Tristar FR-6994 Crispy Fryer XXL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar FR-6994 Crispy Fryer XXL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

b*************@g******** 25-10-2021

Nutteloze combi

Dit apparaat is glanzend zwart waardoor je heel snel vette vingers en vegen ziet. Ik kon niet het juiste schoonmaakmiddel vinden om de buitenkant lekker streeploos te krijgen.
Afneembare ovendeur is wel oké, maar niet een extra optie die me zou overhalen om juist voor dit apparaat te kiezen.
Er zit een kruimellade onder de frituurpan of roosters. Dat hebben de meeste van deze apparaten. Deze lade was fijn af te wassen.
In het gebruik vind ik dit apparaat vooral wat onhandig. Het kleine formaat van de bakroosters zorgde ervoor dat ik voor bakken of roosteren van bijv groente toch snel weer naar mijn combi oven greep.
De Frietmand is mooi ruim maar heeft een heel onhandig en onstabiel handvat. Er zit een stukje ijzerdraad over de twee stangetjes wat vastgeklemd moet worden. Bij het schudden van frietjes liet dit handvat vaak los.
Ik heb geen vlees of vis geroosterd op de grill rekken omdat ik vega eet. Maar ik vind ze klein en onhandig voor groente
Het bedieningspaneel is prima, al heb ik persoonlijk liever een duidelijke Play knop in het midden. Hier zit het rechts op het paneel met een gecombineerde pauze knop. Het is wel Touchscreen, dus geen vieze knoppen en randjes.
Ik vind dit apparaat lomp en groot in vergelijking met andere apparaten. Door de rondingen van de zijkanten is een grote ruimteveer op het aanrecht.
De functie die ik echt fijn vind is de ontdooistand, snel en makkelijk iets ontdooien
Eindconclusie: ik zou dit apparaat niet kopen. Ik vind het lomp en onhandig. De combi van een airfryer en bakoventje is niet nodig, ik heb liever twee apparaten die voldoen dan deze combi , die klein en onhandig is.

Pluspunten

• Mooie frietjes

Minpunten

• Slecht schoon te houden
  • Onhandige en grote vorm

Familie Romme 28-06-2020

Hele fijne en makkelijke airfryer!

We hebben deze airfryer nu 2 weken in ons bezit en kan er nog niet heel veel overzeggen, maar die paar keer dat we hem nu gebruikt hebben, werkt hij prima! Ik wilde echt geen dure en deze scheelt de helft en is net zo goed! In het begin kwam er een raar luchtje vandaan, maar dat is denk ik van de nieuwigheid, dit is nu verdwenen.
De bak gaat ook gewoon in de vaatwasser en komt er weer superschoon, dus wat mij betreft kan hij gewoon de vaatwasser in!
Kortom een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Voordelige koop
  • Goede kwaliteit/prijs
  • Ruim genoeg voor groot gezin
  • Bak kan gewoon in de vaatwasser

Arjan 21-08-2019
  • Product gekregen

Na 1x gebruiken al kapot

Na 1x gebruiken is de plastic beveiliging die ervoor zorgt dat de frietpan uitgaat zodra je het mandje eruit haalt afgebroken. Ook voelt het mandje alles behalve stevig aan. De airfryer van philips daarentegen is veel steviger helaas is het formaat kleiner.

Pluspunten

• Prijs
  • Inhoud

Minpunten

• Goedkoop hard plastic
  • Meteen al afgebroken
Customer Service Smartwares Group 29-08-2019

Beste Arjan, Dit is inderdaad vervelend en niet de bedoeling. U kunt contact opnemen met het aankooppunt voor garantie en het product laten omruilen. Met vriendelijke groet, Maaike Klantenservice Tristar

Jobbathehut 12-05-2019

snel en krokant!

goed werkende frituurpan!
aanschafprijs is goed en kwaiteit stelt niet teleur.
de pan zelf is makkelijk schoon te houden door de anti aanbaklaag. er is echter geen mandje aanwezig maar die is ook niet echt nodig, het eten wordt hierdoor minder droog, maar wel lekker knapperig. ook heb je geen lastige mand om schoon houden. het werkt snel, en is krachtig genoeg voor een snelle snack. lekker ruim van formaat.

Pluspunten

• ruim
  • snel
  • makkelijk schoon
  • ziet er niet slecht uit

Minpunten

• apart geluid als hij aan staat
  • geen bescherming om de pan

Belgianguy 30-04-2019

Top prijs/kwaliteit

In vergelijking met een andere Airfryer heeft dit een hele goede prijs, en de kwaliteit is ook top! En mijn kroketten zijn erg lekker geworden.

Pluspunten

• Goede Prijs/kwaliteit
  • Handig

Fr1dd3e 23-04-2019

Goede airfryer

Een fijne airfryer om mee te werken. Het eten wat je er in stopt bakt goed af. De knoppen wijzen zichzelf uit en de buitenkant wordt niet warm waardoor je hem overal op zou kunnen zetten.

Pluspunten

• Ruime frituurla
  • Handige klok
  • Wordt niet warm aan de buitenkant
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Groot apparaat

NienkedeJ 21-04-2019

Bevalt goed!

Deze airfryer ziet er goed uit en is makkelijk in het gebruik. We hebben pom duchesse erin gemaakt en die waren precies goed; knapperig en krokant van buiten en zacht van binnen.
We zijn erg tevreden met deze airfryer.
Prijs/kwaliteit oké!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Handig in gebruik