Princess 182025 Digital Aerofryer XXL - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182025 Digital Aerofryer XXL op Kieskeurig.nl.

Lonneke 30-04-2019

Heerlijk eten op tafel in een handomdraai

Geschreven voor: Princess 182025 Digital Aerofryer XXL

Heerlijk knapperige frietjes, snacks,afbakbroodjes in een handomdraai op tafel. Zeer makkelijk in gebruik en handig door alle voor ingestelde programma’s. Door het mooie design ook een blikvanger in de keuken. Weinig luchtjes. Soms sluit de lade wat lastiger bij tussentijds openen. Voor mij de eerste airfryer en zal deze ook zeker aanraden bij anderen.

Pluspunten

• Vooraf ingestelde programma’s;handig!

Minpunten

• Lade sluit soms iets moeilijker

NielsB 19-05-2019

Werkt makkelijk, snel en smaakt lekker!

Geschreven voor: Princess 182025 Digital Aerofryer XXL

Voor het eerst een airfryer gekocht om eens te proberen, en het is goed bevallen! Het apparaat werkt makkelijk met diverse standaard bereidingsinstellingen, maar die zijn ook makkelijk aan te passen, bv. voor frietjes was de tijd standaard 15 min maar op de zak stond 8 min, even aan de knop draaien en klaar. Hij is snel op temperatuur, het eten was zo klaar, en het resultaat was goed knapperig en smaakte lekker (vonden we allemaal). Ook erg fijn is dat je makkelijk frietjes en snack bij elkaar kunt doen zodat je niet hoeft te wachten. Schoonmaken was ook geen probleem, helaas kan de pan niet in de vaatwasser maar dat was bekend.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel op temperatuur
  • knapperig en lekker resultaat

Minpunten

• pan kan niet in vaatwasser

Vincent010 29-04-2019

Fijn apparaat, maar handleiding ontbrak

Geschreven voor: Princess 182025 Digital Aerofryer XXL

Goede kwaliteit. Frietjes en broodjes zijn heerlijk uit deze aerofryer. Wel jammer dat er bij ons 2x dezelfde buitelandse handleiding bij zat en dat de Nederlandse ontbrak. Qua geur en lawaai was ik heel erg verrast, die vallen beide heel erg mee. Kortom erg blij mee!