De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HM676G0S1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Dave 20-09-2016

Uitstekende combi oven

Geschreven voor: Siemens HM676G0S1

Zeer gebruiksvriendelijke combi oven. Makkelijk in te stellen via touchscreen. Ook de indicatie waar de oven mee bezig is werkt er fijn. Bij voor verwarmen en ook nadien in de afkoelfase.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Gebruikersgemak
  • Telescoop armen
  • Indicatie screen

Minpunten

• Geen pizzasteen erbij

Sophia 29-07-2016

prima oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens HM676G0S1

Wederom dezelfde apparatuur gekocht als in onze vorige woning wegens de goede ervaringen met Siemens. Zeer tevreden.
Mooi design en vele toepassingen. Aanrader is een demonstratie bij te wonen in Hoofddorp, zodat je goed weet wat er allemaal mee gedaan kan worden.

Frank 28-06-2016

prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens HM676G0S1

zeer eenvoudig te bedienen met veel mogelijkheden top apparaat met hete lucht boven en onderwarmte magnetron en diverse roosters

Melvin 31-10-2015
Geschreven voor: Siemens HM676G0S1

Duurzaamheid kan ik niet beoordelen, maar mooie oven met legio mogelijkheden. Heel makkelijk in gebruik.

Donné 12-10-2015
Geschreven voor: Siemens HM676G0S1

Combi-magnetron met veel mogelijke bereidingswijzen/functies en ingeprogrammeerde gerechten. De bediening is snel onder de knie te krijgen door het eenvoudige menu. Het opwarmen van de oven gaat snel.

De ovendeur opent en sluit gecontroleerd. De meegeleverde bakblikken en het rooster kunnen bij het uit de oven halen niet "vallen" doordat ze blijven hangen achter een nokje (handig). De ruimte in de oven is fors zodat er ook grote gerechten gemaakt kunnen worden. Het apparaat heeft een zelfreinigingsfunctie (pyrolyse) wat erg makkelijk is.

Door de normale stekker is een normale wandcontactdoos op één groep voldoende (er is geen aparte perilex-aansluiting nodig). Omdat onze vorige combi-magnetron ook een grote Siemens was, kon het apparaat zo in onze keuken geschoven worden. Twee schroeven om vast te zetten, en klaar! Dezelfde avond al het eerste gerecht in de oven bereid.

Kortom, een degelijk apparaat met veel mogelijkheden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Hans4444 24-06-2015
Geschreven voor: Siemens HM676G0S1

Apparaat ziet er mooi uit en is gemakkelijk te bedienen en voldoet zeker aan de verwachtingen. Schoonhouden van deze oven is erg gemakkelijk