Ring Video Doorbell Wired - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ring Video Doorbell Wired op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G*********@u********* 30-03-2024

Ring deurbel bedraad

Geschreven voor: Ring Video Doorbell Wired

Deze ring deurbel is erg aantrekkelijk wat prijs betreft, deze werkt gewoon goed beeld kwaliteit overdag en in de nacht is goed.
Erg makelijk aan te sluiten stelt niks voor alleen moet je vaak de bel transformator wel vervangen is vaak 8 volt moet nu 24 volt worden, maar zijn ook stekker versies te verkrijgen dus gewoon in stopcontact.
Wel wat kleine problemen ondervonden om meldingen op mijn iPhone aan de de gang te krijgen.
Verder puntje je krijgt maand gratis terug kijken maar wat krijg je als die maand voorbij is en je geen abonnement neemt?
Duurzaamheid in ons klimaat als die in weer en wind hangt is ook maar de vraag, maar hebben ze volgens mij allemaal last van.
Wel puntje voor de verkoop punten vaak geen transformator te krijgen voor 24 volt

Pluspunten

• Goede beeld kwaliteit
  • Prijs leuk
  • Niet lomp om te zien

Minpunten

• Misschien duurzaamheid

Hoge kwaliteit video deurbel 02-12-2023

Fantastische video deurbel met detectie

Geschreven voor: Ring Video Doorbell Wired

Fantastische video deurbel met detectie. Hij detecteert alleen personen en gelukkig geen bewegingen.

Pluspunten

• Scherp beeld ook ‘s nachts
  • Detecteert alleen personen en geen bladeren etc

Nico 17-01-2022

Houd rekening met de slechte after sales

Geschreven voor: Ring Video Doorbell Wired

Ik ben op het merk Ring terecht gekomen door de reclame op tv, waar de indruk wordt gewekt dat bij gebruik van de app het geluid uitstekend is. Bij bezoek aan de website zie je prima beelden in het donker. Hierdoor geïnspireerd geraakt om een Ring set te kopen. In de praktijk blijkt dat het na het aanbellen geregeld erg lang duurt voordat je via de telefoon contact hebt gemaakt met de deurbel. De gemiddelde pakketbezorger is dan alweer weggelopen. De spraak is vaak slecht en het nachtzicht is alleen goed bij binnen een paar meter van de deurbel vandaan. De voor de deur geparkeerde auto is niet te zien, in tegenspraak tot de beelden op de website. De klantenservice vertelde daarover dat ik een bouwlamp op de auto moet richten. Toen mijn vrouw een nieuwe telefoon had, kreeg ik de communicatie met de deurbel niet meer voor elkaar. De klantenservice was tweemaal telefonisch onbereikbaar, de chatbox is een computer, waarmee je alleen een paar standaard antwoorden en verwijzingen naar de website krijgt en de website blijkt ook alleen maar standaard antwoorden op standaard problemen te geven. Nu dus maar op zoek naar een andere deurbel.

Pluspunten

• Scherp beeld overdag
  • Eenvoudig opgeslagen beelden downloaden

Minpunten

• Slechte opnames in donker
  • Zeer matig geluid bij communicatie
  • Matige online klantenservice