Princess 182055 Aerofryer XXL - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182055 Aerofryer XXL op Kieskeurig.nl.

T. Peeters 06-08-2019

Goede aankoop, fijn in gebruik

Geschreven voor: Princess 182055 Aerofryer XXL

De aerofryer heeft een grote inhoud (5,2L), erg handig als je voor meerdere personen (3-5) tegelijk wilt koken. Door de antiaanbaklaag en 7 diverse bakprogramma's kan vrijwel alles worden gaar gebakken / gegrild in deze aerofryer. Het display is fijn in gebruik met weinig handelingen, bv. met het kiezen van de programma's en het instellen van de temperatuur. Daarnaast geeft het display de resterende tijd weer voor het programma is afgelopen.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • 7 programma's
  • Handig in gebruik
  • Antiaanbaklaag

Minpunten

• Groot apparaat

Ace 26-08-2019

Makkelijk en handig

Geschreven voor: Princess 182055 Aerofryer XXL

Handige presets die aan te passen valt in temperatuur en tijd. Bij het maken van kaasgerechten kon ik het gesmolten kaas dat eruit is gelopen makkelijk wegvegen. Schoonmaak is een stuk handiger dan conventionele ovens, frituurder en magnetrons. Echte aanrader voor dagelijks koken en goed voor je gezondheid door minder olie in het eten. Vanwege de size van deze airfryer ook handig voor plotselinge bezoeken om in een handomdraai snacks klaar te maken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Voordelige koop
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Fijne anti aanbaklaag

Maaike 20-08-2019

Super handig in gebruik! En nog lekker ook!

Geschreven voor: Princess 182055 Aerofryer XXL

De frietpan elke keer schoonmaken en de stank liet ons kiezen voor een aerofryer. Een goede keus! We gebruiken het voornamelijk voor frietjes, aardappeltjes, snacks en vlees. Ik zet deze gewoon op het aanrechtblad, want wordt niet heet, en licht de afzuigkap aan. Je ruikt het amper! Ook erg handig als ik teveel pannen heb: dan toch vlees of aardappeltjes gezond in de aerofryer! De bak is lekker ruim, kan veel in. In een handmomdraai schoon en je kiest gewoon per product met de knop het programma. Ik ben erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Stinkt niet
  • Gezond en lekker
  • Wordt niet warm aan de buitenkant
  • Makkelijk schoon te maken

vschoonderwalt 18-08-2019

Aanrader

Geschreven voor: Princess 182055 Aerofryer XXL

Onlangs deze aerofryer aangeschaft en heel erg blij mee. Je kunt alles er makkelijk in maken brood, taart, vlees en aardappeltjes. De frietjes worden lekker knapperig en je kunt veel tegelijk maken. De fryer is zo opgewarmd,dus ook nog energiezuinig en snel. Een aanrader!