BOURGINI Classic Multi Blender 1.5l - Reviews

rvs, transparant, zwart

5,5

Roel 11-10-2017

Drama!

Wat een vreselijk slecht apparaat. Naast dat het een enorme herrie maakt krijg je er geen fatsoenlijk gladde smoothies uit en blijven er ook na lang blenderen stukjes over. Daarbij spat alles alle kanten op bij het losmaken van de deksel na het blenderen door de vacuüm zuiging en schenkt de kan niet netjes waardoor er veel schoonmaakwerk (en omkleden) bij komt kijken. Niets goeds aan dit apparaat en na twee keer gebruiken terug gebracht.

• Geen smooth resultaat
  • Kan schenkt niet goed
  • Deksel losmaken geeft veel spatten

ronny01 03-01-2018

Je bent er vast voor het eerst mee bezig vacuum kan eigenlijk niet of het gaatje in het midden zit verstopt!! En brokjes even stil zetten of heel even in de P dan weer gewoon vooruit en je heb zo glad als een milkshake ZONDER brokjes !! scx

Fam. Tromp 14-01-2017

Krachtige machine. Prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed.

Zonder een studie gemaakt te hebben van de verschillende machines, gewoon naar Marskramer gegaan en daar een krachtige machine voor weinig geld aangeschaft. In no-time zijn de vruchten en andere levensmiddelen vermalen door de sterke mesjes.
Daarnaast is het een fraai apparaat om in de keuken te plaatsen. De bediening en onderhoud zijn eenvoudig te doen.

Pluspunten

• Stevig en groot vermogen
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• kort aansluitsnoer

Roovb 15-10-2018

Prima apparaat

Ik heb deze blender gekocht om smoothies en shakes mee te maken, en dat doet hij perfect. Fruit erin, pureren, sap/melk/vloeistof erbij en klaar. Mooie glazen kan met een plastic onderkant die eraf kan worden gedraaid, waardoor alles goed schoon te maken is. De nopjes waar hij op staat zuigen vacuum op het aanrechtblad, waardoor 'ie stevig staat. Er past anderhalve liter in.

Nadelen:
NIET geschikt voor hete vloeistoffen (zoals de meeste blenders!). Als je soep wil: koop een staafmixer.
Hij is niet erg stil.

Pluspunten

• Mooie, stevige glazen kan
  • Kan uit elkaar om schoon te maken
  • Pureert het voedsel snel

Minpunten

• Geen hete vloeistoffen
  • Onderkant losdraaien vereist wat kracht
  • Niet heel stil

Elisabeth 07-03-2018

Vreselijk veel herrie

Ik zou deze blender nooit meer kopen. Maakt vreselijk veel herrie en bijna altijd blijven er stukjes achter. De messen zijn ook erg klein, de smoothie wordt dus niet goed vermaalt.

Pluspunten

• mooi design
  • goedkoop

Minpunten

• lawaai
  • maalt niet goed

ronny01 03-01-2018

Blender

Prima ding als je weet hoe het werkt . helemaal geen brokjes niets krachtige motor en heerlijke shake met eiwit, fruit, en ijs prima voor een goed dieet.

anne 11-08-2017

bourgini multi blender

ik kocht het vanwege goede referenties maar...... met warme vloeistoffen vliegt de deksel eraf heb al meerdere brandwonden opgelopen. Kan zelf als ik mn handen op de deksel hou vliegt de deksel er nog steeds vanaf. Niet kopen als je veel warme vloeistoffen wilt maken. Goed bij koude . Dus nu moet ik het eerst aflaten koelen en dan blenderen

Roovb 15-10-2018

Dit is een oude review, maar.. Er staat expliciet in de handleiding dat de blender niet geschikt is voor hete vloeistoffen, omdat de stoomopbouw ervoor zorgt dat het deksel eraf vliegt. Soep pureren is sowieso veel veiliger en makkelijker met een goede staafmixer. Alleen de hele dure blenders zijn geschikt voor hete producten.