De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Smeg BLF01WHEU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MiriaM 03-01-2021

Super blender met strak design

Geschreven voor: Smeg BLF01WHEU

De SMEG blender is echt een hele stevige krachtige blender. Het is ook een eyecatcher in de keuken en dat vind ik belangrijk. Mooi design. Er is slechts 1 flinke 'MAAR'. Hij is slecht schoon te maken. Rond het rubber van de deksel gaat allemaal viezigheid zitten. Dat zie je en dat rubber kun je er niet afhalen om het schoon te maken en dat vind ik a. smerig en b. er niet uitzien. En ook onderin de blenderkan moet je het mes eruit kunnen halen en dan rondom het rubber schoon kunnen maken. Dat zou volgens de gebruiksaanwijzing moeten kunnen met het ronde kapje uit de deksel: dat kun je als draaiknop gebruiken om het mes eruit te halen. Dat is me 1x gelukt. Toen hij nog nieuw was en nog niet gebruikt. Met heel veel kracht kon ik toen het mes eruit krijgen. Maar nu hij in gebruik is en er ongetwijfeld wel miniscule hoeveelheden vocht rond het rubber zitten is er geen beweging in te krijgen. Ik heb het ook aan mijn man en de sterke buurman gevraagd. Geen beweging in te krijgen en met die draaiknop van de deksel kun je ook onvoldoende kracht zetten (uitsparingen zijn te ondiep). Kortom, dat vind ik echt een fors minpunt!

Pluspunten

• Krachtige blender
  • Stevig en stabiel
  • Schitterend design

Minpunten

• Niet goed schoon te houden