Philips Avance Collection HR3655 - Reviews

Inhoud mengbeker
2,0 liter
Fabrikant kleur(en)
metallic, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3655 op Kieskeurig.nl.

Esther 20-06-2017

Slechte keus

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Al 2 keer het product teruggebracht. De plastic ring blijft vast zitten in het motor gedeelte en is er niet meer uit te krijgen. Blender is dan onbruikbaar. Bij 2 nieuwe exemplaren het geval geweest. Ben er nu klaar mee en zoek een ander merk. Lijkt op een fout in de productlijn.

Marcel 11-06-2017

Tot nu toe OK

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Ik heb dit product pas 2 dagen in gebruik. Alles loopt goed vooralsnog. Om te beginnen met de minpunten: jammer dat de HR3655 geen tamper heeft, zoals de (uiteraard veel duurdere) Vitamix dat wel heeft. Maar het is niet dat zoiets de productkosten aanzienlijk hoger maakt. Als dit ding 1400W slurpt, verwacht ik wel dat ik mijn fruit alvorens niet in al te kleine stukken hoef te snijden en/of zo veel vloeistof moet bijschenken dat dit ten koste gaat van de smaak. Daarnaast maakt de blender veel geluid. Dat neem ik voor lief voor de prijs die ik hieraan heb uitgegeven, maar Kuvings heeft bijvoorbeeld een slimme en niet al te dure oplossing voor het geluidsprobleem gevonden (zie de vacuumblender van Kuvings).

De blender heeft een minimalistische uitstraling: strakke vorm en weinig knopjes / poespas. Persoonlijk zie ik dit als een pluspunt. Ook voelt het materiaal stevig aan. Ik krijg niet het gevoel dat de knopjes na een aantal maanden stuk zullen gaan (wat ik wel had bij het voelen van de SilentMixx blenders van AEG). Hopelijk zal dit allemaal bijdragen aan de levensduur van het product.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Afwerking

Minpunten

• Herrie
  • Geen tamper

Philips2018 12-06-2018

Super tevreden!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken. Pureert heel goed, warme soepen, smoothies zelfs Pindakaas gemaakt!

Smoothiessssss 29-04-2018

Fijn apparaat, krachtige motor

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Goed apparaat de smoothies worden echt fijn gemaakt op de automatische stand, krachtige motor maakt de smooties echt super.
Voorheen 750:wat, maar duidelijk verschil

ruit 05-04-2018

Werkt perfect en doet wat hij moed doen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

We gebruiken hem elke dag en doet het goed ijs blokjes en groenten met gember in stukjes en appel hij maakt het mooi en goed drinkbaar.

Daan0181 31-03-2018

Uitstekende blender

Uitstekend apparaat.
Handige keuze knop voor wat je wil doen en ook nog apart instelbaar met tijd en snelheid.

Meegeleverde bekers zijn erg handig. De kan is super stevig en goed schoon te maken.

Resultaat is prima!

A.Bakker 05-02-2018

Superblender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Snel en hij blenderd heel fijn, heerlijk! De bijgeleverde twee bekers zijn ontzettend handig, zo kunnen we naar eigen smaak maken wat we willen en het is gemakkelijk om mee te nemen naar het werk of voor onderweg. Na goedkope blenders te hebben versleten is dit wel even wat anders! Bij vorige blenders versleet de maalmolen waardoor deze uiteindelijk niet meer kan draaien, tijdens maanprocedure was dit ook te ruiken aan de geur van te warm plastic. Deze blender heeft een maalmolen gemaakt van heel hard materiaal, we verwachten er dus heel wat van, moet nog blijken want we hebben hem net, maar het ziet er heel wat degelijker uit. Het bijgeleverde receptenboeken is ook inspirerend. De kan is erg zwaar en het afkoppelen van de ring is ook relatief zwaar, maar daar hebben wij geen moeite mee. Heb er nog geen hete producten in gemaakt maar ben dat zeker van plan, daarvoor is de hittebestendige kan natuurlijk wel heel erg handig. Ook het maken van pesto en pindasaus staat op mijn to do lijstje.

Pluspunten

• Snel
  • Maalt heel fijn
  • Bijgeleverde bekers
  • maalmolen

Isabel 06-08-2017

Fijne blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Prima blender, gekocht nav andere reviews en ter vervanging van een veel te licht apparaat wat we hiervoor hadden. Deze blender werkt heel goed, mooie smoothies en zelfs als er bevroren produkten bij gaan.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Makkelijk schoonmaken
  • Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bootcampie 03-08-2017

Blender Phillips

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Werkt als een malle, heel blij mee! Heb de blender net een week in huis en gebruik het voor smooties, soepen en ijs. Werkt perfect.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Ingebouwde veiligheidsstandaard

bjorn 30-07-2017

make your shake

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

ideale blender, want zo simpel het is in gebruik zo lekker is de shake volgens bijgeleverde receptenboek.

Pluspunten

• inhoud
  • vermogen
  • bijgeleverde bekers
  • spatel met juiste lengte

Minpunten

• geluid

Hilde 30-07-2017

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Degelijk en robuust apparaat. Voorheen een goedkoop merk, maar die zijn vaak snel stuk. We verwachten hier een stuk Philips robuustheid te hebben gekocht. Hij staat naast de Alessi ( ook Philips) sinaasappel pers die we al meer dan 20 jaar dagelijks gebruiken.

Pluspunten

• Robuust
  • Stabiel
  • Duurzaam

Leon 27-07-2017

Mooi apparaat, krachtige motor.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Mooie vormgeving en compacte behuizing. Krachtige motor waardoor je er veel mee kan doen. De prijs is laag t.o.v. andere hoge snelheidsblenders. Aanrader voor de beginnende smoothie maker of om andere geweldige lekkere en voedzame producten mee te bereiden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooie vormgeving
  • Goedkoop
  • Extra drinkbekers
  • Glazen mengbeker

Minpunten

• Lawaaiig

courk 27-07-2017

Philips Avance Collection HR3655

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Philips Avance Collection HR3655 heeft een krachtige moter ,de moter maakt niet veel geluid,mixen snel klaar

Frans 26-07-2017

Uitstekende blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Blender werkt uitstekend. Heeft geen moeite met ijs en grote stukken fruit. Is ook makkelijk schoon te maken. De meegeleverde kannen zijn handig voor kleinere porties.

Pluspunten

• krachtig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Grote kan

Minpunten

• Lawaaierig

Olivier 23-07-2017

Top blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Idouteale blender , maakt een heerlijke zachte samenstelling van alles wat je blend.
Crushed ijs stand maakt goed cocktail ijs.
Goed schoon te maken.
De 2 meegeleverde Smoothie bekers die direct op blender kunnen is ideaal.

Pluspunten

• Veel power kan alles blenden
  • Goed schoon te maken
  • Eenvoudige bedienning
  • Smoothie bekers direct op blender erg handig

Minpunten

• Reserve delen zoals extra beker waar tekoop?

Inez 23-07-2017

Krachtige motor

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

De motor is zeer sterk waardoor de blender alle stukken fruit en groente moeiteloos aan kan, wat zorgt voor heerlijke smoothies. Ook de twee bijgeleverde bekers zijn een fijne toevoeging om zo de gemaakte drankjes meteen mee te kunnen nemen. Al met al ben ik erg tevreden met dit product.

Pluspunten

• sterke motor
  • fijne meegeleverde bekers
  • mooi design

Kim 20-07-2017

Krachtige blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Ik heb de blender nu een maand in bezit en gebruik hem regelmatig (2 à 3 x per week) voor de lekkerste smoothies en milkshakes. Ben er erg blij mee! Blend alles snel en fijn tot een gladde sap. Door de grote kan maak ik vaak wat te veel, maar dat komt altijd wel op :)

Pluspunten

• Grote kan
  • Handige meeneem bekers
  • Krachtig

Minpunten

• Maakt wat veel lawaai

Janice 13-07-2017

Een alleskunner

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Het apparaat ziet er degelijk uit (en is het ook) heeft enorm veel vermogen voor het mixen van de meest gekke dingen. De smooties zijn zo gemaakt en wie wil er nou geen design blender in zijn keuken!

• Stevig en sterk
  • Krachtig!!
  • Handige kleine bekers

Minpunten

• Lawaai
  • Kort snoer

M 12-07-2017

Krachtig en mooi tegelijk

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Mooi en goed apparaat. Heel mooi dat je in de verschillende uitvoeringen kan kiezen voor een glazen of plastic kan, of allebei. Met of zonder tumbler bekers etc. Dat heb ik verder nergens gezien en komt voor mij heel goed uit.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Keuze uit glas, plastic kan etc.

Nynke 11-07-2017

Werkt prima na eerste gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3655

Ik heb de blender deze week in gebruik genomen. Van tevoren reviews bekeken op het internet en gelezen dat niet alle blender bevroren fruit en ijs even goed aan kunnen. Dus daarop heb ik deze blender uitgekozen. De ijs crush functie doet het prima en de smoothies met bevroren fruit worden mooi glad.
Voor linkshandigen kan het een nadeel zijn dat de kan alleen 'op slot' of vastgezet kan worden in het station met het handvat aan de rechterkant.
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice van Philips (vanwege een cashback actie en een te vroeg weggegooide doos) en werd snel en goed geholpen. Erg klantvriendelijk!

Pluspunten

• maakte gladde smoothies en kan bevroren fruit aan

Minpunten

• de glazen kan is zwaar