Weber Master Touch GBS houtskool barbecue / zwart / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weber Master Touch GBS houtskool barbecue / zwart / rond op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Caroline 05-07-2018

Doen wat er wordt gezegd

De goedkoopste prijs, duidelijke site , overzichtelijk , levering zoals aangegeven al de volgende dag. Makkelijke te volgen via de gegeven link. Handig dat de bon per email wordt verzonden en tevens geldt als garantiebewijs.

Mandy 25-08-2016

Prima koop!

Een bbq om van te smullen! Het gebruiksgemak is groot. De temperatuur is goed in te stellen en het gebruik van de kolenbakjes is super. Je kunt zelf bepalen hoe hard het moet of kan gaan en dat is ideaal bij een bbq. De Mastertouch staat mooi te glimmen in de tuin, het ontwerp is een aanwinst. Het gebruik van de wokpan op de bbq is geniaal. Vlees, groente en aardappelen alleen dan van de bbq. Hier gaan we veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Temperatuur instellen
  • Assecoires toe te voegen

Marcel 29-06-2016

Weber Master Touch GBS 57 cm

De Weber Master Touch GBS is een geweldige aanwinst op BBQ gebied. hij laat zich keurig regelen en heeft talloze extra mogelijkheden.