HP HP OfficeJet Pro 7740 breedformaat All-in-One printer, Kleur, Printer voor Kleine kantoren, Printen, kopiëren, scannen, faxen, Invoer voor 35 vel; Scan naar e-mail - Reviews

Beste deals -5% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP OfficeJet Pro 7740 breedformaat All-in-One printer, Kleur, Printer voor Kleine kantoren, Printen, kopiëren, scannen, faxen, Invoer voor 35 vel; Scan naar e-mail op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h************@x******** 03-08-2023
De hp officejet pro 7740 is geen goede printer. Ten eerste de foto kwaliteit is belabberd zelfs op hoogglanzend fotopapier. Belangrijker is de constante problemen met de inktcartridges. HP heeft een (illegaal) chip controle systeem in de cartridges ingebouwd. Als je eenmaal een naamloze cartridge installeerd dan functioneerd het apparaat niet meer mbt inktsupply. Als 1 van de kleuren op is moeten alle 4 de cartridges vervangen worden anders doet hij het niet. Voor mij nooit meer een HP printer!

Pluspunten

• print snel en goed zwart/wit

Minpunten

• inkt supply problemen

SandraA 27-08-2022
Na vergelijken van diverse printers kwam dit als beste keuze voor mij naar boven. Het is een all in printer, dus kan gelijk scannen kopieren en zelfs faxen. Er zit een USB poort op. Het enige is dat het geen klein apparaat in formaat is, maar toen ik hem uitpakte vond ik dat alles meevallen. Het is vooral belangrijk wat je met het apparaat kunt. Het papierformaat kan zelfs tot A3! Ik heb ook gekeken naar het inktverbruik en in vergelijking met andere apparaten leken deze kosten ook mee te vallen. Waar ik enorm tegenop zag omdat ik absoluut niet technisch ben was de installatie en bang dat het me niet zou lukken, maar dit was relatief zo simpel dat ik redelijk snel alles aan het werken kreeg.
Hij print vrij snel, opwarmtijd ook vrij kort. Tot nu ben ik superblij met mijn aankoop.

Pluspunten

• multi functioneel
  • makkelijk te installeren
  • Tot A3 formaat papier
  • korte opwarmtijd

Minpunten

• relatief groot apparaat, maar valt te verwaarlozen