Philips 3000 Series NA352/00 Airfryer met twee manden - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Best Reviewed apr 2024
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Mawes 01-05-2024

Lekker eten

De Philips Dual Basket Airfryer NA352/00 is een fijne toevoeging aan onze keuken. Met de twee manden kun je tegelijkertijd verschillende gerechten bereiden, wat tijd en energie bespaart. We hebben de airfryer een aantal weken mogen testen en het levert knapperig eten zonder veel olie, waardoor het een gezonde manier van koken is. Het bedieningspaneel is eenvoudig te gebruiken en biedt verschillende kookinstellingen voor diverse gerechten. Het ontwerp is compact en gemakkelijk op te bergen, maar biedt toch voldoende capaciteit voor maaltijden voor het hele gezin. Kortom, de Philips Dual Basket Airfryer is een fijne toevoeging in onze keuken.

Dobby999 29-04-2024

Dou happyness in mooi disign

Wat een feestje was het, een airfryer testen met 2 mandjes , wat een genot om alles in 1 keer klaar te maken, redelijk smakelijk om te gebruiken en na een tijdje gaat het steeds smakelijker goed schoon te maken en ziet er geweldig uit, klein foutje voor de online handeling, de qr code gaat naar stofzuiger i.p.v. airfryer, na wat zoek werk alsnog gevonden, erg veelzijdig.

Pluspunten

• uiterlijk
  • schoonmaak

Kp192 29-04-2024

Handig, stil en veelzijdig!

Wij mochten deze airfryer een aantal weken testen. Het eerste wat opvalt, is het formaat. Niet gek dat ie groter is, hij heeft immers 2 mandjes, maar houd rekening met de grootte van een goeie huis-, tuin- en keukenprinter. Hij ziet er mooi robuust uit. De koperkleurige handvatten geven echt een premium uitstraling.
De bediening is top. Grote duidelijke knoppen (touchpad) op de bovenkant van de airfryer. Je selecteert eerst voor welk mandje je iets wil instellen en de rest volgt vanzelf, erg intuïtief. Er zijn wat voorinstellingen die je kunt gebruiken, maar in de praktijk stellen we toch meestal zelf de temperatuur en tijd in. De grootte van de mandjes is ook prima, voor 2 a 3 personen is het prima om aardappels, snacks, broodjes, vis en groente erin te doen, het smaakt allemaal goed! De mandjes kunnen ook gekoppeld worden qua temperatuur en baktijd. Door bijv. aardappelen en je eiwitbron in het grote mandje te doen, en je groenten in het kleinere mandje, heb je in een handomdraai je maaltijd klaar.

De twee mandjes hebben een binnenmandje dat vastgeklemd zit. Hierdoor kun je je gerecht makkelijk en veilig op een bord kiepen, maar tegelijkertijd moet je opletten dat de olie er dan ook uit loopt. Het mandje is wel wat scherp bij de randjes.

Het binnenmandje kun je eruit halen en het geheel is dan makkelijk schoon te maken. Zowel het binnen- als buitenmandje zijn vaatwasserbestendig. De vrij grote mandjes vullen de vaatwasser erg snel, wij kiezen er meestal voor om ze even met de hand af te wassen. Al met al een fijne airfryer als je een complete maaltijd zonder gebruik van fornuis of oven op tafel wil zetten

Pluspunten

• stil
  • prachtige vormgeving voor een airfryer
  • vaatwasserbestendig
  • groot en klein mandje, koppelbaar qua temp/baktijd

Minpunten

• iets kras- en vetgevoelig aan de bovenkant
  • groot apparaat

OKreview 25-04-2024

Luxe airfryer ervaring!

Na een paar weken testen kan ik vol enthousiasme zeggen dat de Philips Airfryer 3000 dual basket een geweldige aanwinst is voor ons gezin!. Het dubbele mand systeem maakt het mogelijk om snel en gemakkelijk verschillende gerechten tegelijkertijd te bereiden. Wij hebben dit o.a. getest met snacks, frietjes, vis, en zelf gemaakte filodeeg hapjes. De aparte timer zorgt ook ervoor dat beide lades tegelijkertijd klaar zijn. Je kan ook heel gemakkelijk de kooktijden synchroniseren.
Hoewel ik in het begin wat moeite had met de touchpad-bediening, is het resultaat het waard; deze airfryer is niet alleen mooi en luxueus, maar ook stil en super functioneel. Kortom, een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdige en gebruiksvriendelijke airfryer!
Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• 2 baklades, afzonderlijk gebruiken.
  • Stil
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• neemt veel ruimte in

Wilma 24-04-2024

Bevalt erg goed, vele mogelijkheden.

Wij mochten deze Airfryer enkele weken testen. Wat waren vooral benieuwd naar het tegelijktijdig klaar zijn van verschillende producten. Wij hebben het bijna dagelijks gebruikt voor o.a. vlees, vis, groente ,aardappels , broodjes , gevulde bladerdeeg met zalm, gevulde parika en gekookt ei. Het is erg prettig dat je twee bakken hebt en dat je kunt instellen dat het tegelijk klaar is. Wat ook prettig is dat je ook alleen de kleine of grote bak kunt gebruiken, de kleine bak is vooral erg fijn als je een kleine portie wilt bereiden. Wij gebruikte de kleine bak vooral voor vlees of om eieren te koken. De voorgeprogrameerde instellingen zijn handig om te gebruiken als lijdraad voor het koken, al is het soms wel erg lang wat ze aangeven qua tijd en / of temperatuur maar dat kun je makkelijk zelf aanpassen. Er zit ook een warmhoud functie op dat is een fijne bijkomst en werkt ideaal voor warmhouden of zelfs even opwarmen. De Airfryer is makkelijk in gebruik en je kunt er eindeloos in koken / bakken. De app is erg leuk om inspiratie op te doen voor leuke recepten. De Airfryer is makkelijk en snel schoon te maken.

Pluspunten

• Gelijktijdig klaar
  • Makkelijk schoon te maken
  • Warmhouden
  • Stil

Minpunten

• Erg groot

Tom 23-04-2024

Dubbele aanwinst voor de keuken

Deze Airfryer heeft tal van voorgeprogrammeerde instellingen om in no time lekkere en gezonde gerechten op tafel te zetten. In de paar weken dat ik deze airfryer heb mogen uitproberen, ging het maken van gerechten makkelijk en snel, vooral omdat je vooraf kunt instellen dat beide baskets tegelijkertijd klaar zijn. Met mijn oudere airfryer werd het avondeten in stappen geserveerd, nu kun je van alles genieten zonder dat de helft van je eten al afgekoeld is. Het apparaat is makkelijk schoon te maken, een nadeel vind ik dat het plateau op de bodem niet makkelijk eruit gehaald kan worden als het heet is. Soms valt er iets van je gerecht door de openingen en dan is het een crime om het te pakken.

Pluspunten

• Dubbele baskets
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Groot (maar dat is logisch met 2 baskets)
  • Vaste plaat in basket

Mirjambiggel 23-04-2024

Fijne airfryer met een mooie uitstraling

Ik mocht dit apparaat testen. Nadat het even wennen was met temperatuur verschil tussen deze en onze huidige airfryer, kunnen we stellen dat we als gezin fan zijn van de Philips 300 series NA352/00.

Het touchpad geeft duidelijk aan hoe je de airfryer kan bedienen. De airfryer heeft 2 manden, wat het makkelijk maakt om maaltijden gelijktijdig klaar te hebben. Nu vind ik de 2e mand (links) wel wat klein voor meerdere snacks, maar in onze huidige moet alles achter elkaar, dus het wachten maakt voor ons geen verschil.

We hebben er verschillende producten in gemaakt, van ontbijtjes tot cake en frietjes. De kinderen hebben er zelf hun broodjes in gemaakt en zijn ook enthousiast over de gebruiksvriendelijkheid en hoe smaakvol de producten uit deze airfryer komen.

Ik ben echt tevreden over dit apparaat en raadt het iedereen aan als men opzoek gaat naar een nieuwe airfryer. Je kan er mee uithalen dan je denkt :-).

Pluspunten

• 2 manden
  • Uitstraling
  • Stilte

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag

Stormwood 22-04-2024

Fijne Airfryer

De Philips Airfryer 3000 dual basket is een hele fijne Airfryer.

De touchpad geeft goed aan hoe je mand 1 en 2 kunt instellen in tijd en temperatuur, de standaard iconen helpen je hiermee.
Hij heeft een grotere en kleinere mand waar twee gerechten perfect tegelijk klaar zijn.

Het is handig om toch de hoeveelheid en dikte van je producten goed in te schatten. Je leert wel te spelen met de tijd, het is sneller klaar dan gedacht. Super van smaak; groente, aardappels, friet, zalm, kip, schnitzel, worstjes en vissticks.. allemaal heel lekker. Voor gebruik soms even mixen met wat olijfolie voor een mooi kleurtje.

De lades zijn makkelijk schoon te maken.

Het enige nadeel is dat hij best wel veel ruimte inneemt op het aanrecht met wel een rustige uitstraling.

Wij zijn er blij mee. :-)

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Stil
  • Twee gerechten gelijk klaar

Minpunten

• Neemt veel ruimte in

Ulsie 22-04-2024

Groot, maar fijne airfryer

Ik heb deze airfryer een paar weken mogen testen. De airfryer is groot en niet voor iedereen weg te zetten in een keukenkastje. Gelukkig is de airfryer ook mooi.
De twee manden hebben beiden een ander formaat. Links is kleiner en rechts groter. Ze kunnen beiden apart ingesteld worden en je kan er ook één kiezen en de andere uit laten.
Als gezin met werk, sporten etc. zorgt de airfryer echt voor gemak. Je kan er zo veel in maken (Ja, meer dan alleen patat en snacks). Groente, vlees en gebakken aardappelen.. alles binnen mum van tijd.
De airfryer kan gewoon binnen staan, want je ruikt het niet.

Natuurlijk gebruiken we de airfryer ook voor patat en snacks. Heerlijk om beiden tegelijkertijd te kunnen eten nu.

De airfryer is goed schoon te maken. Kan in de vaatwasser, ideaal.
De voor ingestelde programma's gebruik ik eigenlijk niet, maar voor de snelheid wel ideaal.

De lades van de manden gaan met het open maken een beetje stroef. De rechter neemt de linker dan een beetje mee. Ik moet mijn hand dan op de linker mand houden.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over de aifryer en is het voor een gezin echt een ideale toevoeging.

Pluspunten

• 2 manden
  • Online app
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Groot

Anoukkiss 17-04-2024

Super fijne airfryer!

Ik had de eer om deze airfryer te mogen testen! Wat een mooi en luxe ding! Hij is wel erg groot dus je moet wel genoeg ruimte hebben in je keuken! Hij gaat makkelijk aan, mooi touchscreen scherm. Ik heb er verschillende gerechten in gebakken! Groenten en vlees, gebakken, en patat met snack gemaakt. Alles smaakte prima! Erg makkelijk dat je nu je snack tegelijk met de patat kan eten. Na gebruik kan alles makkelijk in de vaatwasser! Ik heb deze airfryer samen met mijn gezin mogen testen! We zijn er heel erg tevreden over!

Pluspunten

• Erg handig als je patat met snack wilt eten
  • Alles kan in de vaatwasser

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag!

Niclaud 17-04-2024

Alleskunner

We wilden deze airfryer testen omdat we dachten zo glutenvrij en gluten maaltijden in 1 apparaat te kunnen bereiden. Helaas is de kleine bak best klein en niet toereikend. De 1e keer pompoenrisotto in de grote bak gemaakt en gegrilde groente in de kleine bak. Perfect!.Broccoli in de kleine bak en 4 zalmfilets in de grote, ook super! Cheesecake, tosti’s, eieren koken, alles ging prima. Het bakken van frietjes was ik minder tevreden over. Duurt tov onze oude XXL 2 x zo lang om 750 gram diepvries airfryer friet te bakken. Frietjes waren wel lekker.
Schoonmaken is gemakkelijk, alles kan in de vaatwasser.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Friet duurt lang

EmWee 17-04-2024

Neemt veel plaats in

Het bakken/koken in 2 bakken is ideaal, met een gezin van 4 is het apparaat groot genoeg. Maar, dat is ook direct een nadeel: het neemt veel plaats in op het aanrecht.
Het koken in de airfryer is goed bevallen, makkelijk, je hoeft niet te blijven roeren/draaien, je hebt je handen vrij. Maar als het eten klaar is en je wilt het uitschenken in een schaal.... dan giet al het vocht en vet mee de serveerschaal in! gatsie! het (inzet)rooster moet je met de hand eruit halen: dat gaat niet als het metaal 170 graden is, en met ovenwanten gaat dit ook niet.

Pluspunten

• 2 bakken
  • koken zonder omkijken

Minpunten

• neemt veel plaats in
  • inzetrooster met de vingers eruithalen