Fun Factory COBRA LIBRE II - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fun Factory COBRA LIBRE II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CornelisZandbergen 30-04-2019

Smaken verschillen en vibes ook

Geschreven voor: Fun Factory COBRA LIBRE II

De ene vibrator voor mannen is de andere niet. De Cobra Libre II was mijn ding niet. Hoewel het een prikkelend effect heeft kon hij het karwei niet klaren, ook niet na verschillende pogingen en veel geduld. Of dit een goede vibrator voor jou is, is persoonlijk en de individuele vibe telt ook, met een ander type heb ik goede ervaringen. Het is dus echt voor jezelf uitproberen welk type vibrator bij jou het beste past. In het algemeen kan ik wel zeggen dat ze enig geduld vergen voor plezierige resultaten.
Technisch gezien komt de Cobra degelijk en duurzaam over, makkelijk op te laden, al duurt het wat lang. De bediening is ook vrij eenvoudig evenals het schoonmaken. Het lichte en compacte formaat maakt hem wel geschikt om bij je te dragen.

Pluspunten

• Oogt degelijk en duurzaam
  • Oplaadbaar
  • Compact en licht
  • Praktisch in gebruik en schoonmaken

Minpunten

• Smaakgevoel, de ene vibe is de andere niet.
  • Opladen duurt lang