WMF Lono RVS - Reviews

Type apparaat
gourmet, raclette, grillplaat
Max. geschikt voor
8 pers.

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Erik 24-05-2017

Mooi gourmet/raclette stel

Na het defect raken van onze al oudere TEFAL gourmet zijn we gevallen voor deze WMF Lono raclette grill. Hoewel aan de prijzige kant,. De recensies zijn echter goed, ook op kieskeurig goede waarderingen. Het aantal pannetjes, 8, het vermogen van 1500W, en ook een beetje de vormgeving heeft daarna de doorslag gegeven.

In andere recensies heeft men het wel over matig warm worden van de pannetjes onder de plaat, maar dat hebben wij niet zo ervaren. Misschien omdat we de thermostaat op de hoogste stand hadden staan. De thermostaat is volgens ons overigens een overbodige functie. Een aan/uit functie op de thermostaat was wel handig geweest, maar niet noodzakelijk vinden we.

Wat betreft gebruik vinden we de pannetjes wat instabiel. Het handvat is te zwaar waardoor de pannetjes wat naar achteren leunen. De warmte komt daardoor niet gelijkmatig in het pannetje en de zijde aan de kant van het handvat wordt wat eerder warm. Ook loopt de 'bakboter' daardoor wat naar die kant. Jammer voor zo'n mooi design.Verder zijn de pannetjes wat kleiner dan we van onze oude TEFAL gewend waren. Daarom geven we voor het gebruiksgemak 3 sterren.

Al met al verliep de eerste keer gebruik naar verwachting. We hebben zowel onder de plaat als daarop met de pannetjes gewerkt. Wat ons opvalt is dat het eten niet snel bruin wordt. Je hebt daardoor de neiging langer door te gaan met bakken, net of de pannetjes niet heet zijn.

Uiteindelijk zijn we blij met onze keuze.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Boven en onder goed warm
  • 8 pannetjes

Minpunten

• Pannetjes uit balans
  • Wat kleinere pannetjes

Denise 18-04-2017

Wmf Gourmet/ raclette

Prachtig gourmet/ raclette van wmf lono, mooie vorm, goed resultaat, zeer functioneel.
Ben er super blij mee!

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi
  • Goede anti aanbak plaat

D de Korte 12-04-2017

WMF LONO Tafel gril

Wij hebben een WMF LONO tafel gril aangeschaft. Het product ziet er zeer degelijk uit en is gemaakt van roestvrij staal en heeft een mooie uitstraling.We hebben de tafel grill gebruikt en de temperatuur regeling werkt nauwkeurig en gemakkelijk schoon te maken .Dus aan te bevelen

Pluspunten

• luxe uitstraling
  • Roestvrij staal

Minpunten