BOURGINI Classic Multi Blender 1.5l - Reviews

Laagste prijzen -3% prijsdaling
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Roel 11-10-2017

Drama!

Wat een vreselijk slecht apparaat. Naast dat het een enorme herrie maakt krijg je er geen fatsoenlijk gladde smoothies uit en blijven er ook na lang blenderen stukjes over. Daarbij spat alles alle kanten op bij het losmaken van de deksel na het blenderen door de vacuüm zuiging en schenkt de kan niet netjes waardoor er veel schoonmaakwerk (en omkleden) bij komt kijken. Niets goeds aan dit apparaat en na twee keer gebruiken terug gebracht.

Minpunten

• Geen smooth resultaat
  • Kan schenkt niet goed
  • Deksel losmaken geeft veel spatten

anne 11-08-2017

bourgini multi blender

ik kocht het vanwege goede referenties maar...... met warme vloeistoffen vliegt de deksel eraf heb al meerdere brandwonden opgelopen. Kan zelf als ik mn handen op de deksel hou vliegt de deksel er nog steeds vanaf. Niet kopen als je veel warme vloeistoffen wilt maken. Goed bij koude . Dus nu moet ik het eerst aflaten koelen en dan blenderen

Fam. Tromp 14-01-2017

Krachtige machine. Prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed.

Zonder een studie gemaakt te hebben van de verschillende machines, gewoon naar Marskramer gegaan en daar een krachtige machine voor weinig geld aangeschaft. In no-time zijn de vruchten en andere levensmiddelen vermalen door de sterke mesjes.
Daarnaast is het een fraai apparaat om in de keuken te plaatsen. De bediening en onderhoud zijn eenvoudig te doen.

Pluspunten

• Stevig en groot vermogen
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• kort aansluitsnoer