BLACK+DECKER GL8033

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

stefanja77 05-07-2014
Geschreven voor: BLACK+DECKER GL8033

Deze machine net bij de Gamma gekocht ( altijd goedkoop aanbieding )en geprobeerd in mijn tuin.

De machine voelt sterk en degelijk aan zonder zwaar te zijn.
Hij pakt lekker vast met de bijgeleverde handel en is in hoogte verstelbaar zodat hij voor iedereen goed past...

Er zitten twee draadspoelen bij 1 spoel met normaal draad en 1 spoel met dikke draad ( incl. 10 reserve draden )voor het zwaardere werk.

Het wieltje werkt perfect draai de machine op zijn kant en laat het wieltje langs je graskant lopen en het word super strak niet meer steken met een mesje of iets dergelijks !
Gewoon na het maaien even overal deze strimmer langs halen en alles is weer netjes.

Verder komt hij bijna gebruiksklaar uit de doos even de kap en de handel monteren ( alleen voor de kap heb je een schroevendraaier nodig )en je kunt direct beginnen.

Tot zo ver dus een prima prijs kwaliteit verhouding !!

Hugo IV 19-09-2015

Oke... dank voor je reactie!

stefanja77 18-09-2015

Beste Hugo,

Ja ook na een jaar nog super tevreden!
Zolang je de draadspoel gebruikt waar hij voor is zal hij zeker lang genoeg mee gaan.
Probeer alleen niet de graskanten te doen langs een tegel pad.
Dat kan uiteraard wel maar dan heb je uiteraard ook meer slijtage op je draadspoel.
Nogmaals wij zijn er zeker nog tevreden mee !!

Groetjes Stefanja77

Hugo IV 15-09-2015

En.. na een jaar nog steeds tevreden? Moet je nu vaak die draadspoelen verwisselen?

Grt en dank!