de bakoven met stoom geen ingebouwd opvangbakje aanwezig is voor het vrij gekomen stoom/water, dan kun je het met een spons zo opzuigen. Ondanks het afpompen van het water blijft er een plas water op de bodem van de bakoven met stoom liggen, waardoor je de hele bodem moet afnemen met een doek. Ook worden er 2 kleine 'stoombakjes' bijgeleverd, echter passen deze niet van zichzelf in de bakoven met stoom en dienen zijn in de oven op een ander rekje geplaatst te worden.