Smit Ziggo CI+ 1.3 - Reviews

JolandaO 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

CI+ Smit irdeto module

Dit is de winkel waar ik hem het goedkoopste kon kopen.
De bestelling was er snel.
Wel verscheen na plaatsen een venster met de melding dat ik de software moest updaten wat niet lukte, maar de tv speelt verder normaal met een mooi beeld.
Met Ziggo gesproken en die begrepen het ook niet en wilde eigenlijk liever dat ik de module bij hun had afgenomen wat altijd duurder zou zijn vanwege het feit dat het me 2,50 euro per maand zou kosten. Dus misschien heeft het verschijnen van het venster iets met Ziggo te maken?
Ik ga de module nog in een nieuwe tv plaatsen, de huidige tv is 3 jaar oud en zou ook een reden kunnen zijn voor het verschijnen van het venster.
Maar goed, je sluit het venster en dan is er niets meer aan de hand.
Ik heb nog met Coolsound gebeld en die wisten het ook niet, maar ik heb afgesproken dat als ik er in de toekomst problemen mee zou krijgen dat ik dan terug kan bellen.

Andrea1976 12-04-2016 Product paar weken in bezit

Ideale oplossing

Voor onze slaapkamer hebben we een TV gekocht maar geen zin om daar een digitale receiver neer te zetten. Na aanschaf van deze module perfect beeld. Schakelen tussen de zenders gaat pijlsnel en de installatie was ook eenvoudig.

LarsThijssen 21-07-2014 Product paar dagen in bezit

module geplaatst in nieuwe panasonic tv . interactief streamen werkt prima. alleen bij snel zappen is de module wat aan de trage kant. na wat google blijken @smit en quantis dezelfde snelheid te hebben. eind oordeel: tevreden