HP HP Deskjet 2722e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP HP Deskjet 2722e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Conny 24-11-2023
Gemakkelijk te installeren met de HP smart app. Hiermee print je ook heel gemakkelijk vanaf je telefoon. Stappen volgen en voilá, kind kan de was doen. Tip, plaats gelijk papier in de printer, hij print dan direct alle benodigde informatie voor de installatie uit. Maakt prima printjes, niet heel snel, maar zeker goed genoeg voor huis, tuin en keuken gebruik. Ikzelf had een aanbieding: met het HP+ plan 6 maanden gratis printen, dat was een super aantrekkelijke actie, maar geen idee of dat altijd zo is. Maar het HP+ plan is sowieso de moeite waard; tot 50 printjes per maand voor €3,99. Voor dat bedrag heb je dus altijd originele inkt. Je print dus een heel jaar met originele inkt voor maar € 48.00, en zit nooit zonder inkt. Dat redde ik zelfs met mijn goedkope Action inkt niet die ook nog eens de printkoppen van mijn oude Epson regelmatig verstopte.
Wanneer je het HP+ plan afsluit, gebruik dan deze code, dan krijg je nog een maand gratis bovenop de gratis aangeboden maanden: f6cqg6

Pluspunten
* Met de app ook makkelijk vanaf je telefoon printen
* Met HP+ plan nooit zonder inkt, en tot 50 prints voor €3.99
* Printer geeft veel informatie en print die zelf uit waar nodig. Extra pluspunt, deze prints tellen niet mee voor de HP+ telling.

Pluspunten

• Makkelijk vanaf je telefoon printen
  • Met HP+ plan nooit zonder inkt
  • Printer print zelf alle benodigde informatie uit