Philips HX9691 wit, goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HX9691 wit, goud op Kieskeurig.nl.

Henk1973 25-01-2021

Prima tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Als laatste aanwinst in onze serie van 4 tandenborstels. Hij doet wat hij moet doen. Hij wordt door alle leden in het gezin gebruikt. De wat oudere modellen worden gezien als 'minder'.

CatyChe 05-01-2021

Eerste kennismaking met elektrisch poetsen

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Op aanraden van mijn tandarts ben ik vorige maand op 56 jarige leeftijd overgeschakeld op elektrisch poetsen. De hoofdreden hiervoor was verdere slijtage aan tandglazuur en blootliggende zenuwen voorkomen en daarnaast ook bloedend tandvlees stoppen.
Het resultaat van de eerste reden zal ik pas binnen 6 maand weten, maar het bloeden van tandvlees is in combinatie met gebruik van sensodine nagenoeg onmiddellijk gestopt.
Ik heb geen enkele ervaring met elektrisch poetsen dus haal ik misschien een aantal typisch kenmerken aan die heel normaal zijn, maar die ik handig of juist vervelend vind.
Wat betreft gebruik, ik heb heel erg moeten wennen aan het trillen van het toestel. Vooral de eerste dagen had ik daar veel problemen mee. Ondertussen ben ik dat gewoon geraakt.
De app is leuk de eerst 2, 3 keer dat je het toestel gebruikt, maar wordt een sleur en heeft uiteindelijk geen enkele meerwaarde. Ik vraag me juist af of ik nu nog een melding ga krijgen als mijn opzetborstel aan vernieuwing toe is.

Pietertjes 04-01-2021

Het is een mooie, luxe elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Be borstel maakt andere tril bewegingen dan mijn vorige Philips elektrische tandenborstel waardoor ik er in het begin erg aan moest wennen maar als je gewend bent is hij heel fijn met veel opties qua standen en tijdsduur

Anoniem 09-12-2020

Product uitstekend, maar registratie is een crime

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

product is zeer goed maar de registratie om een jaar extra garantie te krijgen is bijzonder moeilijk te doen. Dit veel eenvoudiger moeten te doen zijn .

Beata was 09-12-2020

Perfect tandenorstel!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Super werkende tandeborstel met veel opties! En wat ik fijn vind dat ik nooit meer tandplak op mijn tanden hebt na tandenpoetsen en eindelijk mooie stralende schoone tanden.
En via de app kun je zien of je geod bezig bent!
Een aanrader!

Cahit Ceyhan Ertuğul 20-11-2020

Super geen woorden voor*****

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Te laat aan begonnen zon mooi tandenborstel met goede resultaten nooit gedacht beveel iedereen zon elektrische tandenborstel aan van sonicare Philips aan!!!

Hans Oosterhout 10-10-2020

Prima elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Al jarenlange ervaring met Philips Sonicare elektrische tandenborstel, poetsen schoon, goed voor je tandvlees en gemakkelijk schoon te maken en zijn geruisloos. Ik gebruik geen ander merk meer dan deze omdat ik nooit meer last heb gehad van ontstoken tandvelees.

Pluspunten

• poets schoon
  • geruisloos
  • eenvoudige mee te nemen
  • snel opgeladen

Minpunten

Quatrebois 12-09-2020

Super schone tanden

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

De tandenborstel reinigt uitstekend en herkent welke borstel je erop zet.
Dat je een app kan gebruiken om je poetsresultaten in kaart te brengen , vind ik niet nodig.
Verder heeft Philips kleine borsteltjes , voor een klein gebit ook prettig

Berend104 06-03-2020

Super eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prettige niet te grote tandenborstel die prettig in de hand ligt zodat je overal goed bij kunt

Frank0801 28-02-2020

Zeker aanrader, altijd een schoon gebit!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de Philips Expertclean nu een paar maanden in gebruik te hebben kan ik nog steeds zeggen dat ik zeer tevreden ben. Na iedere poetsbeurt voelen mijn tanden weer super schoon. Ik ben overigens ook erg blij met de reiskit en de accuduur: na een week vakantie een volle batterij. Met een elektrische tandenborstel zijn de opzetstukken nooit goedkoop, maar ik heb het er graag voor over bij de Sonicare. Sinds ik de Sonicare gebruik heb ik geen last meer van gevoelige tanden/tandvlees.

Ik raad dit product aan!

dunia2013 18-02-2020

Gewildig Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb super goed ervaring met Philips Sonicare ExpertClean 7500, omdat mijn tanden 10x beter dan tandenborstel die ik voorheen heb gebruikt.
ik gemerkt dat ik weinig tandplak en gezonder tandvlees heb na aantal dagen.
Doordat de ExpertClean 7500 verbonden is met de Sonicare app krijg ik beter inzicht in mijn poets gedrag, ik krijgt bijvoorbeeld inzicht hoe lang, wanneer en hoe hard je poets.
Hij heeft daarnaast mooie andere snufjes zoals een poetsdruk sensor, 4 verschillende poetsstanden, 3 intensiteitsniveaus en een USB-oplaad-reisetui.

JoepV 16-02-2020

Super tevreden

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang met een elektrische tandenborstel met ronde borstelkop te hebben gepoetst ben ik nu overgestapt naar de Philips Sonicare. Ik ben zeer tevreden. Ik had altijd veel last van tandsteen. Nu ik de sonicare gebruik is dit veel minder geworden. Ook de tanden zijn witter geworden binnen een paar weken en ik heb een schoner mondgevoel. Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel. Het is heel anders dan de bekende elektrische tandenborstels. De app is makkelijk in het gebruik en geeft aan of je goed poetst en of je te hard drukt. De accu van het apparaat gaat lang mee, en is handig te herladen met de USB. Ik raad dit product aan. De prijs van het toestel is het waard.

ManonD 14-02-2020

Luxe tandenborstel, voor schone tanden!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze elektrische tandenborstel is net een beetje luxer dan andere tandenborstels. De borstel is gemakkelijk in gebruik en door de verschillende functies/ standen is hij goed af te stemmen op je eigen wensen. Op de borstel zit een waarschuwingslampje, als je te hard drukt met poetsen, dit kan je niet zien tijdens het poetsen. Wel kan je het waarnemen in de app, maar zou eerder iets als een piep toevoegen. Er zit een meeneemhoesje bij, waardoor de tandenborstel gemakkelijk mee op reis kan (niet de nieuwe usb c). Dit hoesje is ook gelijk nodig om de tandenborstel op te laden. Dat is een beetje ongebruikelijk, maar het werkt prima. Tevens zit er ook een losse lader bij, zoals we van andere borstels gewend zijn. De tandenborstel kan worden gelinkt met de app, waardoor je meer inzicht krijgt in je poetsgewoontes. Op zich een leuke toevoeging, maar niet iets wat ik blijf gebruiken.

plakpot1 11-02-2020

Fantastisch tandenborstel met superhandige app

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze tandenborstel heeft me inzicht gegeven via de app en de sensoren dat ik niet lang genoeg poets en eigenlijk ook te hard! Ik poets nu beter dankzij de app!

De tandenborstel zelf is stijlvol en degelijk en komt met een hele handige reisetui. Op te laden met usb kabel, dus op lange reizen ook geen extra lader bij, al heb ik in 3 weken de tandenborstel nog niet op hoeven laden.

De verschillende poetsstanden gebruik ik zelf minder, maar de ingebouwde druksensor zorgt er wel voor dat ik nu gezonder tandvlees heb!

bkipje 11-02-2020

Tanden veel schoner met deze luxe tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips ExpertClean heeft niet alleen 3 snelheden maar ook 4 reinigingsopties: clean, white, gum health en deepclean. Er zit een normale oplader bij en een luxe doosje waar je de tandenborstel met twee losse borsteltjes in kan bewaren, maar ook opladen met een mini usb kabel. Tijdens het borstelen voel je 6x een zachte alternatieve trilling waarmee aangegeven wordt dat je de borstel naar het volgende deel van het gebit (6 delen dus) kan verplaatsen. Na 120 seconden stopt de borstel automatisch. Er zit ook handige app bij waarmee je dmv bluetooth de tandenborstel kan verbinden. De app houdt bij hoe lang je borstel nog mee gaat, hoe vaak je poetst en of je niet te veel druk op je tanden uitoefent met de borstel.

Resat75 11-02-2020

Eindelijk een echte elektrische tandenborstel.

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tandenborstel is enorm sterk...je voel de kracht en de nut er van.
Het is zeker een monster...geweldig.
Eindelijk voel ik dat een elektrische tandenborstel daadwerkelijk ook wat doet.
Ik kan tevens mede een app de gebruik bijhouden en inzien.

Eefelien 10-02-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is heel even wennen aan de tandenborstel. Ik vond hem in eerste instantie kietelen, maar zoals gezegd went dat dus. De tandenborstel poetst fijn en goed. Enige nadeel ten opzichte van een elektrische tandenborstel met ronde borstelkop is dat bij een tandenborstel met rechte kop (zoals deze Philips Sonicare) de verstandskiezen lastiger te bereiken zijn. Verder poetst ie prima!

De app is een leuk extraatje. Houdt handige dingen bij (tijdsduur poetsen, druk waarmee je poetst, frequentie waarmee je poetst) en geeft daar feedback op (zoals wanneer je je borsteltje moet vervangen). Er worden overigens twee borstelkopjes bij de tandenborstel geleverd, maar pas na het gebruik van de app begreep ik dat deze borstelkopjes een verschillende functie hebben (eentje is voor plak en eentje is voor je tandvlees).

De batterij is echt fantastisch. Ik gebruik de tandenborstel dagelijks en heb hem in twee weken tijd nog geen een keer opgeladen. Erg fijn!

Het reisetui is erg handig voor als je een weekendje weg gaat. De tandenborstel past er makkelijk in, inclusief twee opzetborsteltjes. Het is een stevig doosje, waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je je tandenborstel beschadigt of vies wordt. Tandenborstel kan in de reisdoos worden opgeladen met het bijbehorende kabeltje, dus ook erg handig als je langer op reis gaat. Grote plus!

Het verschil tussen de standen is me niet helemaal duidelijk (clean, deep clean, white plus and gum health). Heeft iets te maken met wijze van trillen en duur poetsen geloof ik, maar had van mij duidelijker ergens vermeld mogen worden.

Verder klikken de opzetborsteltjes niet zo fijn op de tandenborstel, waardoor het wisselen van een opzetborsteltje wat minder makkelijk verloopt. Geen ramp, maar had wel wat makkelijker gemogen.

Al met al een prima tandenborstel waarmee je goed kan poetsen.

Willem12 10-02-2020

Hele fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Poetst erg schoon. Ligt fijn in de hand. Komt overal goed bij ook achterin de mond.

Momlife 10-02-2020

Mooie tandenborstel, poetst grondig, weinig geluid

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie tandenborstel met weinig geluid. Poetst grondig, erg schoon gevoel! Je kunt verschillende standen en de intensiteit zelf instellen. Wel even wennen aan het langwerpige borsteltje. In vergelijking met een ronde borstelkop is het soms wat lastig om bepaalde plekken (achter voortanden) te bereiken. Batterij gaat erg lang mee! Gebruiksaanwijzing zou handig zijn, dan weet je meteen wat de seintjes betekenen.

RicharddeRichard 09-02-2020

Geweldige poets ervaring, zeer schoon gebit!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verschil met een gewone electrische tandenborstel. Met de subtiele kracht van Sonicare komt er veel meer vuil los en voelt het gebit schoner. Nooit meer terug.