De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de XLC LED 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

t****@h********** 03-11-2022

Inferieur product.

Geschreven voor: XLC LED 2.0

Direct na de tweede keer in gebruik met 1 e-bike zonder accu, braken beide zwarte plastic uiteinden af.
een levensgevaarlijk product. Die plastic uiteinden vormen mede de constructie ook voor de tweede rijplaat en achterlichten.
Niet kopen is mijn advies.

Minpunten

• -----
  • -----

a*******@h****** 22-12-2021

Onvoldoende werkende fietsenrek

Geschreven voor: XLC LED 2.0

Bij onze fietsendrager werken ook de klemmen niet.
Ook wij zouden de enigen zijn met dit probleem.
Twee keer nieuwe knoppen zonder positief resultaat.
De fietsenrek kan opgestuurd worden naar de fabriek om te testen maar dan zit je voor geruime tijd zonder rek .
Wij vinden dit geen klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• Inklapbaar

Minpunten

• Knoppen
  • Slot werkt onvoldoende

j*************@g******** 09-09-2021

Super tevreden mee

Geschreven voor: XLC LED 2.0

Mijn man heeft een constructie gemaakt in de caravan, waardoor we de fietsen dus OP de fietsendrager IN de caravan mee kunnen nemen. Ideaal!
Dus altijd de fietsendrager bij je als je wat verder weg wilt met de fietsen en de auto.
Kortom, wij zijn er super tevreden mee.
Uiteraard gebruiken we de fietsendrager met gemak en veel plezier ook op de trekhaak van de auto.
Een heel verschil met de vroegere en veel zwaardere fietsendragers.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Licht van gewicht

a*******@h****** 03-09-2021

Niet werkende klemmen

Geschreven voor: XLC LED 2.0

Wij hebben voor dit product gekozen omdat de fietsendrager inklapbaar is en makkelijk te hanteren.
Vanaf het begin hebben wij problemen dat de klemmen die de fiets vast horen te houden los gaan.
Inmiddels hebben wij aan beide armen 3 keer nieuwe knoppen gekregen. Maar het heeft nog niet geholpen.
Navraag bij de dealer levert niets op ,wij schijnen de enigste te zijn met dit probleem.
De armen worden nu opgestuurd naar de leverancier om getest te worden,dit betekent dat wij enige tijd zonder drager moeten doen. Er is geen mogelijkheid voor een andere tijdelijke oplossing.

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar
  • Licht

Minpunten

• Klantonvriendelijke oplossing
  • Niet gehoord voelen door producent

Geert 20-08-2019

Tilbare fietsendrager, praktisch en degelijk.

Geschreven voor: XLC LED 2.0

Deze fietsendrager is geschikt voor 2 e-bikes (draagvermogen 60 kg.), is redelijk tilbaar en draagbaar, wordt makkelijk op de trekhaak geplaatst en vergrendeld. Nummerplaat simpel in te klikken (geen diefstalbeveiliging). Het uitklappen van de rails en steunen is eenvoudig, en zowel het gehele rek, als de fietsklemmen zijn afsluitbaar. Kantelbaar met een pedaal. Het geheel doet doordacht aan en is degelijk uitgevoerd. Neemt ingevouwen weinig plaats in.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • degelijke doordachte constructie
  • Rek en fietsen afsluitbaar
  • Neemt ingevouwen weinig ruimte in
  • mooie pompriempjes

Minpunten

• nummerplaat (te) makkelijk te verwijderen