Princess 182611 Classic Mini Fryer & Fondue - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,4

Seppie 26-02-2012 Product paar dagen in bezit

Ik wilde graag een klein frituurpannetje en had bij Blokker een kleine Tomado aangeschaft. Deze werd echter niet heet genoeg, deze klacht was bekend bij Blokker en ik kreeg heel netjes mijn geld retour. Dit apparaat kunnen ze beter uit hun collectie halen.
Toen kwam ik via internet uit op dit pannetje van Princess.
Gisteren voor het eerst tot tevredenheid gebruikt, passen precies twee Dobben kroketten of 6 bitterballen in, exact wat voor mij de bedoeling is.
Voor mij een goede aanvulling op mijn Philips airfryer die ik dagelijks gebruik.

fromdad 13-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Uitstekend geschikt voor alleenstaand persoon. Opwarmen duurt iets langer dan met de grote frituurpannen doch dit was bij aankoop ingecalculeerd.
De eerste die gekocht werd ging na anderhalf jaar stuk, doch werd gratis vervangen bij Colruyt.

fromdad 31-08-2012

Een vervolgje op mijn vorige review. Ik mag zeggen dat ik nog steeds zeer tevreden ben van mijn mini friteus. Ik gebruik ze dagelijks en tot nu toe zonder problemen. Zoals gezegd, voor alleenstaande persoon zeer handig, ondanks de inhoud van slechts 1 liter.
Ik gebruik altijd ossewit of gelijkwaardig ipv olie.
Ook het onderhoud is een fluitje van 1 cent, dank zij het afneembare deksel met geintegreerde filter.

Kaasfondue fan 22-01-2009 Product kwartaal in bezit

Ik ben ontevreden over deze fondue. Je kan heel slecht de warmte regelen, waardoor de fondue of kookt of te koud wordt.

Ik heb nog niets ermee gefrituurd.

Heel jammer. Nu toch ook nog maar een frituurpan kopen.