Melitta Caffeo Ci - Reviews

ja (koffie+melk)

8,9

fervanhuis1958 07-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldige machine

Apparaat nu ongeveer 4 jaar in gebruik, 1 keer storing gehad apparaat werd omgeruild gerepareerd en retour gebracht, top service. Functioneert nog steeds naar behoren en geeft alles koffies goed een van constante kwaliteit. Kortom een aanrader.

jules 06-05-2016 Product jaar of meer in bezit

GEWELDIG APPARAAT

Dit is mijn tweede review over dit product, kort maar krachtig : uiterst tevreden, zou geen andere meer willen. Heb hem nu ruim twee jaar en hij functioneert nog altijd naar volle tevredenheid. Zou nooit geen ander merk meer willen. Andere merken kunnen hier een puntje aan zuigen.

Olaf 01-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldige machine, makkelijk in gebruik en onderhoud. Mogelijkheid tot persoonlijk programmeren koffie specialiteiten. Vinden water container aan zijkant veel gebruiks vriendelijker. Mogelijkheid om draaiplateau te kopen voor kleine ruimtes toegang tot water. Onderhoud erg makkelijk en duidelijk.Wij gebruiken melkkarton ipv melk container.
Hebben een keer onderhoud moeten bellen. Monteur binnen 2 dagen aan huis! Om reputatie direct te verhelpen. Wat een service van Mellita!!

Cees van Dalen 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldig apparaat, gebruiksvriendelijk, gemakkelijk schoon te maken. We hebben hem al 2 jaar en we hebben er nog nooit wat mee gehad, terwijl we hem heel intensief gebruiken. Als hij stuk zou gaan schaffen wij weer dit apparaat aan.

Henkri 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Enige minpunt is het snelle overstromen van lekbakje.
Geeft waaschuwing te laat en heb dan hele keuken nat.
Verder goede koffie en veel mogelijkheden

Peter 30-01-2016 Product half jaar in bezit

Zeer makkelijk in gebruik. De koffie is heerlijk. Het schoonmaken is in begin even wennen, maar als je het verschil met filterkoffie proeft, dan heb je het er graag voor over. Een aanrader dus.

jules 17-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Tot nu toe ben ik uiterst tevreden met dit apparaat. Geen klachten tot nu toe en hoop dat dit ook zo blijft. Had nl. slechte ervaringen met andere koffiemachines. Wil danook nog jaren gebruik maken van deze geweldige machine. Top.

michel 16-01-2016 Product half jaar in bezit

Dit is mijn tweede bonenautomaat, eerste volautomaat.
Hij bevalt mij prima, lekkere hete koffie.
Apparaat is makkelijk te personaliseren voor meerdere personen. Dat bevalt prima.
minpunt; Ik maak geen gebruik van twee soorten bonen en heb het scheidingsklepje verwijderd.
Hierdoor heb ik geen problemen meer dat de bonen niet naar beneden glijden. Dat had ik voorheen wel.
Melkschuim had wel iets steviger gemogen, maar is goed heet waardoor de koffie niet afkoelt.
Geluid had iets minder gemogen.

Al met al, prima apparaat, prima koffie.

Leo 16-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat, mooie vormgeving en zeer lekkere koffie. Wat mij het meest aanstaat, is dat je voor elke gebruiker het apparaat kunt personaliseren, zodat ieder zijn eigen koffie heeft.
Als minpunt moet ik vermelden dat de koffiebonen niet altijd even makkelijk in de molen vallen. Doordat er een duobak is voor de bonen, kun je dmv een klepje een keuze maken uit welk reservoir je de bonen wilt hebben, na verloop van tijd komt er "koffie-grijs" tussen de klepjes waardoor de klepjes niet meer volledig zakken en de bonen in de bonen reservoir blijven hangen en niet in de molen vallen. Elke 2 maanden haal ik de bonen-reservoir eraf en zuig ik de molen schoon en dan werkt het weer prima (voor een aantal maanden).
In het algemeen zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie.

Els 16-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik heb een jaar geleden voor deze koffiemachine gekozen omdat ik graag decaf bonen en gewone bonen gebruik. Het is een goede keuze gebleken. Vanmorgen mijn 2929ste kopje gezet!
Koffie smaakt goed, is goed warm. Gebruik is gemakkelijk door keuze voor espresso, café crème, cappuccino en latte macciato. In ons gezin hebben we ook nog onze eigen voorkeursinstellingen.
Ik onderhoud de machine goed en doe daarvoor niet anders dan de instructies op het display volgen. Makkelijk en duidelijk.
Lawaai valt ook erg mee. Enige nadeel is dat de bonen soms 'vast' zitten en de machine niet gaat malen. Oplossing is eenvoudig: met je vingers even door de bonen 'roeren'. Ik houd van koffie en ben nog iedere dag blij met mijn keuze voor deze machine.

frans 16-01-2016 Product half jaar in bezit

goed apparaat voorheen 3keer siemens gehad maar die kunnen hier niet aan tippen de koffie is loei heet en de melk is goed warm of je hem nu opgeschuimd of niet.de instelbaarheid van de sterkte of/en hoeveelheid werkt goed wij zijn liefhebbers van cappuccino en latte die we goed in mijn instellingen vast hebben gezet al met al een prima koffie machine

YF 16-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldig apparaat. Mogelijkheid om twee verschillende bonen te gebruiken. Overheerlijke Latte en cappuccino. De gewone koffie en espresso vind mijn man lekker.
Voorheen Senseo en Nespresso gehad, maar dit apparaat is stukken beter. Uiteraard is de keuze van de bonen persoonlijk

iwan 16-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Dit is mijn eerste volautomaat en hij bevalt erg goed.
Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden.
Geen moment spijt van gehad.

RRLSvT 15-01-2016 Product jaar of meer in bezit

9,6
Wij hebben het apparaat nu al 5 jaar en hij werkt nog steeds goed. Het fijne is ook dat je de setgroep er zelf uit kan halen en schoonmaken. Wij hebben 1 klein dingetje aan de machine gehad na 3 jaar maar dat heeft Melitta keur opgelost. Wij kregen als leen apparaat gewoon zo een zelfde echt top.

Ik kan het iedereen aan bevelen.

kianu 06-09-2014 Product kwartaal in bezit

geweldige espresso die van een echte espressomachine is.

-Goede latte macchiato reservoir voor 2 soorten bonen,
en nog meer mogelijkheden .
Heb die meer dan twee manden en over de duurzaamheid kan niet veel zeggen .

ewkoffie 17-05-2014 Product paar dagen in bezit

Een geweldig apparaat. Zeer eenvoudig te bedienen, niet eerst hele lange gebruiksaanwijzingen hoeven lezen. Heerlijke expresso. Cappuccino met 1 druk op de knop. Melkschuim hoeveelheid is in te stellen.

Anoniem 16-05-2014 Product paar dagen in bezit

Vandaag de Melitta Caffeo CI gekocht nadat mijn vorige Melitta Bistro na 4 jaar het heeft begeven. Je snapt het al. Weer een Melitta. Gewoon, omdat het een goede machine is die heerlijke koffie zet en zeer eenvoudig in bedienen is.
En nu met een volledige automatische melkschuimer die prima werkt. Iedereen aan te raden

JFMvdH 13-05-2014 Product paar weken in bezit

Fantastische volautomaat, geschikt voor het bereiden van o.a. espresso, cappuccino, latte machiatto, cafe crema, warme melk en heet water.
Het is zeer gebruikersvriendelijk. De display kan in verschillende talen worden ingesteld en geeft continue de status van het apparaat aan. De koffiebereiding kan geheel naar eigen smaak worden ingesteld en onder 'n geheugenstand (max. 4) worden opgeslagen. Het apparaat heeft 2 gescheiden bonenreservoirs zodat het mogelijk is om verschillende soorten koffiebonen te gebruiken. Naast bonen is het apparaat ook geschikt voor gemalen koffie.

Het apparaat heeft een mooi design met o.a. led-verlichting en ziet er degelijk uit, wat vertrouwen geeft in de duurzaamheid.

Tot dusver uiterst tevreden met deze aankoop en kan ik dit apparaat aanbevelen !

janrene 28-04-2014 Product paar dagen in bezit

zo' n spijt dat ik deze machine, de ( Melitta CI E970-103) niet eerder heb gekocht!
heerlijke koffie, diverse mogelijkheden en gemak in gebruik! kan hem zeker aanraden!
en nog een mooi design ook nog. prima machine!

Gebruiksgemak is echt prima! spoelen gaat automatisch, na verloop van tijd spoelt de machine zelf, dus je hoeft geen opdracht te geven, kan wel.
En met de juiste koffiebonen heb je echt de lekkerste koffie.

ronil6472 19-04-2014 Product paar dagen in bezit

Na jaren lang plezier van de Melitta Bistro hebben wij nu gekozen voor de Melitta Caffeo CI E970-102. Wat een gemak. Je hebt geen beschrijving nodig om het apparaat te bedienen. En wat een legio mogelijkheden van Espresso tot Cappucino, Latte Macchiato op ieders wens afgestemd en voor te programmeren voor 4 personen. De smaak als vanouds heerlijk.