Oral-B iO 8n zwart - Reviews

vibrerend
Geschikt voor
volwassene
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, gum care, whitening
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B iO 8n zwart op Kieskeurig.nl.

ernst de wolff 16-07-2020

uitstekende elektrische tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B iO 8n zwart

De tandenborstel ligt al meteen lekker in de hand. Door middel van een lampje kun je je eigen kleur kiezen. Tijdens het testen merkte al meteen dat je 6 verschillende poets programma's had. Bij 1 programma kun je voor extra witte tanden gaan. Tot bijvoorbeeld massage stand. Ook kun je je tong poetsen. Je heb ook een app via bleutooth, daarop kun je zien waar je goed gepoetst heb in je mond. Je kunt er medaille mee winnen. Op een soort magneet stripje laad je je tandenborstel heel erg snel op en hij heeft een hele lange batterij duur. Ook zit er een timer op. Bij 2 minuten is het gezichtje heel erg blij! Kortom ik ben er heel erg tevreden mee!

Pluspunten

• lange accu
  • zeer gemakkelijk in de hand

Marijkedw 15-07-2020

Fijne tandenborstel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Oral-B iO 8n zwart

Ik wist niet dat er tussen tandenborstels zoveel verschil kon zitten, vandaar dat mijn verwachtingen niet heel anders waren dan bij mijn vorige borstel. Maar wat een verschil.
De tandenborstel heeft heel veel verschillende mogelijkheden. De app biedt diverse programma's aan en de borstel heeft zelf ook verschillende standen. Dit zorgt voor een heel schoon gevoel na het poetsen. Ook wil je goed poetsen (wat heel makkelijk is door het lichtje in verschillende kleuren zodat je precies weet of je goed poetst) omdat je dan een smiley krijgt. Je wil toch een lachende tandenborstel! En ook in de app kun je medailles verdienen door goed te poetsen. Dit maakt het poetsen toch leuker.
De tandenborstel is fijn in gebruik. Hij is snel opgeladen en de batterij gaat lang mee. De borstel staat wel wat wankel op de oplader.
De accessoires zien er goed uit. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ze zien er kwalitatief beter uit dan bij mijn vorige borstel.
Ik vind zelf de tandenborstel wel wat zwaarder en het opzetstukje wat groter in je mond tijdens het testen. Maar mijn vriend heeft hier geen last van. Dit zal dus een kwestie van wennen zijn.
Ik zou deze borstel zeker aanraden!

Pluspunten

• Mooie borstel
  • Diverse mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • De bijbehorende app

Minpunten

• Zwaar
  • Groot in mond

TomSpitters 17-07-2020

Tandenpoetsen wordt een feest!

Geschreven voor: Oral-B iO 8n zwart

Als je tandenpoetsen niet leuk vindt zou ik deze tandenborstel sowieso kopen, want met deze technieken wordt tandenpoetsen zelfs leuk! De 6 standen, het zeer strak design en de druksensor zijn voor mij persoonlijk de beste eigenschappen, maar kan in ieder geval geen negatieve aspecten ervaren! Na het testen van dit product kan ik iedereen aanraden om er een aan te schaffen! Batterijduur en performance zijn ook top! Met de app op je telefoon worden ook nog opties aangeboden om bijvoorbeeld je poetsresultaten te zien etc.

Pluspunten

• Druksensor
  • Strak design
  • 6 standen

Tom Spitters 17-07-2020

Tandenpoetsen is een feest!

Geschreven voor: Oral-B iO 8n zwart

Pluspunten

• Druksensor
  • Strak design
  • 6 poetsstanden