Philips Avance Collection HR3653 - Reviews

Inhoud mengbeker
2,2 liter
Moment/puls schakelaar

Beoordeling op basis van 37 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Emmy1108 01-06-2017

Heerlijke smoothies

Hier maak je supermakkelijk heerlijke smoothies mee!! Alleen fruit en sap of met yoghurt, alles kan. Ook heel makkelijk schoon te maken 👍

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Wat lawaaierig

Andrej 23-05-2017

Krachtig en degelijk product

Sinds kort heb ik de Avance blender. Ik gebruik hem voornamelijk voor het maken van smoothies. Ik kan jiet anders dan zeggen dat het gewoon perfect geschikt is daarvoor. Een krachtig apparaat die met geen enkel product moeite heeft. in no-time zijn de smoothies klaar. Je hoeft ook geen genie te zijn om het apparaat te bedienen. De knoppen spreken voor zich. Het in elkaar en uit elkaar halen van het apparaat is ook heel simpel. Het enige nadeel is dat er geen drinkbeker bij zit die je kan gebruiken.

Pluspunten

• Kwalitatief goed
  • Krachtig

Minpunten

• Geen drinkbeker
  • Lawaaierig

T. Bijvoets 14-07-2017

blender HR3653: een fijn apparaat!

Ik vind de blender een fijn apparaat! Het "maalt" zoals beschreven in de advertenties. En het lawaai, waar sommige mensen over klagen, valt best mee. Overigens is het blenden dermate snel gebeurd dat het geluid niet belangrijk is.

Tommy 11-07-2017

Degelijk

Prima product zou hem aanbevelen, alleeen met veel bevroren producten heeft hij moeite en moet je de sptel gebruiken en veel roeren om het erdoor te krijgen

Smoothie fanaat 26-06-2017

Geweldige krachtige maar toch lichte blender

Fijne blender die alles klein /smooth krijgt door de enorme power. Ontzettend makkelijk in gebruik (je moet wel even door hebben dat je hem pas aan kunt doen als hij vast klikt - beveiliging ). Verder heel licht!

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Licht
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Vastklikken blender beker

Boot 23-06-2017

mooie machine krachtig

mooie machine krachtig vermaalt perfect. mooi afgewerkt ziet er mooi uit ik zou hem iedereen AAnraden

Natascha 22-06-2017

Ben super tevreden over Philips artikelen

Heel blij weer met mijn aankoop.na een andere Philips blender een ander merk geprobeerd maar toch weer terug naar een Philips blender

Ingeltje23 13-06-2017

Wat een krachtpatser!

Ongelooflijk, wat een sterke machine. De ijsblokjes worden gewoon gelanceerd, wat een coole techniek.
De blender doet het super goed, hij is supersterk en ik krijg er mooie smoothies van, helemaal fijn gepureerd. Makkelijk schoon te maken door hem meteen met heet water af te spoelen.
Ik ben meer dan tevreden.

foxy74 12-06-2017

Super Apparaat, veelzijdig en makkelijk

Wat een prachtapparaat om te zien. Mooie grote kan. Verschillende functies. De smoothiefunctie al getest. Wat heerlijk.
Na een aantal weke gebruikt te hebben ben ik alleen maar enthousiaster geworden.
Kan is makkelijk schoon te maken. De diverse functies zijn heel handig. Van milkshake, soep-pureren, smoothies of pindakaas maken. Deze blender draait overuren hier.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Krachtig
  • Veelzijdig

Linda1809 12-06-2017

Fijne krachtige blender

Fijne krachtige blender welke met gemak de lekkerste smoothies en andere dingen bereid. Ook bevroren producten zoals fruit heeft hij geen enkele moeite mee! Makkelijk in gebruik, stil en fijne grote 2l. kan. Niet de goedkoopste, maar zijn geld zeker waard!

• krachtig

murjaine 10-06-2017

Kwaliteit en gemak!

Deze blender heeft een strak design en is daardoor geen straf om zichtbaar op het aanrechtblad te staan.

Zeer goede kwaliteit en crusht ijs in no time!

De kan is na gebruik direct in de vaatwasmachine te plaatsen dus super gemakkelijk!

rmwvoort2 10-06-2017

Prima blender

Prima en krachtige blender. Maalt moeiteloos vanalles fijn, ook de wat hardere stukken fruit zoals appel.
Nadeel is dat je geen kleine porties kan maken, je moet er behoorlijk wat in doen voor de mesjes alles meenemen.

MarkvoortMC 09-06-2017

Fijne machine

Fijne machine. Door de meerdere mesjes krijg je een super gladde smoothie. Ik ben erg blij met de plastic kan. Mijn vorige was van glas en dat is een stuk zwaarder met inschenken.

Anoniem 09-06-2017

Fijne machine

Fijne machine en makkelijk in gebruik. Door de meerdere mesjes krijg je snel een gladde smoothie. Makkelijk schoon te maken. Ook vind ik het erg fijn dat de kan van plastic is. Vorige was van glas en dus erg zwaar met schenken.

Annelies79 09-06-2017

Fijne blender

Deze fijne blender kan zowel heerlijke smoothies als soepen maken, als ijs crushen. Dat laatste is heerlijk voor in sapjes of om een heerlijke ijskoffie te maken! Het enige dat ik me afvraag is of de plastic kan na tig-malen gebruiken ook nog steeds zo mooi blijft. Verder is het enige 'nadeel' voor ons dat je bij 'smoothies' of 'crushen' de machine uit moet draaien, gevoelsmatig drukken wij telkens dan nog een keer op die knopjes om hem uit te doen, maar dat werkt niet zo. Verder heerlijk apparaat en dit mini-nadeeltje valt in het niet met de gemakken die dit apparaat geeft.

Linda1809 09-06-2017

Fijne krachtige blender

Fijne krachtige blender welke met gemak de lekkerste smoothies en andere dingen bereid. Makkelijk in gebruik, stil en fijne grote kan.

Pisia001 08-06-2017

Top ding!

Wat een kracht zit erin! Makkelijk te gebruiken en schoon te maken. Super voor alle smoothies en eiwitshakes!

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • veel kracht
  • makkelijk in gebruik

Jumiejumie 07-06-2017

Machtige blender

Voor een project heb ik de blender mogen testen. Eerste indrukken zijn meer dan goed. In vergelijking met mijn oude blender gaat deze blender als een speer. In een handomdraai is mijn smoothie klaar.

Het design is strak, mooie verlichting, wel wat zwaar, maakt veel geluid en door de zuignapjes niet te verplaatsen.

Klein minpuntje is dat er snel vlekken op de stalen behuizing komt.

Pluspunten

• Kracht
  • Lekkere smoothies

Minpunten

• Zwaar
  • Lastige zuignapjes
  • Lawaai

Jumiejumie 07-06-2017

Machtige blender

Klein minpuntje is dat er snel vlekken op de stalen behuizing komt.

Debbie 07-06-2017

Perfecte Blender

Makkelijk in gebruik! Mag niet ontbreken in de keuken.
Incl. Handige app en recepten boekje. Schoonmaken in een handomdraai