De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DP-UB154 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w*********@g******** 19-02-2022

Spartaanse 4k/UHD speler

Geschreven voor: Panasonic DP-UB154

Het betreft hier een zeer eenvoudige 4k/UHD speler. Klein van formaat. Eerste wat opvalt is dat ie spuuglelijk is, er is geen aandacht besteed aan de afwerking. Geen display, spartaans. MAAR hij doet wat ie moet doen. Je wordt meteen geconfronteerd met het feit dat een HDMI kabel van het juiste type een must is anders schakelt de speler 4k uit en kan alleen gewone blu-ray content/resolutie afgespeeld worden.
Twee echte minpunten:
- De afstandsbediening, echt van het allergoedkoopste type en klein. Ook deze doet wat ie moet doen als je goed mikt op je speler. Mijn LG tv herkende de speler en bied de mogelijkheid om via de LG remote de speler te kunnen bedienen.
- De speler houd niet bij waar je gebleven bent met kijken, dus geen automatisch hervatten. Maakt niet uit of je de disk in de speler laat of niet.
Had ik dan een duurdere moeten kopen? Nee, zo vaak kijk ik niet naar blu-rays. Dus geen spijt.

Pluspunten

• prijs
  • afmetingen van de speler

Minpunten

• kwaliteit afstandsbediening
  • niet automatisch hervatten van een film

henkie 28-09-2021

verassende 4K blu ray speler

Geschreven voor: Panasonic DP-UB154

Blijft gewoon een stille kracht gewoon een goede 4K blu ray speler die snel start en zonderproblemen netjes zijn werk doet

alleen hij is sinds mijn aankoop 53 euro duurder geworden

Pluspunten

• snel opstart
  • kan via ethernetkabel gekoppeld worden

Minpunten

• geen wifi

Gestelh61 10-06-2021

verassende 4K blu ray speler

Geschreven voor: Panasonic DP-UB154

na lang zoeken deze gekocht via amazon

installeren was peuleschil, zat zonder het te merken met de afstands bediening van de televisie (samsung qled) de menu's in te stellen van de panasonic 4K blu ray speler.
ging bijna automatisch.
Kan ook nu via de televisie de bluray speler starten en bedienen
start snel op, schaalt mooi op met scherp beeld en goed geluid zelfs via de TV.
Er zit op de slaapkamer geen dolby surround op maar geluid van de nieuwe Qled TV is heel goed zit zelfs subwoofer ingebouwd

Nu 2 dagen in huis ga hem in het weekend eens goed testen
de blu ray speler heeft weliswaar geen aps als you tube en netflix maar dat doet de TV zelf wel heel goed via wifi signaal

Pluspunten

• zeer makkeleijke installatie
  • mooi beeld
  • goed geluid
  • via amazon best goedkoop in verhouding
  • alles bedienen met 1 afstandsbediening

Minpunten

• nog niet gevonden
  • geen overige aps maar dat hoefde ik ook niet
  • geen wifi koppeling