De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon MG2555S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Voor het betere printwerk tegen een betaalbare prijs ben je bij de Canon PIXMA MG2555S aan het juiste adres. Dit elegante afdrukapparaat heeft een printer, kopieermachine en scanner aan boord, zodat het thuiskantoor in één klap van alle gemakken is voorzien. De lage aanschafprijs doet geen afbreuk aan de printkwaliteit. Sterker nog, met een maximale resolutie van 4800× 600 dpi komen jouw dierbare kiekjes uitstekend voor de dag! Koppel deze printer met een usb-kabel aan een pc of laptop en ga meteen aan de slag. Voor een vliegensvlugge (kleuren)kopie gebruik je robuuste knoppen aan de bovenzijde van deze machine.

b**********@g******** 08-11-2021

geen aanrader voor digibeten

Geschreven voor: Canon MG2555S

de meeste review waren positief en ik dacht dat ik hem wel kon installeren, ondanks dat ik digibeet ben
niet dus, geen handleiding . je schijnt eerst wat anders te moeten doen voordat je hem kan installeren.
retour winkel

Pluspunten

• absoluut geen

Minpunten

• geen handleiding,ook niet duidelijk on-line

ikke1975 08-11-2020

hele slechte printer

Geschreven voor: Canon MG2555S

Hele slecht printer. Teveel lawaai. Voordat er een kopie of printje gemaakt kan worden, moet ie 3 tot 4 keer opnieuw opgestart worden.

1: doet niets
2: trekt papier stukje in printer, geeft aan dat papierstoring is.
3: duwt papier in achterla omhoog, geeft aan dat papier op is.

Ik zou deze printer absoluut NIET kopen. Superslecht.

Pluspunten

• kan ik niet bedenken

Minpunten

• vaak papierstoring (vals)
  • melding geen papier (vals)

C.J. van Splunter 19-10-2019

Goede eenvoudige all-in-One printer

Geschreven voor: Canon MG2555S

Heb een eenvoudige goede printer gezocht en gevonden.
Eenvoudig te installeren en werkt uitstekend.
Een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk
  • eenvoudig
  • snel installeerbaar