Kenwood DMX125DAB - Reviews

Type/soort
autoradio
Functies
radio, dab

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DMX125DAB op Kieskeurig.nl.

Harald 03-08-2020

Moderne radio compact met DAB+ antenne!!!

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Na veel onderzoek uitgekomen op deze radio. Kenwood staat voor kwaliteit, mooie sound en heeft jaren ervaring op audio gebied. Bluetooth, dab plus , android mirror functie en een capacitief scherm wat bij vele radio's nog een resistive scherm is. Verder bleutooth 3 ipv bij velen 2.1 . De firmware is up te daten via Kenwood. mooi groot scherm. Ipv mechanische toetsen zitten er touch toetsen op wat het geheel een strak uiterlijk geeft. Bijgeleverd worden dus een microfoon voor het handsfree bellen en een dab kabel welke niet bij alle radio's tegenwoordig meegeleverd worden. Een plus dus voor Kenwood. Het scherm is niet te verwijderen en er is op de radio geen beveiligingscode wat ik zelf dan weer vervelend vind ivm evt diefstal van de radio. Het geluid is wat mij betreft top en van hoogstaande kwaliteit. Maar dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk en afhankelijk van de in de auto aanwezige speakers. Verder zijn er voldoende instel mogelijkheden voor het geluid. Een 13 bandige equalizer en geluid afstelling via een grafische weergave in de ruimte van je auto. De bijgeleverde kooi om de radio in te bevestigen vind ik wel wat ruim zitten . Geen idee of dit zo hoort maar ik heb er een steunlatje in moeten doen aan de onderzijde om de radio speling vrij te krijgen . Ook de klemmetjes halen in mijn radio 2 DIN vak het net niet . Ik had graag gezien dat ze wat meer van de klemmen erop hadden gemaakt die wat dieper vallen in de kooi. Verder beveel ik hem van harte aan en wens ik een ieder succes aan met zoeken. Bonus is dat je nu 3 jaar garantie hebt !!!

Pluspunten

• Modern veel features zie uitleg
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• Kooi van de radio
  • Beveiligingscode afwezig ivm diefstal

Berrie 28-07-2020

Kenwood radio

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Ik heb de radio vandaag ingebouwd en ik heb er nu al plezier van werkt makkelijk en duidelijk en veel functies

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Makkelijk bedienen

Minpunten

• Geen Apple CarPlay

JPM 10-07-2020

Heel veel mogelijkheden !

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Ik heb dit product gekozen , omdat daar alles opzit wat ik zoek 😎
En de prijs is heel betaalbaar.
Mooi strak design met heel veel mogelijkheden.
Het touchscreen werkt heel prettig en het inbouwen is een fluitje van een cent.
Ik heb de bevestigingsbeugels van oude toestel over gezet.

Pattrick 28-06-2020

Groot scherm

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Leuke radio met veel functies alles werkt naar behoren en is ook behoorlijk snel had dit niet verwacht

José 23-05-2020

Mooie radio met vet screen

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Leuke radio, zeer fraai om te zien. Ga hem zo dadelijk inbouwen. Heb hem net ontvangen met de post. Ben zeer benieuwd naar zijn geluid en gebruikers gemak. Maar merk kennende zal dit super zijn. Op advies deze radio met DAB+ gekocht

Pluspunten

• Mooi designer
  • Lekker compact

Angie 21-05-2020
  • Product gekregen

Echt een super radio!!

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Een mooi groot scherm. Ook heel handig dat de radiozenders al in een lijst staan. Zou het iedereen aan raden.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Bluetooth

Ferry 10-05-2020

Perfecte instalatie

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Het apparaat is makelijk aan te sluiten en werkt geweldig alles doet het en werkt ben er super blij mee en is echt een aanrader

Wouter 23-04-2020

Groot scherm

De DMX125DAB werkt goed
En is handig in gebruik en is snel en aanraakgevoelig
Het is een aanrader...

Pluspunten

• Groot scherm

Francke 02-02-2020

DMX125DAB autoradio

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Ik ben erg blij met deze autoradio. Ik heb heel lang zitten twijfelen over het feit of ik er een wou met scherm of zonder in verband met de prijs. Aangezien deze met beeldscherm ook super tof geprijsd was heb ik het erop gewaagd en met success! Het geluid is zuiver en ik heb nooit problemen met het koppelen van mijn media. Houd er wel rekening mee dat je alles vooraf aanzet. Als de handrem ervan af is en als je al aan het rijden bent kan je dit namelijk niet meer. Wat ik eigenlijk super vind in verband met de veiligheid van andere weggebruikers met andere woorden gewoon doen!

Patrick 02-07-2019

Een upgrade voor mijn auto. Erg makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Kenwood DMX125DAB

Dit zou iedereen moeten doen die de ruimte ervoor heeft, een 1 din vervangen door een 2 din. Deze radio is zo makkelijk te bedienen en is ook makkelijk om contact mee te maken. Handig als iemand de auto wil gebruiken en naar zijn eigen muziek wil luisteren.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi afgewerkt