Philips 5000 series HR2767/00 Blender - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series HR2767/00 Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bjorn 13-06-2024

Fijne blender

Ik heb de Philips 5000 blender een aantal weken mogen testen en ik ben zeer tevreden over het resultaat! Ik ben gek op smoothies en ik maak deze met bevroren fruit. De blender kan dit goed vermalen en er een smeuïge smoothie van maken. De handige reisdeksels zijn voor mij perfect omdat ik graag een smoothie mee naar het werk neem. Het schoonmaken gaat heel gemakkelijk. De onderdelen kunnen los worden gemaakt zodat je het zowel met de hand of in de vaatwasser snel kunt schoonmaken. Ook vind ik het design erg mooi. Het staat netjes in mijn keuken en neemt niet veel ruimte in beslag. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• goede antislipnappen
  • handige drinkdoppen

Minpunten

• Geen ml aanduiding

f************@v************ 09-05-2024

Deze mocht ik testen. Omdat ons gezin veel smoothies neemt, dacht ik dat het fijn was om deze uit te proberen.
Het apparaat is compact, ziet er mooi uit dus kan prima op het aanrecht blijven staan. Met de zuignappen blijft hij ook lekker goed vaststaan. De kracht is goed, en klinkt powerful. Bevroren fruit heeft ie geen moeite mee. Je moet zelf alleen even behendig worden in de beste samenstelling. Soms moest ik meer vocht toevoegen omdat ie anders t bevroren fruit niet 'pakte'. Je maakt de lekkerste toetjes ermee, als je eenmaal de vaardigheid te pakken hebt. De bijgeleverde diverse groottes in opzetstukken zijn ook erg handig. Makkelijk schoon te maken. Prima apparaat dus.

Minke 07-05-2024

Mooi design wat fijn in gebruik is

Ik heb de Philips 5000 blender mogen testen en ik ben blij met het gemakkelijke gebruik.

Het strakke en moderne design staat mooi in mijn keuken. Neemt niet heel veel ruimte in beslag!
Ik maak mijn smoothies met bevroren fruit. De blender kan dit vlekkeloos malen tot een heerlijke smoothie!

De bijgeleverde reisdeksels zijn een uitkomst voor mij. Ik neem ze graag mee naar mijn werk. Met mijn kleine handen zijn ze soms wat onpraktisch maar dit went vanzelf.
De bekers zijn gemakkelijk met de hand of in de vaatwasser schoon te maken.

Hij maakt geluid zoals andere blenders die ik heb gebruikt.

Al met al een fijn product!

Pluspunten

• Staat mooi in de keuken
  • Handige reisdeksels

Minpunten

• Vrij grote bekers

RoseS114 07-05-2024

Gebruiksvriendelijke blender.

Ik heb deze blender een aantal weken mogen testen. Het is een mooi apparaat om te zien en staat stevig tijdens het gebruik door de zuignappen aan de onderzijde. De blender heeft 3 formaten bekers gemaakt van Tritan. Ook zijn er verschillende deksels meegeleverd waarvan 2 met een drink/schenktuit. Het is gemakkelijk in gebruik , geen extra knoppen. De beker vullen en afsluiten met 1 van de 2 messen. Plaats het op het apparaat vervolgens kun je deze een pulse geven door aan de bovenzijde van de beker te drukken of je kiest voor het draaien en dan kun je alles blenden. Het resultaat met diepgevroren fruit viel wat tegen , hier leek het apparaat iets meer moeite mee te hebben. Verder kun je ook specerijen of koffiebonen malen . Dit laatste ook geprobeerd het dit gaf een mooi resultaat. Het apparaat beschikt over ProBend Plus-technologie.

Pluspunten

• Bekers met drink/schenktuit.
  • Zuignappen aan de onderzijde
  • Pulse functie

Minpunten

• Het resultaat bij diepgevroren fruit.
  • Geen mogelijkheid om het vermogen aan te passen.

r***********@h********** 06-05-2024

Ik ben enthousiast

Ik heb de Philips 5000 Series Personal Blender HR2767/00 een tijdje mogen testen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben enthousiast! Hoewel het een simpel apparaat is, dat doet wat hij moet doen. Ik ben vooral enthousiast over het gebruiksgemak en de meegeleverde accessoires. Er worden maar liefst 3 verschillende maatbekers met deksel/dop en 2 messen meegeleverd. Het apparaat werkt simpelweg door de maatbeker op de kop erop te duwen. Als je wilt kun je deze ook nog vastklikken, zodat je hem niet hoeft vast te houden. Er is maar 1 stand. Meestal moet je hem 30 seconden laten lopen, maar langer kan ook, afhankelijk van wat je wilt bereiden. Het apparaat neemt erg weinig ruimte op het aanrecht in beslag, dikke plus! En hij weegt niet veel ten opzichte van mijn andere grote (lompe) mixer. Voor een gezin met 3 kleine kinderen is dit de oplossing als je weinig tijd hebt, maar toch een gezonde smoothies of soep wilt maken.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Formaat
  • Accessoires

a********@h********** 06-05-2024

Glad of kleine stukjes of grof, blenden zoals je wil

Dit product is echt een aanwinst voor mijn keuken. Behalve de mooie vormgeving is het ook uiterst handig om je zelfgemaakte sap, soep of smoothies mee te nemen in de drinkbekers met de to go deksels. Het blendt zonder enige moeite koffiebonen, ijsblokjes en bevroren fruit door de krachtige motor van 1000W. Alles kan zo in de vaatwasser en dat is ook een grote plus.

Pluspunten

• drinkbekers met to go deksels
  • geschikt voor bevroren fruit en ijsblokjes
  • vaatwasmachinebestendig

Minpunten

• aflezen inhoud ontbreekt
  • korte snoer

e**********@h********** 05-05-2024

Deze blender is perfect voor het maken van shakes en smoothy’s. Beide opzetdeksels met messen malen alle soorten diepvriesfruit, noten en zelfs ijsblokjes zeer fijn. De blender wordt met verschillende maten opzetbekers geleverd, het enige nadeel hiervan is dat er geen inhoud op de bekers staat. Je bent dus een aparte maatbeker nodig als je je aan een recept houdt. De blender zelf is voorzien van zuignapjes aan de onderkant waardoor deze niet verschuift bij het vastdraaien van de verschillende voormaten bekers.

farid 05-05-2024

Juiste blender voor een "grote"gezin

Ik heb deze blender een paar weken mogen testen. Aan de buitenkant van de verpakking, lijkt de blender klein. Maar als je uit de verpakking haalt, zie je de ware grote. Je krijgt 3 bekers van verschillende maten. De eerste dag heb ik een smoothie van melk, ijs, banaan en kiwi gemaakt. Het was heerlijk. Met de verschillende bekers kon ik verschillende smoothies maken zonder eerst het af te wassen. Ik heb ook heel blij en verrast dat de blender ook ijs aan kan. Schoonmaken was ook een eitjes door alles ( met de vaatwasser logo erop) in de vaatwasser te stoppen.

Een juiste blender voor een grote gezin

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • verschillende bekers
  • handige drinkdoppen
  • makkelijk schoon te maken
  • handig op te bergen

Paul 05-05-2024

Goede blender met veel opties

Deze blender mocht ik een aantal weken testen. De blender is erg fijn. Het apparaat is stevig en degelijk. Met de twee varianten messen en drie groottes om te blenden heb je altijd de juiste blend. Het systeem werkt erg goed, inclusief het draaimechanisme om te blenden.
De blender roteert de messen vrij snel en met een hoog vermogen waardoor sausen of smoothies snel en goed klein gemaakt en geblend worden.

Het past vrij gemakkelijk in de kast vanwege zijn compacte formaat en is niet te zwaar. Zowel de bladen als de bekers zijn eenvoudig schoon te maken, omdat je alles makkelijk kunt losdraaien en apart kunt afwassen.

Voor de prijs is dit echt een solide blender. Ik heb ook gebruik gemaakt van de bijbehorende app, waar extra tips, recepten en smoothie-ideeën te vinden zijn. Bovendien kun je zelf recepten en bereidingswijzen toevoegen en opslaan voor later gebruik.

Hoewel het apparaat geen verschillende blendstanden heeft voor zachter of harder mixen, heb ik dit persoonlijk niet gemist omdat het voor mijn behoeften perfect werkt.

Pluspunten

• Twee mesopties
  • Grote bekers
  • Handige deksels om mee te nemen
  • Hoog vermogen
  • Goede menging

Minpunten

• Geen blendstanden

Doet wat het moet doen 05-05-2024

Degelijk

Ik heb deze blender een aantal weken mogen testen. Met een jong druk gezin is een snelle, effectieve blender geen overbodige luxe.
Uit de verpakking ben ik vooral verbaasd over de hoeveelheid en variatie accessoires; 2x een losse blenderkop en 3 verschillende maten drinkflessen. Dat is fijn.

Wat wil even voor twijfel zorgt is dat een blenderkop slechts 2 messen heeft, ook lijken deze niet heel scherp te zijn. Maar goed aan de slag!

Het apparaat is simpel van opzet en doet wat het moet! Fijn dat je tijdens het blenden ook de blenderbottle "op slot" kan zetten en dus niet ingedrukt/vast hoeft te houden.

Ik vind het eindresultaat wisselend. Soms werkt het prima, maar regelmatig blijven er toch wat grove stukjes over; jammer! Wellicht missen we hier toch die extra messen.

Over smaak valt niet te twisten, maar jeetje wat een degelijk, lees saai, apparaat. Zowel de verpakking als het apparaat zelf is 13 in een dozijn. Op zich niets mis mee, maar niet mijn stijl.

Zoek je een redelijk apparaat en is Philips een favoriet merk, gewoon doen!

Pluspunten

• Uitgebreid
  • What you see if what you get

Minpunten

• het eindresultaat is niet altijd best
  • saai

Mooie functionele blender 04-05-2024

Mooie functionele blender

Mooi ogende blender met diverse meegeleverde bekers, voordeel van deze bekers is dat ze ook direct te gebruiken zijn als drinkbeker door meegeleverde deksel met drinkdop. Ook handig om je blend te bewaren in de koelkast.
Jammer dat deze versie geen instelbare snelheid heeft, gevolg is dat fruit bovenin blijft hangen. Normaal speelden we dan wat met de snelheid en zakte het fruit naar beneden.
Daarnaast is het wel fijn dat je de beker zo vastklikt en de blender meteen start.
Schoonmaken is supermakkelijk, in de vroege ochtend is dat wel een voordeel even spoelen en hup door. Een nadeel is het geluid wat de blender produceert, er rijden tegenwoordig fluisterstille elektrische auto’s maar een blender stiller maken is niet mogelijk?

Pluspunten

• Aantal afsluitbare bekers
  • geschikt voor bevroren producten
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• geluid
  • geen instelbare snelheid

CindyvanLith 03-05-2024

Mooie, goede blender

Ik heb de Philips 5000 Series HR2767/00 Blender een aantal weken mogen testen. De blender is in eerste instantie erg mooi om te zien door de antractiete kleur en past hierdoor mooi op het aanrecht waardoor je de blender niet elke keer op hoeft te ruimen. Door de zuignappen blijft de blender ook goed staan tijdens het gebruik en hoef je niet bang te zijn dat hij valt. De blender wordt geleverd met drie verschillende maten bekers zodat je niet altijd een enorm grote beker mee hoeft te nemen. Wij hebben de blender getest met diepvriesfruit en zuivelproducten om een ontbijtshake te maken. Het fijnmaken van het diepvriesfruit was geen probleem. Wel gaat de blender meteen aan als je de blender indrukt en zit er geen aparte knop op.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Krijgt zelfs diepvriesfruit klein
  • Meerde maten bekers

Minpunten

• Grote drinkmond
  • Schiet meteen aan bij het indrukken

LJBr 02-05-2024

Sterke blender

Deze blender heb ik een paar weken mogen testen. De blender is mooi om te zien, niet al te groot in de keuken zodat je hem eigenlijk gewoon altijd kan laten staan. Zuignapjes onder het motor gedeelte zijn handig en zorgen dat de blender niet van zijn plaats gaat. Diepgevroren fruit en groente zijn geen enkel probleem. Wij hebben hem geprobeerd met Ijsblokjes, noten, bevroren en vers fruit, geen probleem. De motor kan je met een draaiknop harder en zachter stellen. Schoonmaken doe je door er water in te doen met een drupje afwasmiddel, even aanzetten en klaar. De losse onderdelen kunnen ook in de vaatwasser. Er worden mooie stevige bekers bij geleverd met dichte deksel en schenkdeksels. Dus als je smoothie klaar is, deksel er op en klaar. Of je zet m weg en gebruikt een andere beker om nog eentje te maken.

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig
  • Gemakkelijk in gebruik

IBoua 02-05-2024

Topapparaat voor iemand die elke dag een shake/smoothie wil!

Topapparaat! Ik heb het enkele weken mogen testen en ik heb niks anders dan lof. Als iemand die veel in de weer is met sporten en shakes, gebruik ik het nu op dagelijkse basis. Ik heb ook grote blender(s), maar daar heb je veel schoonmaakwerk als je een shake wil maken. Met dit apparaat kan je kleinere hoeveelheden maken en kan je, door de dop te wisselen, dezelfde beker gebruiken voor het drinken! Schoonmaken is een eitje: Ik doe een sopje in de beker en na enkele seconden draaien, kan ik de beker afspoelen/drogen en is deze weer te gebruiken!

Je krijgt meerdere bekers, een enkele blendermes en meerdere (drink)doppen en dit is ideaal (ook al heb ik het tot nu toe prima gered met een enkele beker/mes/dop)! Verder kan je echt alles erin gooien: vloeistof, ijs, (bevroren) fruit en (eiwit)poeder.

Ik ben een tevreden persoon en wil dit apparaat zeker blijven gebruiken!

Pluspunten

• Gemak
  • Meerdere bekers/doppen
  • Blendkracht

Mvzon 02-05-2024

Aanrader! Krachtig ding!

Wij mochten de Philips 5000 series personal blender enkele weken testen. Wij kunnen deze blender iedereen aanraden. Vooral voor wie een krachtige, compacte maar veelzijdige blender zoekt. Je krijgt er verschillende accesoires bij, waaronder 3 bekers.
Smoothies, pannenkoekenmix en babyprakjes, alles is in een handomdraai klaar. Hij is super krachtig, beter dan de meeste blenders die ik ken. Je gooit alles als je klaar bent zo in de vaatwasser.

Pluspunten

• 3 bekers
  • Compact
  • Krachtig

Minpunten

• Ml aanduiding