De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sangean PR-D7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Agnes 09-11-2015
Geschreven voor: Sangean PR-D7

Was afgegaan op de goede reviews. Moet zeggen dat daar niets overdreven is. Ben zeer blij. Geluid is geweldig; makkelijke bediening en mooi compact. Super keuze.

Yeast 27-07-2015
Geschreven voor: Sangean PR-D7

Net binnen gekregen en een fantastisch geluid (verbazingwekkend goed), digitaal zender zoeken, zeer goed ontvangst zelfs met de antenna volledig ingeklapt en er kunnen oplaadbare batterijen in. Had eerst een goedkopere Akai APR100 aangeschaft, maar die had een belachelijk slechte ontvangst. Ik kon amper twee zenders ontvangen terwijl ik bij het raam zat. Direct geretourneerd en een Sangean PR-D7 gekocht. Zeer tevreden met deze radio.

j.schoonhoven 04-05-2013
Geschreven voor: Sangean PR-D7

Prima radio , geluid verrassend goed , toestel hoofdzakelijk aangeschaft voor op de camping, met een analoog toestel heel veel hinder van "piraten".
Met dit digitaal toestel helemaal geen hinder.
Toestel kan zelf de baterijen opladen en heeft dan een speelduur van max.vier dagen (9 uur per dag)

elise88 08-04-2011
Geschreven voor: Sangean PR-D7

Geluid is heel goed voor een portable radio. Ik vind hem te groot voor op reis als je niet met de auto gaat. Mijn radio was tot mijn (aangename) verrassing wit en niet zwart zoals op het plaatje.

GWH 26-03-2011
Geschreven voor: Sangean PR-D7

Mijn radio op het werk was stuk waarna ik op zoek ben gegaan naar een kleine draagbare radio. Voorwaarde was dat de radio digitaal moest zijn, klein en niet teveel zou gaan kosten. Ook wil ik geen cassettedeck en CD speler want die gebruik ik toch niet.
Toevallig kwam ik deze tegen. (nooit eerder van dit merk gehoord). Via internet besteld en hij bevalt meer dan geweldig waar ik hem voor gebruik. Er zitten een aantal mogelijkheden die voor mij totaal onbelangrijk zijn en dus niet zal gebruiken.
Het geluid vind ik meer dan prima. Ik ben niet een echte kenner maar voor zo'n kleine radio vind ik het echt ongelooflijk.
Na een week gebruik dus zeer tevreden.

AMJ Bakens 21-12-2010
Geschreven voor: Sangean PR-D7

zeer goed geluid zelfs de piratenzenders
de keuzemogelijkheden zijn groot genoeg voor wat je zoekt
zeer eenvoudig te bedienen en in te stellen
klein compact en handzaam
tot heden zeer goed.
met extra tijdsaanduiding
Zeer goede service en afwikkeling door elektrokoopjes