Princess 01.112256.01.001 Portable Hybride barbecue - Reviews

• Best Reviewed 2 keer mei 2023
  • Test panel 8.4 mei 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.112256.01.001 Portable Hybride barbecue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

F.A. 09-06-2023

Handig, compact en simpel te gebruiken product.

Ik vond het een fijne barbecue omdat deze zowel met kolen als elektrisch te gebruiken was. Ik kan zelf niet met kolen overweg, maar mijn partner wel. Zo kunnen wij zelf kiezen op welke manier wij gaan barbecueen. De deksel met de thermometer was erg handig omdat we zo goed konden volgen hoelang het vlees al op welke temperatuur lag. De onderdelen waren makkelijk te verwijderen en in de vaatwassen schoon te maken. Het apparaat was binnen no time warm en hij paste makkelijk op tafel.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk te bedienen
  • Kan in de vaatwasser

p********@g******** 31-05-2023

Handig en compact

De eerste indruk was goed, compact, stevig en compleet, met alles er op en er aan.
Het elektrisch gebruik ging heel goed, was handig, zelfs binnen prima te gebruiken.
Braden en grillen ging goed, zelfs grotere stukken vlees.
De deksel met termometer is ook handig.
Barbecuen met kolen ging wat minder goed, de bak is klein, het grillrooster te laag en dichtbij de gloeiende kolen, zodat het vlees aanbrand. Het vet druipt op de kolen, dat zorgt voor vlammen en rook.
De grillplaat en kleinere onderdelen kunnen in de vaatwasser.
Ben er redelijk tevreden mee, maar ga hem hier op mijn balkon alleen elektrisch gebruiken.

Pluspunten

• Compact
  • Compleet

Minpunten

• Niet handig met kolen

I**********@g******** 09-05-2023

Prima combi!

Wij hebben de BBQ mogen testen.
De combinatie tussen kolen en elektrisch sprak ons direct aan.
Thuis op kolen en op de camping elektrisch of juist precies andersom. De keuzevrijheid is erg fijn.
De BBQ is compact maar groot genoeg voor ons gezin van 5 (2 volwassenen en 3 kinderen) Ook is hij niet te zwaar om te tillen maar stevig genoeg om goed stabiel te blijven staan.
De plaat maak je gemakkelijk schoon en is voorzien van een goede anti aanbaklaag.
Kortom, een fijn apparaat die veel flexibiliteit geeft!

Pluspunten

• Flexibel
  • Niet te zwaar

Miejannie 08-05-2023

Fijne compacte bbq

We hebben sinds een tijdje deze hybride bbq in gebruik. De bbq kwam in een grote doos. Het viel een klein beetje tegen dat er zoveel losse onderdelen waren en we alles nog zelf in elkaar moesten zetten. Dit ging echter wel redelijk eenvoudig. We hebben de bbq nu een aantal weken kunnen testen: we zijn gestart met elektrisch. Het element verwarmt snel! Het is even wennen en ontdekken maar het ging prima! We zijn meer liefhebber van kolen, vooral vanwege de smaak die dit geeft en dit gaat ook meer dan prima. De temperatuur is zichtbaar en te reguleren. De bbq is gemakkelijk schoon te maken en is vrij compact. Ook goed mee te nemen naar een park bijvoorbeeld. Prima bbq!

Pluspunten

• Compact
  • Zowel elektrisch als kolen

Minpunten

• Nog wel in elkaar zetten

Manon Dijkhuizen 08-05-2023

Compact en eenvoudig in gebruik

Deze Princess barbecue is veelzijdig en eenvoudig te gebruiken met zowel kolen als elektriciteit. De barbecue komt goed verpakt en met een heldere instructie, het in elkaar zetten is een eenvoudig en snel gereed. Het gebruik van de barbecue is prima te noemen: het is eenvoudig mee te nemen, licht van gewicht en het is duidelijk wat te temperatuur in de barbecue is. Als we een nadeel kunnen noemen is het de vreemde keuze voor het rooster. Het werkt goed en is snel schoon te maken maar niet alle delen van het vlees worden op dezelfde manier opgewarmt.

Pluspunten

• Formaat
  • Gewicht
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Vreemde keuze rooster

Soufian 07-05-2023

Compact lichte nette barbecue

Wij hebben de BBQ mogen testen. Het een ideaal concept om te kunnen barbecueën met kolen of elektrisch. Ideaal voor op balkon met het elektrische element en gemakkelijk mee te nemen naar een park of camping om op kolen te barbecueën
Het design is strak en hij is netjes afgewerkt. Gaat gemakkelijk in een gemiddelde auto mee of is gemakkelijk te dragen door zijn gewicht.
Het in elkaar zetten spreekt voor zich. Je hebt nauwelijks gereedschap nodig. Alles word gemonteerd door bouten en vlindermoeren. Alleen het ventilatie klepje zit vast met een kruiskop schroef.
Ik ben tevreden over de grillplaat. Deze is perfect er valt niet gemakkelijk eten doorheen en is prima schoon te maken. Ook de lekbak is gemakkelijk te verwijderen en schoon te maken.
Het elektrisch systeem word snel warm en bereikt een goede tempratuur om je vlees / groente te grillen. Ik ben tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Veelzijdig
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • In elkaar zetten met weinig gereedschap
  • Elektrisch snel en goed warm

Minpunten

• Snoer wat aan de korte kant

f************@g******** 04-05-2023

Praktisch, gebruiksvriendelijk hybride model

De Princess Portable Hybrid Barbecue is een geweldige barbecue voor iedereen die op zoek is naar gebruiksgemak en veelzijdigheid. Het was gemakkelijk in elkaar te zetten en het switchen tussen kolen en elektriciteit was super eenvoudig. Het schoonmaken na gebruik was ook snel en makkelijk te doen.

Als het gaat om het gebruik van kolen, is de Princess Portable Hybrid Barbecue erg degelijk en de temperatuur was goed te beheersen. Het enige nadeel is dat er niet gigantisch veel ruimte tussen de kolen en de grill. Wat betreft het gebruik van elektriciteit, warmt de barbecue snel op en is het grillen perfect.

Het design van de Princess Portable Hybrid Barbecue is mooi en het tafelmodel is super handig. Het is ook fijn dat het hybride is voor de duurzaamheid, maar ook voor het echte BBQ gevoel op kolen. Het is een geweldige barbecue voor thuis en om mee te nemen naar het park.

Pluspunten

• Switchen tussen elektriciteit en kolen
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Afstand kolen en grill

cieltje 03-05-2023

Stevige en veelzijdige bbq.

Een hybride bbq kende ik nog niet, dus ik wilde hem graag gaan testen.

Het uitpakken was eventjes van 'wow, wel veel onderdelen maar uiteindelijk zat hij toch aardig snel in elkaar.
De onderdelen zijn zeker stevig te noemen, geen dun plaatstaal zoals je vaak ziet.

Voor de eerste keer zijn we, lekker snel, begonnen met het elektrische gedeelte.
Dat ging dus véél sneller dan wij hadden verwacht, de kok was gewend om de hoogste stand te gebruiken maar dat was toch écht teveel van het goede, standje 2 was perfect voor de hamburgers.
Het rooster is mooi stevig en goed geëmailleerd, degelijke kwaliteit. Het schoonmaken was een fluitje van 'n cent.

De volgende dag zijn we overgestapt op houtskool, altijd toch heel wat anders dan elektrisch.
Ook dat ging perfect. Door de goed passende kap met thermometer is de temperatuur goed in de gaten te houden, door het gebruik van de luchtschuif kun je dit aardig goed regelen.

Ik verwacht binnenkort deze bbq eens te gebruiken om in te roken, het lijkt me ook zeker goed mogelijk.

Mijn ervaring: stevige bbq, veelzijdige bbq en zeker zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stevig
  • Snel heet
  • kolen én elektrisch
  • temperatuur goed te regelen
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• de 'bouwtekening' had iets duidelijker kunnen zijn

Bente 03-05-2023

Top bbq

Ik heb dit product mogen testen en ben erg tevreden. De bbq komt in een grote doos aan en is eenvoudig in elkaar te zetten. We hebben hem meerdere malen electrisch getest en merken dat hij snel is opgewarmd en ook goed warm blijft! Het rooster is wat dikker en heeft kleine gaten wat fijner is dan anderen barbecues met een dun spiraal rooster. Ik had niet verwacht dat met het electrische gedeelte je toch ook die lekkere bbq smaak te krijgen was maar dit was zeker wel het geval.Ook het testen op kolen verliep zoals verwacht was en had natuurlijk nog meer de gewenste gebakken smaak aan het vlees gegeven. Wij zijn zelf een voorstander geworden van electrische omdat dit toch net wat sneller is als je met het gezin wilt barbecuen.

Pluspunten

• Snel warm ( elektrische
  • Sterk rooster

Minpunten

• Wat lastiger schoon te maken

Stammie 01-05-2023

BBQ getest

Ik heb dit product mogen testen. De bbq makkelijk te hanteren.
De bbq is makkelijk te monteren en heel fijn dat hij zowel elektrisch al op kolen te gebruiken is. Het verwarmingselement is heel makkelijk te verwijderen en te plaatsen.
Op beiden manieren een prima en snelle bereiding van het eten

Pluspunten

• Makkelijk te hanteren en te monteren
  • Zowel elektrisch al op kolen bbq

Minpunten

• is het erg laag om te werken

JeroenF 01-05-2023

Daagbare hybride BBQ voor zowel balkon/binnen als buiten!

Na de Princess 112256 BBQ een tijd te mogen testen concludeer ik dat het een uitstekende keuze is voor iedereen die op zoek is naar een compacte en betaalbare barbecue. Het apparaat is gemakkelijk te gebruiken en schoon te maken, en het biedt genoeg ruimte om te grillen voor een gezin van vier.

Het ontwerp van de Princess 112256 BBQ is stijlvol en modern, en het past goed bij elke tuin of balkon. De barbecue is gemaakt van hoogwaardige materialen en voelt stevig aan, waardoor hij lang meegaat.

Een van de grootste voordelen van deze barbecue is het feit dat hij draagbaar is. Dit maakt hem ideaal voor mensen die graag buiten koken, of die vaak op vakantie gaan. De Princess 112256 BBQ is licht van gewicht en kan gemakkelijk worden opgeborgen in de kofferbak van een auto.

Het grillrooster van de Princess 112256 BBQ is groot genoeg om genoeg voedsel te bereiden voor een gezin van vier personen. Het rooster is gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal en is gemakkelijk schoon te maken. Daarnaast beschikt de barbecue over een handige vetopvangbak, waardoor het schoonmaken nog gemakkelijker wordt.

Het grootse voordeel vond ik de hybride functionaliteit, omdat koken op elektra prima ging op een (afgesloten) balkon. De rook viel reuze mee. In een parkje met kolen geeft natuurlijk wat meer rook, maar dit verwacht je dan ook. Het verwarmingselement is enorm snel op temperatuur en fijn in te stellen. De thermometer is ook een handige toevoeging.

Al met al is de Princess 112256 BBQ een geweldige optie voor iedereen die op zoek is naar een betaalbare en draagbare barbecue. Het apparaat is gemakkelijk te gebruiken en biedt voldoende ruimte om te grillen voor een gezin van vier.

Pluspunten

• Hybride
  • Makkelijk schoon te maken
  • Relatief licht/draagbaar
  • Thermostaat

Minpunten

• Kan te zwaar zijn om lang mee te lopen

Mirjam 01-05-2023

Handige compacte hybride barbecue

Wij hebben deze barbecue van Princess mogen testen. Als eerste moet je voor gebruik de barbecue in elkaar zetten. Er zit een duidelijke tekening bij waarop alles stap voor stap word uitgelegd en het is eigenlijk niet meer als de handvat op de deksel en de pootjes monteren. Een maal in elkaar heb je een mooie stevige en compacte barbecue.
Het is een hybride barbecue die zowel op kolen als elektrische barbecue gebruikt kan worden. Als eerste hebben wij op elektrisch gegrild. De barbecue is heel snel op temperatuur en er zitten verschillende temperatuurstanden op. Het bakken ging snel en makkelijk. Het is heel prettig dat je geen waterbak hoeft te gebruiken zoals bij de meeste elektrische barbecues en het rooster valt over het warmte element waardoor deze schoon blijft en je geen vlammen krijgt door druipend vet. Door de mogelijkheid om de temperatuur te kunnen regelen heb je altijd de juiste warmte om te bakken. De barbecue past door zijn compacte vorm makkelijk op het aanrecht en mocht je nu een heel klein aanrecht hebben dan kan het ook op een tafel.
Toen het een mooie dag was hebben we het warmte element verwijdert en de barbecue met kolen gebruikt. Het eerste wat opviel was dat de kolen vlak onder het element liggen. Het is dus verstandig om de barbecue op tijd aan te steken en briketten te gebruiken. Als de vlammen helemaal weg zijn dan kun je een hele tijd bakken. De deksel met thermometer is heel handig om alles goed te verwarmen.
Het rooster is makkelijk te reinigen, het beste is zo snel mogelijk na gebruik in een sopje en de binnenkant is ook zo schoon dus het switchen tussen kolen en elektrisch is snel gedaan.
Deze barbecue is een echte aanrader als je zowel binnen elektrisch of buiten op kolen wilt bakken en omdat hij elektrisch te gebruiken is kun je hem het hele jaar door gebruiken, verder is hij makkelijk op te bergen en neemt hij niet veel ruimte in.

Pluspunten

• hybride
  • makkelijk schoonmaken
  • geen vet op element
  • compact en stevig
  • deksel met thermometer

Minpunten

• rooster niet in hoogte instelbaar

Ilse263 28-04-2023

Superfijne bbq!

Wat een fantastische bbq! We mogen de bbq uittesten dus hebben bij de eerste zonnestraal gelijk gebruik gemaakt van deze portable hybrid bbq. Het is echt heel makkelijk in gebruik! Thuis hebben we de elektrische bbq gebruikt. Het warmt heel snel op en je kunt gemakkelijk de temperatuur instellen. Het vlees was snel klaar en had een fijne smaak. Ook hebben we het gebruikt tijdens een picknick op Koningsdag. Even wat kolen er in en de bbq is zo aan. Ideaal dat je het kunt omwisselen van elektrisch naar kolen. De bbq heeft een mooi formaat en is niet te zwaar om te verplaatsen. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel aan
  • Past veel vlees op
  • Fijn dat je het mee kunt nemen

catherina_dirckx@outlook.com 24-04-2023

Prettig compact product met toch meerdere mogelijkheden

Wij hebben deze tafelbarbecue dit weekend fijn kunnen gebruiken onder de overkapping tijdens het lekkere weer. Hij had iets of wat groter gemogen want wij hadden best wel lange spiesjes voor veel personen die er niet tegelijkertijd op paste. Maar dat mocht de pret niet drukken. Hij was erg prettig. Door het temperatuur metertje op de deksel konden we goed bijhouden hoe hard het bakken ging. De barbecuer in onze familie kon ook gewoon bij ons aan tafel blijven bakken in plaats van ongezellig op een afstandje moeten staan omdat dit product gewoon op tafel paste en met de deksel niet al te veel rook vrij liet. Onderaan de barbecue hangt een fijn opvangbakje waarmee we de vloeistoffen makkelijk konden verwijderen. Het fijne aan de barbecue is dat je zowel op kolen als elektrisch kunt bakken. Sommige van ons vinden kolen prettiger andere elektrisch, dit hebben we mooi af kunnen wisselen. Iedereen blij! De losse onderdelen hebben we makkelijk af kunnen wassen en schoon kunnen maken. Dit is een stuk makkelijker dan de grote barbecue die wij maar vies laten omdat hij te zwaar is om te verplaatsen en te poetsen.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk te ontleden
  • Fijn temperatuurmetertje
  • Past op tafel
  • 2-in-1 gebruik

Minpunten

• Had iets groter gemogen

e*************@x******** 24-04-2023

Handige en compacte barbecue met een interessant extra

Met niet al teveel BBQ-liefhebbers in huis, was ik op zoek naar een compacte barbecue. Deze compacte barbecue van Princess voldoet volledig aan deze wens. Ondanks de beperkte afmetingen biedt de barbecue echter voldoende inhoud. De barbecue is stevig uitgevoerd en voorzien van een temperatuurmeter, wat erg handig is. De barbecue wordt goed warm en levert goede resultaten op. Het is even wennen aan het bijzondere rooster, maar het werkt in de praktijk handig. De barbecue is na gebruik handig schoon te maken, wat ook wel eens anders is. Het is ook nog eens een hybride barbecue wat betekent dat je ook kunt grillen met een elektrisch warmte element. Niet helemaal vergelijkbaar met echt barbecuen, maar het resultaat valt zeker niet tegen. Al met al een prima barbecue!

Pluspunten

• omvang
  • uitvoering
  • uiterlijk
  • resultaten
  • hybride optie

Minpunten

• te klein voor een warmte en koude zone