De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HSG636BB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mophof 31-10-2018

Luxe oven met veel functies

Geschreven voor: Bosch HSG636BB1

Gekozen voor dit product omdat wij twee dezelfde ovens wilde qua uiterlijk. Uiteindelijk bij deze uitgekomen en de combi magnetron/oven versie. Bij de zien er hetzelfde uit, maar met andere functies (de ene stoomoven, de andere combi mag.)
Passen ontzettend mooi in een zwarte kastenwand.

Gister ingebouwd, dus veel ervaring er nog niet mee. Inbouwen ging erg gemakkelijk (2 schroefjes). Instellen ook redelijk makkelijk.
Zitten veel functies op, maar lijkt voor zich te spreken. Assist functie erg handig en mooi! Oo het display worden echte plaatjes van de gerechten in weergeven. Pieptoon als het gerecht klaar is is ook niet vervelend.

Wel snel vingerafdrukken op het touchscreen. Sommige knopjes moet je ook goed aanraken (lukt soms niet met 1x tikken). Soft touch zou hier misschien nog wat prettiger voor zijn.

Bij levering zitten de bakplaten voor stomen en bakken erbij.

Kortom, erg mooie en luxe oven welke goed is te combineren met een andere functie oven met dezelfde looks.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Veel verschillende bakplaten
  • Mooie display weergave
  • Makkelijk in te bouwen
  • Assist functie

Minpunten

• Snel vingerafdrukken
  • Touch toetsen reageert soms niet in een keer

visser 08-06-2018

Stoomoven, groot en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch HSG636BB1

In onze nieuwe keuken wilden wij graag een stoomoven. Gezonder, lekkerder en gezonder. Dat is helemaal uitgekomen! Broccoli, spitskool en boontjes smaken verser en zijn veel makkelijker klaar te maken dan in de pan. Ook de functie regenereren (opwarmen met stoom) werkt fantastisch. Wij missen de magnetron absoluut niet! De oven is makkelijk schoon te maken en de functie 'drogen' maakt het af. Een handig menu die makkelijk te bedienen is. Wij zijn heel tevreden

Pluspunten

• Gemak
  • Groot

Minpunten

• nog niet gecoonstateerd

keukenprinses 29-08-2016

mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch HSG636BB1

Een fijn apparaat om te gebruiken, er zitten veel functies op, het apparaat is heel stil, zowel 'aan' als bij afkoelen, en eten komt er smakelijk uit.

Pluspunten

• stil
  • functioneel