Siemens TI355209RW zwart - Reviews

zwart
Fabrikant kleur(en)
piano zwart, dark inox
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI355209RW zwart op Kieskeurig.nl.

Spruiteke 05-02-2020

Fijn toestel.

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Toestel is handig maar maakt veel lawaai. De melk voor de koffieverkeerd is niet echt warm. Het water en de koffiebonen zijn makkelijk bij te vullen. Makkelijk in te stellen en te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marieke 28-01-2020

Fijne makkelijk bedienbare espresso

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Fijne machine, vooral voor de cappuccino en latte machiato is hij ideaal. water op geeft ie op tijd aan, alleen bij de bonen geeft ie geen melding wat wel heel storend is.
Het schoonmaakprogramma is ook heel simpel en snel klaar.
Reinigen van alle onderdelen is ook zeer eenvoudig.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooi uiterlijk
  • geluids arm

Minpunten

• geen bonen op melding

cysken 07-02-2020

super toestel en veel variatie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

zoveel mogelijkheden en dat van huis uit, nu kan je ieder moment van de dag een cappucino of latté drinken en moet je niet meer t huis uit.Ook vrienden en familie vinden het super.Er is er geen enkel die nog een gewone koffie vraagt

EvyBle 06-02-2020

Smaakvolle cappuccino

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Superlekker cappuccino net zoals op restaurant of in de tea-room. De melk warmt lekker op en de cappuccino is ideaal van temperatuur. I love it!

Jolineg 05-02-2020

Snelle en lekkere koffie in een handomdraai

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik ben tevreden van dit toestel:
- design: strak en zwart. Ideaal in een moderne keuken
- gebruiksgemak: het toestel wijst zichzelf uit en is zeer gebruiksvriendelijk. In een handomdraai maak je koffie
- variatie in koffie: ik maak wisselend een expresso koffie en gewone koffie. Ik drink zelf geen cappuccino's, vandaar dat ik geen melk in de machine doe. Ik kan dus geen oordeel geven over deze optie, maar zag wel dat dit dagelijks gereinigd moet worden (wat logisch is).
- smaak: lekkere versgemalen koffie mét schuimkraagje. De sterkte kan je met 1 knop instellen. Ideaal voor mij, want ik drink graag een kleiner kopje koffie. Dus je kan een expresso maken die minder sterk is.
- temperatuur: heerlijk warme koffie, zoals het hoort te zijn.
- onderhoud: de machine geeft zelf aan wanneer onderhoud nodig is (water bijvullen, bonen bijvullen, toestel reinigen...) en spoelt zichzelf na elke koffie.

Sonja 27-01-2020

Heerlijke, snelle koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik mocht het apparaat een tijdje testen en ben er nu helemaal aan verknocht. Elke ochtend een Latte Machiato en 's avonds een crema, heerlijk gewoon! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sonja Klein 16-01-2020

Prima koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik ben blij met dit koffie apparaat, het is me gelukt om het te ontkalken en goed te onderhouden. Sommige reviews zijn nl negatief. Hoop er lang van te kunnen genieten

Pluspunten

• lekkere koffie
  • makkelijk in onderhoud

Thea 09-01-2020

Zeer duidelijke display

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Na vele apparaten geprobeerd te hebben, springt deze Siemens er toch op uit.
De display is zeer duidelijk en geheel gemakkelijk in gebruik

Avs 05-01-2020

Wat een mooi apparaat!

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

We hebben dit mooi uitziende volautomaat koffiemachine pas een paar dagen in huis en zijn tot nu toe zeer tevreden. De mat zwarte uitstraling is echt prachtig. De prijs vonden we aan de hoge kant, maar nu we het apparaat in huis hebben zijn we meer dan tevreden over de koffiemachine. De smaak is goed en makkelijk naar wens in te stellen. Daarnaast is het apparaat makkelijk in gebruik.

De gebruiksaanwijzing is helder en makkelijk. Fijn dat er apart nog een papier is toegevoegd met plaatjes en een korte tekst waarop de belangrijkste punten voor onderhoud, per dag, week en maand aangegeven staan. Erg belangrijk om het apparaat goed te kunnen onderhouden.

Pluspunten

• uitstraling
  • heldere gebruiksaanwijzing

Minpunten

• vrij prijzig

michel 31-12-2019

compacte en eenvoudige te bedienen

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Machine is compact voor op aanrecht en heeft alle functies die nodig zijn voor lekkere kop koffie. Zowel de eenvoudige bediening als de opschuimingsfunctie is belangrijk geweest voor de aanschaf. De melk wordt in het kopje opgeschuimd zodat er geen onderhoud nodig is om de machine schoon te maken

Pluspunten

• compact en eenvoudig bedienbaar
  • melkopschuiming in kopje zelf
  • opschuimingspijpje eenvoudig afspoelen

Minpunten

• ken slijtage nog niet van opschuimingspijpje

Hans 29-12-2019

Espresso machine

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Super lekkere koffie en na elke gewenste smaak in te stellen
Ook heerlijke cappuccino en makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Duidelijk keuze menu
  • Mooi compact apparaat
  • Eenvoudig te reinigen

dicklussing 26-12-2019

Eenvoudig te bedienen, lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Super simpel in te stellen en te bedienen. Alle variaties inmiddels uitgeprobeerd. De koffiesterkte is goed instelbaar. De koffie is goed op temperatuur en lekker. Vergeleken met mijn vorige apparaat is het waterreservoir wat aan de kleine kant en zijn de bakjes vrij snel vol. Schoonmaken van binnenwerk heb ik nog niet hoeven te doen (pas 2 dagen in bezit) maar lijkt ook erg eenvoudig. Zeer tevreden :-)

Remco 13-12-2019

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Mijn eerste ervaring met de Siemens Espressomachine was “gemak dient de mens”. De Espressomachine is binnen 5 min uit de doos te gebruiken. Reservoir vullen met water en stekker in het stopcontact en klaar. Het bediengemak is super eenvoudig, je kan gemakkelijk de koffie sterkte kiezen en de koffie soort kiezen. Je kan kiezen uit espresso, caffe cream, cappuccino en latte Macchiato. Het schoonmaken van de machine is eenvoudig en snel te doen. Goede koffie, zonder barista.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Diverse smaak instellingen

Jantine 13-12-2019

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Met dit mooie apparaat maak je verschillende heerlijke koffievarianten. Naast gewone koffie, ook espresso, cappuccino en latte macchiato kun je er ook gewoon melk mee opschuimen. Hij is gebruiksvriendelijk, alles wijst zich vanzelf. Wel moet je er om denken dat je na een cappuccino of latte macchiato een glas water onder de machine zet en het melkschuimprogramma doorloopt. Als je dat niet doet raakt deze namelijk verstopt. Verder een mooi apparaat met heerlijke koffie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tina2301 13-12-2019

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Ik vind het een duur apparaat voor wat je ervoor terugkrijgt. De koffie zelf is lekker maar staat niet in verhouding met de minpunten. Het vele spoelen vind ik vervelend. Het niet aangeven of de koffiebonen op zijn. Daarnaast wordt de espresso niet warm genoeg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tina 10-12-2019

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Dit apparaat mocht ik testen. De koffie is lekker maar het apparaat heeft meer nadelen dan voordelen voor dit geld. Handig is dat je goed kunt aangeven welke sterkte de koffie moet zijn. Geeft niet aan dat de bonen op zijn. Koffie (espresso) is niet warm genoeg. Het vele spoelen is vervelend. Daarnaast veel werk om de cappuchino maker schoon te houden.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • sterkte instelbaar

Minpunten

• vaak spoelen
  • koffiebonen op niet aangeven

Anoniem 06-12-2019

Je eigen perfecte bakkie thuis

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Perfecte cappucino, latte machiato, espresso of normale koffie in een handomdraai. Ook het ontkalkingsprogramma is super makkelijk! Kortom een super goeie aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacco 06-12-2019

Heerlijke koffie en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Mooi design apparaat wat doet wat het moet doen. Maar lekkere koffie of cappuccino en goed schoon te houden. Gaat niet heel snel maar dat is voor een bonenmachine niet erg. Enige nadeel is dat het wel dat het iets stiller had kunnen zijn maar uiteindelijk gaat het om de smaak en die is goed.

Pluspunten

• gemak
  • Variatie

Marjon 04-12-2019

Mooi apparaat met heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Installatie: deze is heel makkelijk, bij dit exemplaar zit een Nederlandse handleiding dus even tjes doorlezen en aan de slag. De instelllingen zijn heel overzichtelijk in te regelen dus binnen 10 minuten kon de 1e creatie gemaakt worden. Gebruik: na aanzetten warmt het apparaat snel op. Het geluid van het apparaat vind ik niet hard vergeleken met vergelijkbare apparaten. Het waterreservoir en bonenreservoir zijn makkelijk bereikbaar en hierdoor goed (bij)vulbaar. Goed formaat dus je hoeft niet al te snel bij te vullen. Design: Mooi design, qua grootte precies goed (niet zo'n lomp groot apparaat) en een echte eyecatcher in de keuken. Koffie: tot nu toe de caffee crema, cappucino en latte machiato gemaakt. Allemaal even goed en alles is in te regelen. WIl je de koffie wat sterker, 1 druk op de knop en het is geregeld. De koffie-opschuimer werkt erg goed en maakt een mooie melkschuimkraag op zowel de capucino als de latte. Erg handig dat dit gewoon vanuit de mok zelf gedaan wordt. Onderhoud: na iedere melkopschuimbeurt meteen even het pijpje schoonmaken. Het apparaat spoelt zichzelf iedere keer en dat is echt ideaal. Ook het schoonmaken van de verschillende onderdelen is een fluitje van een cent. Kortom: zeer tevreden tot nu toe!

Pluspunten

• design
  • gemak
  • smaak
  • voor en naspoelen

Antoinette69 04-12-2019

Fantastische koffie

Geschreven voor: Siemens TI355209RW zwart

Een heel fijn apparaat, eenvoudige bediening. Bij aanzetten vrijwel direct klaar om koffie te maken. Alle koffie is lekker, en makkelijk dat er een melkachuimer op zit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]