Tristar Crispy Fryer XL - Reviews

Regelbare thermostaat

8,1

Nicky 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Overgestapt van Actifry

Ik kan vergelijken met de actifry omdat ik deze lang heb gebruikt. Wat een verschil met deze airfryer! (en ik was al tevreden over de actifry). Dit apparaat is veel rustiger, maakt het allemaal veel krokanter en is makkelijker schoon te houden. De inhoud van 3,2 liter is ook echt heel erg fijn binnen een gezin met meer personen. Ik ben zeer tevreden over deze aanschaf en raad het iedereen aan

Gilbert van Wijk 19-11-2015 Product maand in bezit

Degelijk apparaat waarmee je zeer eenvoudig krokante- friet en snacks mee bakt.

Pluspunten:
Eenvoudig in gebruik, Goede prijs/kwaliteit

H. 17-11-2015 Product paar weken in bezit

Heel fijn, gebruiksvriendelijk apparaat, maar gebruik alleen ovenproducten dan is het resultaat het beste!

Fam Boot 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Fryer is snel op temperatuur en is eenvoudig te bedienen. Mandje is groot genoeg voor een ruime porties snacks. Zeker bitterballen en andere kleine snacks bakken goed krokant in de fryer. Zal met friet past er prima in, alleen de bereidingstijd is wel aanzienlijk langer dan bij een normale friteuse. Smaak is verder prima. Prima om verantwoord te snacken zonder vet, een vetlucht in huis en weinig schoonmaak.

van Driel 28-10-2015 Product maand in bezit

Crispy Fryer is eenvoudig in gebruik en bakt lekker krokante friet en precies daarvoor heb ik 'm aangeschaft ! Stuk minder vet dan traditionele friteuse en je ruikt 'm nauwelijks in huis. En niet vergeten: een zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader dus !

John van Steen 26-10-2015 Product paar weken in bezit

Na de aanschaf een aantal gerechten uitgeprobeerd. Verse frietjes waren lekker crokant en aanzienlijk minder vet. Appelflappen in de airfryer gemaakt. Zelfs de korst was heerlijk. Goed product, eenvoudig in gebruik.