Tristar Crispy Fryer XL - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nicky 12-05-2016

Overgestapt van Actifry

Ik kan vergelijken met de actifry omdat ik deze lang heb gebruikt. Wat een verschil met deze airfryer! (en ik was al tevreden over de actifry). Dit apparaat is veel rustiger, maakt het allemaal veel krokanter en is makkelijker schoon te houden. De inhoud van 3,2 liter is ook echt heel erg fijn binnen een gezin met meer personen. Ik ben zeer tevreden over deze aanschaf en raad het iedereen aan

Robin 02-01-2017

Prima machine

Ook ik heb deze Tristar fryer gekocht. Ik vind de machines van Philips aan de dure kant en toevallig waren deze in de aanbieding.

'Savonds gelijk karbonades erin gebakken en dat ging uitstekend. Ook patat ging prima, alleen ik had ze er wat te lang in, waardoor ze erg krokant werden. Kwestie van "spelen" met de thermostaat.

Inmiddels hebben we diverse vleessoorten hierin gebakken en het voldoet mij uitstekend.

• Gezond(er)
  • Scheelt gas

Minpunten

• Langer aan het bakken
  • Timer niet terug te draaien

van Driel 28-10-2015
  • Product maand in bezit

Crispy Fryer is eenvoudig in gebruik en bakt lekker krokante friet en precies daarvoor heb ik 'm aangeschaft ! Stuk minder vet dan traditionele friteuse en je ruikt 'm nauwelijks in huis. En niet vergeten: een zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader dus !

John van Steen 26-10-2015

Na de aanschaf een aantal gerechten uitgeprobeerd. Verse frietjes waren lekker crokant en aanzienlijk minder vet. Appelflappen in de airfryer gemaakt. Zelfs de korst was heerlijk. Goed product, eenvoudig in gebruik.

Barbara 12-10-2016

frituren zonder vet

Wij hebben het apparaat met ons gezin gebruikt om frites te bakken. Onze bevinding: het duurt veel langer dan met een gewone olie/vet friteuse. Er is weliswaar geen stank, dat is positief. Maar het resultaat vonden wij toch niet goed. De frites werden niet krokant, zoals beloofd: dus de naam Crispy Fryer klopt niet. De binnenkant van de frites bleef lauw, ook op de hoogste stand van de thermostaat.
Wij bevelen dit product dus niet aan. Zelf zijn we weer terug bij de gewone friteuse met vet.

H. 17-11-2015

Heel fijn, gebruiksvriendelijk apparaat, maar gebruik alleen ovenproducten dan is het resultaat het beste!

Pietjan Heinen 14-12-2016

Goed product voor kleine porties

Tot nu toe meerdere malen gebruikt om patat te bereiden. Ik ben tot de conclusie gekomen dat je kleine porties moet doen om de patat lekker krokant te krijgen. Als je telkens 400 g. patat doet, krijg je een perfect resultaat binnen 12 minuten (Aviko airfryerfriet). Als je de hele zak van 750 gram in een keer doet, moet het al gauw 40 minuten voordat alles goed is. Dus: voor kleinere porties een geweldig apparaat, maar voor grotere porties duurt het erg lang.

Pluspunten

• Stankvrij
  • Voor kleine porties super

Minpunten

• Voor grote porties duurt het erg lang
  • Best een groot ding

Gilbert van Wijk 19-11-2015
  • Product maand in bezit

Degelijk apparaat waarmee je zeer eenvoudig krokante- friet en snacks mee bakt.

Pluspunten:
Eenvoudig in gebruik, Goede prijs/kwaliteit

Fam Boot 29-10-2015

7,3
Fryer is snel op temperatuur en is eenvoudig te bedienen. Mandje is groot genoeg voor een ruime porties snacks. Zeker bitterballen en andere kleine snacks bakken goed krokant in de fryer. Zal met friet past er prima in, alleen de bereidingstijd is wel aanzienlijk langer dan bij een normale friteuse. Smaak is verder prima. Prima om verantwoord te snacken zonder vet, een vetlucht in huis en weinig schoonmaak.

Randolph 25-10-2017

Top in z'n prijsklasse

Uitgebreid georiënteerd op sites. Voor deze gekozen ivm 2 persoons huishouden Groot genoeg om bijv. voor 4 personen patat te bakken als bijgerecht. Resultaat perfect, Ook broodjes weer vers maken is 8 min. en klaar. Ook snackjes etc. zeer tevreden.

Pluspunten

• prijs en volume
  • uiterlijk
  • makkelijk te reinigen

Carolina 16-07-2017

Perfect!

Ik heb de Tristar Air Fryer nu een kleine week!
Ik was hier niet bekend mee maar de Philips air Fryer vond ik idd wat aan de dure kant en Tristar kwam er door wat zoeken op het internet goed vanaf!
Tot op heden wat ik erin heb bereid is erg geslaagd, o.a. de kippen pootjes, Adovcado met zalm en ei.
Vwb het papat bakken ben ik nog even zoekende, omdat ik deze van verse aardappels had gemaakt maar ze waren nog niet knapperig!
Maar de prijskwaliteit verhouding is voor mij top!

Jan Bosma 07-04-2017

Fijn apparaat, werkt lekker simpel en heel goed.

Top apparaat voor heel vriendelijke prijs ten opzichte van de marktleiders, werkt zeer gemakkelijk (geen ingewikkelde digitale timers etc.) mandje is degelijker dan die van de veel duurdere Philips, heb nog geen nadelen kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Fijn degelijk apparaat