Canon PIXMA iP8750 - Reviews

Maximale resolutie
9600 x 2400 dpi

9,1

Jongste1 20-05-2016 Product paar weken in bezit

Maakt fantastische prints op allerlei papier.

Uitermate makkelijk te installeren, heel veel (goedwerkende) software bijgeleverd en werkt in 1 keer.
Maakt fantastische prints, op fotopapier zijn ze uiteraard het allermooist. Zeer tevreden.

Johan 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heel mooie fotoprinter

Klasse fotoprinter. Heel mooi vormgegeven printer. Installatie duurt even, maar deze wireless fotoprinter maakt waar wat ie belooft. Prachtige fotoprints. Canon is de top op beelgebied. Ik heb een fotocamera, een scanner en nu ook een fotoprinter van ze. Alledrie topproducten. De Pixmaprinter neemt nogal wat plaats in, maar je kan er dan ook A3 mee printen. Buiten dienst klap je hem netjes helemaal dicht. Dat scheelt weer stofverzamelen. Ik ben er heel verguld mee.

F.Hugo 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Oude printer Canon Pixma 4700 was aan het einde van zijn levensduur. Het enige wat voor mij zeker was het moest weer een Canon printer zijn vanwege zijn uitstekende afdruk kwaliteit.
Gekozen voor de iP8750 omdat deze ook A3 formaat aan kan en een wifi verbinding heeft. Installatie zo gebeurt en de printer is nu een paar weken in gebruik. Prima afdrukken en redelijk snel, waar laten we wel eerlijk zijn hoge snelheid en goede kwaliteit gaan meestal niet samen.
Jammer dat de printer geen LAN aansluiting heeft, want de automatische aan/uit schakeling werkt niet met Wifi.(Wel als de printer met USB is aangesloten).

cotim 03-07-2015 Product paar weken in bezit

Prima foto-afdruk ook op A3+ fotopapier.
Ruim voldoende snelheid
Eenvoudig te koppelen met draadloos Wi-Fi

Geen negatieve ervaringen