Philips Avance Collection HR3655 - Reviews

Laagste prijzen
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2 liter

Beoordeling op basis van 35 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marcel 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe OK

Ik heb dit product pas 2 dagen in gebruik. Alles loopt goed vooralsnog. Om te beginnen met de minpunten: jammer dat de HR3655 geen tamper heeft, zoals de (uiteraard veel duurdere) Vitamix dat wel heeft. Maar het is niet dat zoiets de productkosten aanzienlijk hoger maakt. Als dit ding 1400W slurpt, verwacht ik wel dat ik mijn fruit alvorens niet in al te kleine stukken hoef te snijden en/of zo veel vloeistof moet bijschenken dat dit ten koste gaat van de smaak. Daarnaast maakt de blender veel geluid. Dat neem ik voor lief voor de prijs die ik hieraan heb uitgegeven, maar Kuvings heeft bijvoorbeeld een slimme en niet al te dure oplossing voor het geluidsprobleem gevonden (zie de vacuumblender van Kuvings).

De blender heeft een minimalistische uitstraling: strakke vorm en weinig knopjes / poespas. Persoonlijk zie ik dit als een pluspunt. Ook voelt het materiaal stevig aan. Ik krijg niet het gevoel dat de knopjes na een aantal maanden stuk zullen gaan (wat ik wel had bij het voelen van de SilentMixx blenders van AEG). Hopelijk zal dit allemaal bijdragen aan de levensduur van het product.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Afwerking

Minpunten

• Herrie
  • Geen tamper

Isabel 06-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijne blender

Prima blender, gekocht nav andere reviews en ter vervanging van een veel te licht apparaat wat we hiervoor hadden. Deze blender werkt heel goed, mooie smoothies en zelfs als er bevroren produkten bij gaan.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Makkelijk schoonmaken
  • Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bootcampie 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Blender Phillips

Werkt als een malle, heel blij mee! Heb de blender net een week in huis en gebruik het voor smooties, soepen en ijs. Werkt perfect.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Ingebouwde veiligheidsstandaard

bjorn 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

make your shake

ideale blender, want zo simpel het is in gebruik zo lekker is de shake volgens bijgeleverde receptenboek.

Pluspunten

• inhoud
  • vermogen
  • bijgeleverde bekers
  • spatel met juiste lengte

Minpunten

• geluid

Hilde 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn in gebruik

Degelijk en robuust apparaat. Voorheen een goedkoop merk, maar die zijn vaak snel stuk. We verwachten hier een stuk Philips robuustheid te hebben gekocht. Hij staat naast de Alessi ( ook Philips) sinaasappel pers die we al meer dan 20 jaar dagelijks gebruiken.

Pluspunten

• Robuust
  • Stabiel
  • Duurzaam

Leon 27-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, krachtige motor.

Mooie vormgeving en compacte behuizing. Krachtige motor waardoor je er veel mee kan doen. De prijs is laag t.o.v. andere hoge snelheidsblenders. Aanrader voor de beginnende smoothie maker of om andere geweldige lekkere en voedzame producten mee te bereiden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooie vormgeving
  • Goedkoop
  • Extra drinkbekers
  • Glazen mengbeker

Minpunten

• Lawaaiig

courk 27-07-2017

Philips Avance Collection HR3655

Philips Avance Collection HR3655 heeft een krachtige moter ,de moter maakt niet veel geluid,mixen snel klaar

Frans 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende blender

Blender werkt uitstekend. Heeft geen moeite met ijs en grote stukken fruit. Is ook makkelijk schoon te maken. De meegeleverde kannen zijn handig voor kleinere porties.

Pluspunten

• krachtig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Grote kan

Minpunten

• Lawaaierig

Olivier 23-07-2017 Product paar weken in bezit

Top blender

Idouteale blender , maakt een heerlijke zachte samenstelling van alles wat je blend.
Crushed ijs stand maakt goed cocktail ijs.
Goed schoon te maken.
De 2 meegeleverde Smoothie bekers die direct op blender kunnen is ideaal.

Pluspunten

• Veel power kan alles blenden
  • Goed schoon te maken
  • Eenvoudige bedienning
  • Smoothie bekers direct op blender erg handig

Minpunten

• Reserve delen zoals extra beker waar tekoop?

Inez 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige motor

De motor is zeer sterk waardoor de blender alle stukken fruit en groente moeiteloos aan kan, wat zorgt voor heerlijke smoothies. Ook de twee bijgeleverde bekers zijn een fijne toevoeging om zo de gemaakte drankjes meteen mee te kunnen nemen. Al met al ben ik erg tevreden met dit product.

Pluspunten

• sterke motor
  • fijne meegeleverde bekers
  • mooi design

Kim 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Krachtige blender

Ik heb de blender nu een maand in bezit en gebruik hem regelmatig (2 à 3 x per week) voor de lekkerste smoothies en milkshakes. Ben er erg blij mee! Blend alles snel en fijn tot een gladde sap. Door de grote kan maak ik vaak wat te veel, maar dat komt altijd wel op :)

Pluspunten

• Grote kan
  • Handige meeneem bekers
  • Krachtig

Minpunten

• Maakt wat veel lawaai

Janice 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Een alleskunner

Het apparaat ziet er degelijk uit (en is het ook) heeft enorm veel vermogen voor het mixen van de meest gekke dingen. De smooties zijn zo gemaakt en wie wil er nou geen design blender in zijn keuken!

• Stevig en sterk
  • Krachtig!!
  • Handige kleine bekers

Minpunten

• Lawaai
  • Kort snoer

M 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtig en mooi tegelijk

Mooi en goed apparaat. Heel mooi dat je in de verschillende uitvoeringen kan kiezen voor een glazen of plastic kan, of allebei. Met of zonder tumbler bekers etc. Dat heb ik verder nergens gezien en komt voor mij heel goed uit.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Keuze uit glas, plastic kan etc.

Nynke 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Werkt prima na eerste gebruik

Ik heb de blender deze week in gebruik genomen. Van tevoren reviews bekeken op het internet en gelezen dat niet alle blender bevroren fruit en ijs even goed aan kunnen. Dus daarop heb ik deze blender uitgekozen. De ijs crush functie doet het prima en de smoothies met bevroren fruit worden mooi glad.
Voor linkshandigen kan het een nadeel zijn dat de kan alleen 'op slot' of vastgezet kan worden in het station met het handvat aan de rechterkant.
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice van Philips (vanwege een cashback actie en een te vroeg weggegooide doos) en werd snel en goed geholpen. Erg klantvriendelijk!

Pluspunten

• maakte gladde smoothies en kan bevroren fruit aan

Minpunten

• de glazen kan is zwaar

L.R. 10-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super fijne blender en ziet er ook nog mooi uit!

Fijne blender met glazen kan (wel best zwaar), dus ook geschikt voor warme vloeistoffen (soep). En de 2 meeneem flessen zijn ook erg handig voor smoothies! De kinderen vinden ijscrucher helemaal super!!! De zuignappen onder het apparaat zorgen voor goede stabiliteit. En hij staat ook nog eens mooi op de aanrecht :-)

Pluspunten

• Handige meeneem bekers
  • Doet wat ie moet doen!

Minpunten

• glazen kan is zwaar

Wendy 07-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn en krachtig

Heb dit apparaat nog maar 2 dagen in gebruik, maar het bevalt me tot nu toe super! De glazen kan is erg zwaar, vooral met inhoud. De blender is enorm krachtig en maakt lekkere smoothies, al vind ik de laagste stand nog te hoog. (Soms is iets minder blenden met producten ook wel lekker)
De tumbler kannen zijn ook erg fijn, al zijn ze heel erg diep. Ik moet nog even op zoek naar een lange lepel voor de wat dikkere smoothies. Maar zoals ik al zei; pas 2 dagen in gebruik.. dus ja, ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Hard geluid
  • Zware kan

Fre 07-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer ontevreden.

Een zacht tikje tegen een bord resulteerde in een groot stuk glas dat afbrak van de blender kan, binnen een week.
Na contact om garantie valt dit hier niet onder, ik ben werkelijk verbijsterd. Het is zeker een goede blender maar je mag verwachten dat het glas vele malen sterker is. Ik beveel het product dan ook niet ook, mede gelet op de 'service' die ontbreekt bij Philips en ik nu met een kapotte blender kan zit.

Minpunten

• Glas binnen een week al kapot.

Joyce 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

Heel blij

Makkelijk schoon te maken en lekker groot. Ook een leuk receptenboek bij gehad. Ik ben een erg tevreden klant

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Groot

Minpunten

• Groot

W 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super blender

Hebben al eerder een Philips blender gehad, deze beviel ook super. Beveel hem aan iedereen aan. Ook voor het crushen van ijs prima

Ed 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Top Blender

Super Blender! Merkt duidelijk dat deze blender over meer vermogen beschikt, 2 extra bekers zijn super handig.

Pluspunten

• extra shakebekers
  • vermogen

Minpunten

• tot nu toe geen