Samsung SL-C480W/SEE - Reviews

Printtechnologie
laser-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Martijn 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Display van printer bijzonder slecht afleesbaar

Mooie compacte All-in-one kleuren laserprinter voor een redelijke prijs. Grote tegenvaller is het display op de printer dat bijna niet afleesbaar blijkt zonder externe lichtbron omdat achtergrondverlichting ontbreekt. Samsung heeft mij per email bevestigd dat dit geen defect aan de printer is, maar dat achtergrond verlichting simpelweg ontbreekt. Van een fabrikant als Samsung zou je een dergelijk slecht afleesbaar display niet verwachten op een printer van meer dan 200 euro.

Pluspunten

• Mooie afdrukken
  • Eenvoudige installatie
  • Rechtstreeks vanuit smartphone printen

Minpunten

• Zeer slecht leesbaar display
  • Lange opwarmtijd
  • Printerlade steekt uit

Jaap van Dam 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

MOOIE COLOR LASER PRINTER

Goede prijs kwaliteit verhouding met precies de mogelijkheden die ik nodig heb. Scannen, kopieren en afdrukken en allemaal in kleur.
Ook direct printen vanaf je smartphone

Lorenzo Uhma 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker compact laserprintertje

Ik heb deze gekozen omdat ie klein is, veel netwerk verbindingen tot stand kan brengen, scherp print, redelijk snel is, de cartridges goed te betalen zijn en...een heeeele scherpe prijs heeft.

Pluspunten

• Compact
  • Scherpe prijs
  • Mooie afdrukken
  • Online instellingen

Minpunten

• Papier lade steekt uit.

Johan Schilder 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scherpe afdrukken

Gekozen voor dit product, omdat je kunt scannen, printen en kopieren. Met Wifi dus fijn als netwerkprinter. Scherpe afdrukken en redelijk snel.

Pluspunten

• Wifi
  • compleet

Robbie 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Printer met Mooi Design en veel features

Printer enkele dagen in bezit. Veel features (bijv. Airprint / NFC). De printer heeft een mooi design en misstaat daardoor niet in de studeerkamer.

Enkele printjes gemaakt vanaf telefoon, verschillende laptops door direct via wifi te printen en ik moet zeggen. De printjes komen er heel snel uit! Super fijn. Zeker in vergelijking met de inkjet printer die ik hiervoor had.

Ten slotte moet ik zeggen dat de prijs erg laag is voor wat je ervoor krijgt. Zeker met de extra cash back actie van Samsung.

• Features
  • Snelheid

Minpunten

• Geen.

Joop 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende prints

Ideale printer, als je altijd normaal A4 papier gebruikt. Snel en simpel te bedienen. Qua uiterlijk ook mooi apparaat, snel gebruiksklaar en weinig herrie.

Pluspunten

• Briljante prints

Minpunten

• Erg onhandig afwijkend papier gebruiken
  • Kan niet met dikker papier overweg, loopt vast.

Walter 26-11-2016

Sinds begin november in bezit. Helaas krijg ik ook vast lopers op dik / glossy papier. Ik heb melding gemaakt bij Samsung support, zonder oplossing. Nu ter reparatie naar reparatie center.