Siemens TI355209RW zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI355209RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P 31-03-2022

Storing en doorgebrand

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Lekkere koffie, alleen jammer dat het apparaat na 1 jaar al storing aangaf en na 2 jaar kapot ging..
Siemens wou ons niet tegemoet komen.. dit apparaat koste destijds een klap geld...
Doe dit nooit weer!

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Storing
  • Doorgebrand
  • Geeft niet aan wanneer de bonen op zijn

Gelling 21-10-2021

Prima machine

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Meer dan een prima prijs kwaliteit verhouding. Super handig dat de machine zichzelf doorspoelt bij het aan en uitzetten. Misschien zou een bijgeleverde reinigingsset het helemaal afmaken.

Anoniem 01-08-2021

Mooi aperaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er super blij mee en makkelijk te bedienen heerlijk bonen goede koffie

Linda 27-07-2021

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] En er super blij mee alleen vraag me af hoe je dat aperaat waar de koffie wordt gemalen met warm moet afspoelen

Arif 22-07-2021

Bijna....

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hallo iedereen. Ik heb aanschaft een siemens eq 300. Heel goede apparaat. Alleen die gaat so vaak zich spoelen en maakt lawaai. In een grote ruimte hoort u minder maar in een kleine ruimte hoort u veel. Verder alles prima.

Petrusca Ionel 03-07-2021

Good

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Good it is very good product. I tried this product with a friend and I really liked it . This product should be promoted more so that the world knows it

Fred A 02-07-2021

Prima machine en eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik ben erg tevreden over deze machine. Ik heb hiervoor een paar Philips/Seaco expresomachines in ongeveer de zelfde prijsklasse gehad, de voordelen wat ik nu in positieve zin ervaar met deze Siemens apparaat is :

1) Makkelijk schoon te maken.
2) Zet makkelijk met 1 knop cappuccino, Latte machiatto , cafe creama en expresso.
3) Koffie is van goede temperatuur.
4) Koffie is lekker van smaak.
5) Ontkalken eerste keer wat lastiger, maar volgt zelf zijn weg.

Kortom ik heb geen spijt met deze overstap , met de Philips apparaten deed ik ongeveer 3 jaar mee, gezien de robuuste bouw van dit apparaat verwacht ik er langer mee te doen.

Pluspunten

• Goede smaak
  • eenvoudig schoonmaken
  • eenvoudige bediening
  • Cappuccino makkelijk te zetten
  • Robuust

Minpunten

• geen aanduiding dat bonen op zijn

Arno 12-05-2021

Super simpel apparaat van grote klasse

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Het apparaat is erg eenvoudig in elkaar te zetten en in te stellen.
De koffie sterkte is effe aftasten maar daar heb ik vertrouwen in.

Pluspunten

• Handige inbedrijfstelling
  • Duidelijke uitleg

Minpunten

• Ik een brita filter bij geleverd.

Van hoof 04-05-2021

Mooi overzichtelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Goede prijs kwaliteitverhouding. Apparaat zeer overzichtelijk en werkt zeer makkelijk. De koffie smaakt lekker en schoonmaak is zeer makkelijk

Pluspunten

• Overzicht
  • Smaak
  • Schoonmaak
  • Prijs kwaliteit

Yvonne 28-03-2021

Begon goed

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eerste maand top koffie toen kwam de lockdown en kun je nergens terecht van af dat moment geen latte op schuim melk of cappuccino meer kunnen zetten terwijl ik het apparaat juis daar voor gekocht had kan ook nergens de oplossing vinden

Anoniem 26-01-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn apparaat die ik iedereen kan aanbevelen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Marjon 21-01-2021

Goede koop espressomachine

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

We hebben voor dit apparaat gekozen omdat de recensies goed zijn en omdat onze keukenapparatuur ook van Siemens is.
Het is een bonenapparaat dat erg eenvoudig te bedienen is, en lekkere koffie maakt!
Het opwarmplaatje wordt niet erg warm, maar dat is voor ons ook niet een must. Het enige is dat hij niet aangeeft dat de bonen bijna op zijn. Als het apparaat ontkalkt moet worden, dan moet het ook gebeuren, de melding gaat er niet vanaf helaas.
Al met al is het voor ons een erg goede koop geweest. We hebben iedere dag heerlijke verse koffie!

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Warmhoudplaatje niet warm
  • Geen indicatie wanneer bonen op zijn

w 20-01-2021

mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Prima apparaat met genoeg mogelijkheden. Makkelijk in gebruik en schoon te maken . Cashback actie is altijd leuk !

Echte koffie met gemak 18-01-2021

Eindelijk echte koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Eindelijk goede koffie. Een tijdje geknoeid met andere apparaten zonder bonen en u dan deze goed uitziende koffiebonen-machine gevonden. Goede koffie, en snel gezet.
Ruime keuze uit instellingen zijn een fijne optie. Heb je je keuze gemaakt, dan onthoud het apparaat het voor je.
Onderhoud is een peulenschilletje, vooral voor mij met ca. 6 koppen per dag heb ik geen zin elke dag onderhoud te doen. Eens per 4 dagen even schoonmaken is dan snel geklaard.

Pluspunten

• Goed koffie
  • Snelheid van koffie klaarmaken
  • Onderhoudsvriendelijk
  • Instellingsmogelijkheden en gemak

Minpunten

• Tot nu to nog geen

Lars 17-01-2021

Zeer blij

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn zeer blij met het apparaat. Het enige nadeel is de zoektocht naar de voor ons perfecte koffieboon. Het apparaat voldoet voor ons aan alle wensen qua bediening en onderhoud. Het is allemaal zeer eenvoudig.

Anoniem 17-01-2021

Heerlijke koffie en cappuccino

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is onze vierde espresso machine.
Deze blinkt echter uit in het gebruiksgemak. Bediening met tiptoetsen, de deksel van het bonenreservoir is doorzichtig dus je zit altijd of er bonen in zitten.
Een sensor geeft aan of de watertank leeg is. Verder heeft de watertank een handvat aan de bovenkant waardoor hij makkelijk uit de machine getrokken kan worden terwijl de opening aan de bovenkaant groot genoeg blijft om water bij te vullen.
De drukgroep is eveneens makkelijk te bereiken aan de voorkant. Je hoeft dus bij schoonmaken niet om het apparaat heen te hangen, het te draaien of te verplaatsen.
SUPER!
Hij staat verder op zuignappen waardoor hij vast en trillingsvrij op de ondergrondstaat staat. Hierdoor geen resonantie onder het aanrecht en dus rustiger is.
Overigens hij maakt heerlijke koffie en cappuccino!
Gewoon een aanwinst!

Onno 15-01-2021

Helder scherm, eenvoudig in gebruik, goed reinigbaar

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Wegens prijs-kwaliteitverhouding gekozen, na het gebruik ben ik zeer tevreden over deze keuze. De koffie is goed in te schalen qua sterkte. Maten zijn goed instelbaar en apparaat geeft aan wanneer er een volledige reiniging nodig is op basis van waterhardheid.

Geluid is in vergelijking met alle andere volautomaten.

Pluspunten

• Instellingen sterkte
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Blijft een hard geluid

WR 11-01-2021

HEERLIJKE KOFFIE

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Na 5 jaar met onze Siemens koffie machine gedaan te hebben, wilde wij een wat nieuwer model. Onze oude is dus nog steeds goed
na heel wat kopjes koffie. Omdat de oude zo goed was dus weer een Siemens aangeschaft. Deze maakt iets meer geluid, maar wat een heerlijke koffie. De koffie is goed op tempratuur. De vormgeving vind ik mooi. Mijn dochter die geen koffiedrinker is heeft al menig kopjes cappuccino achter over geslagen.
Kortom wij zijn weer heel tevreden met deze koffie machine, welke ook nog eens aantrekkelijk geprijst is.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijk instellen
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• geluid/niet storend

Heerlijke koffie; wel vaak ontkalken 11-01-2021

Heerlijke koffie; wel vaak ontkalken

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Alle koffie variëteiten en de latte vinden we super lekker. Het voor- en naspoelen kost veel water.
We hebben hem nu ongeveer 6 maanden in gebruik (niet dagelijks, meestal alleen in de weekends) en we vinden - ook al gebruiken we altijd fleswater - dat het toestel te vaak aangeeft dat hij ontkalkt moet worden. Vorige week hebben we hem voor de 4e keer in 6 maanden ontkalkt en nu geeft hij alweer aan dat hij ontkalkt moet worden. Als je de deur even open en dicht doet, kun je weer gewoon koffie zetten, maar dat is uiteraard niet de bedoeling. Na contact met Siemens hebben we de waterhardheid op 1 gezet; we hopen dat het nu beter gaat. Anders moet hij terug voor reparatie.

Pluspunten

• heerlijke koffie en latte
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende sterktes

Minpunten

• te vaak ontkalken, ook bij gebruik fleswater
  • veel water gebruik door voor- en naspoelen
  • contact met Siemens

Fam Schroeder 09-01-2021

koffiezetmachine Siemens

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Hiervoor hadden we een Delonghi deze maakt onvoorstelbaar veel geluid, wel net als deze goede koffie. Het is een verademing wanneer dit apparaat zijn werk doet. Hij doet wat hij moet doen heerlijke koffiezetten op de achtergrond. alleen maar tevreden!

Pluspunten

• design
  • weinig geluid bij malen en drukopbouw
  • heerlijke koffie
  • touch screen voor bediening
  • keramisch maalwerk