Bosch HBG632BS1 - Reviews

Inbouwhoogte
59,5 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

René 06-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie oven, ruim met goed bakresultaat

Een fijne ruime oven met gemakkelijke bediening en meer dan voldoende gebruiksmogelijkheden.
Door de telescopische rails blijven de bakplaat en bakrooster prima stabiel.
Het bakresultaat is uitstekend en het in te stellen tijdprogramma handig voor een warme schotel bij thuiskomst.

Pluspunten

• goed bakresultaat
  • mooi om te zien

Minpunten

• draaischijf reageert soms wat later

jjh 15-01-2016 Product paar weken in bezit

De bedieningsring werkt niet als je te gladde vingertoppen hebt. Gebruik nu een gum om hem te bedienen. natuurlijk belachelijk dat een gerenoveerd bedrijf als Bosch zoiets op de markt brengt

Peter 24-06-2017

Tsja ik zou niet weten of Bos gerenoveerd heeft, maar U zegt het, zitten ze in een monumentaal pand dan ?

Noteboom 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige oven. We hebben er veel plezier van. Touch reageert niet altijd. Hij ziet er mooi uit en is erg gebruiksvriendelijk

martijn 04-09-2015 Product kwartaal in bezit

Mooie oven. Werkt goed en snel. Bedieningsring is erg mooi maar werkt niet altijd even makkelijk als je gladde vingers heb.

G.N. 08-07-2017 Product paar weken in bezit

prachtige oven

Een fijne oven die precies doet wat hij moet doen zonder allerlei toeters en bellen. Een mooi design en een functioneel gebruik.

bayram 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

heel leuk kadaou voor mijn vrouw heel handeg programmeren en automatisch verlichtingen heel stoer

martijn 24-09-2015

Prima oven

Prima oven, veel functies en snel opgewarmd. Ring is af en toe lastig te bedienen als je vingers glad zijn.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

RB111 24-05-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat ziet er super strak en mooi uit, de eerste indruk is heel goed!
Apparaat is zeer vriendelijk in gebruik.
Met voor ons genoeg functies.

Sas1985 17-05-2015 Product maand in bezit

mooie uitstraling, veel optie's mogelijk en makkelijk in gebruik. Gebruik de bak oven dagelijks ook voor alleen maar wat op te warmen.

Jantien Smulder 11-05-2015 Product maand in bezit

Gemakkelijk te bedienen, overzichtelijk display, automaat die meedenkt. Ook de grilfunctie doet het prima. Exacte tijd en warmte instelling. Mooi design.
Samen met compacte oven met magnetron-functie ziet het er professioneel uit. Duurzaamheid kunnen we nog niets over meedelen. We krijgen complimenten van gasten over het gehele plaatje.

Diana E 30-04-2015 Product kwartaal in bezit

Superblij met deze oven! Hiervoor een combi gehad maar nu we weer een oven hebben ervaren we weer hoe fijn dat is. De oven is heel snel warm, maakt weinig lawaai en het eten wordt heerlijk door en door warm. De 4D stand is ideaal voor snel verwarmen. Het apparaat ziet er mooi uit en is fijn te bedienen. En tot slot heerlijk ruim van binnen!

Keesjanhart 10-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design, prettig te programmeren en vandaag voor het eerst gebruikt naast de andere 4 Bosch inbouwapparaten in onze nieuwe keuken.
Heeft simetrie met de inbouw magnatron HBG632BS1/01 zodat we aan beide zijden van de keuken een zelfde display zien.