Samsung SL-C480W/SEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SL-C480W/SEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Marco 27-03-2018

Slijtage gevoelig

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Ik heb deze printer 1,5 jaar geleden gekocht en print gemiddeld 10 velletjes per dag. In de 1,5 jaar tijd heb ik regelmatig onderdelen moeten vervangen zoals: 2x een toner opvangbakje van €8 per stuk, 1x een drum unit van €90 en nu is de transfer belt kapot. Dit onderdeel kost €65 en is niet zelf te vervangen, kosten voor een monteur komen hier dus ook nog bij. Voor zakelijk gebruik is deze printer absoluut niet geschikt want hij laat je regelmatig in de steek.

Minpunten

• Onderdelen slijtage gevoelig
  • Onderdelen opgeteld duurder als de printer zelf
  • Onderdelen gaan nog eerder kapot als de inkttoners
  • Geen garantie omdat het slijtage onderdelen zijn

Nap 11-09-2017

instalatie zonder CD lastig

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

De printer was snel en eenvoudig geïnstalleerd op onze laptop, met de meegeleverde CD.
Echter de volgende laptop heeft geen CD drive, en dan is er geen beschrijving, niets concreets te vinden op internet ( voor een leek), en draadloos wordt de printer wel gevonden maar moet je een pincode van 8 cijfers hebben?? Waar vind ik die??
Verder steekt de papierlade aan de voorkant uit, waardoor hij niet in de kast past.
Of de printer lang met de inkt doet, en of alles helder is etc. weet ik niet. Misschien moet de verkopende website na een jaar om een recensie vragen.

Martijn 30-01-2017

Display van printer bijzonder slecht afleesbaar

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Mooie compacte All-in-one kleuren laserprinter voor een redelijke prijs. Grote tegenvaller is het display op de printer dat bijna niet afleesbaar blijkt zonder externe lichtbron omdat achtergrondverlichting ontbreekt. Samsung heeft mij per email bevestigd dat dit geen defect aan de printer is, maar dat achtergrond verlichting simpelweg ontbreekt. Van een fabrikant als Samsung zou je een dergelijk slecht afleesbaar display niet verwachten op een printer van meer dan 200 euro.

Pluspunten

• Mooie afdrukken
  • Eenvoudige installatie
  • Rechtstreeks vanuit smartphone printen

Minpunten

• Zeer slecht leesbaar display
  • Lange opwarmtijd
  • Printerlade steekt uit

Jaap van Dam 02-12-2016

MOOIE COLOR LASER PRINTER

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Goede prijs kwaliteit verhouding met precies de mogelijkheden die ik nodig heb. Scannen, kopieren en afdrukken en allemaal in kleur.
Ook direct printen vanaf je smartphone

Lorenzo Uhma 24-11-2016

Lekker compact laserprintertje

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Ik heb deze gekozen omdat ie klein is, veel netwerk verbindingen tot stand kan brengen, scherp print, redelijk snel is, de cartridges goed te betalen zijn en...een heeeele scherpe prijs heeft.

Pluspunten

• Compact
  • Scherpe prijs
  • Mooie afdrukken
  • Online instellingen

Minpunten

• Papier lade steekt uit.

Johan Schilder 16-11-2016

Scherpe afdrukken

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Gekozen voor dit product, omdat je kunt scannen, printen en kopieren. Met Wifi dus fijn als netwerkprinter. Scherpe afdrukken en redelijk snel.

Pluspunten

• Wifi
  • compleet

Robbie 02-11-2016

Printer met Mooi Design en veel features

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Printer enkele dagen in bezit. Veel features (bijv. Airprint / NFC). De printer heeft een mooi design en misstaat daardoor niet in de studeerkamer.

Enkele printjes gemaakt vanaf telefoon, verschillende laptops door direct via wifi te printen en ik moet zeggen. De printjes komen er heel snel uit! Super fijn. Zeker in vergelijking met de inkjet printer die ik hiervoor had.

Ten slotte moet ik zeggen dat de prijs erg laag is voor wat je ervoor krijgt. Zeker met de extra cash back actie van Samsung.

• Features
  • Prijs
  • Snelheid

Minpunten

• Geen.

Joop 27-10-2016

Schitterende prints

Geschreven voor: Samsung SL-C480W/SEE

Ideale printer, als je altijd normaal A4 papier gebruikt. Snel en simpel te bedienen. Qua uiterlijk ook mooi apparaat, snel gebruiksklaar en weinig herrie.

Pluspunten

• Briljante prints

Minpunten

• Erg onhandig afwijkend papier gebruiken
  • Kan niet met dikker papier overweg, loopt vast.

Walter 26-11-2016

Sinds begin november in bezit. Helaas krijg ik ook vast lopers op dik / glossy papier. Ik heb melding gemaakt bij Samsung support, zonder oplossing. Nu ter reparatie naar reparatie center.