HP OfficeJet Pro 8022e - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 8022e op Kieskeurig.nl.

Mary 17-07-2021

Mooie afdrukkwaliteit

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Ik heb de Office Jet Pro nu enkele weken in huis en ben er erg blij mee! De printer staat allereerst mooi in mijn thuiskantoor. Maar uiteraard gaat het voornamelijk om het afdrukken. Het touchscreen kleurenscherm is mooi, helder en werkt heel intuitief. Ik ben zo ontzettend blij met de afdrukkwaliteit van mijn prints in kleur. Ik heb voor een feestje bieretiketten geprint in grote kleurvlakken en waar dit voorheen heel streperig werd, was het heel mooi egaal. Printen via mijn mobiel was een fluitje van een cent. Ook de eerste levering HP Instant Ink had ik heel snel in huis. Ideaal om hier geen omkijken naar te hebben. Kortom: een top printer die doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Afdrukkwaliteit
  • Inkt thuisbezorgen

Marielle 15-07-2021

Erg goed!

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Wat een fijne printer! De installatie verliep vlot. Aanvankelijk kon de printer het netwerk niet vinden, maar na een keer opnieuw opstarten was het probleem opgelost en kon er geprint worden. Zwart/wit of in kleur, beiden zijn strak, helder en van een mooie kwaliteit. Ook foto's op A4-formaat zijn erg mooi. Als je bij deze laatste de instelling 'kleur-fijn' gebruikt, zie je ook geen strepen. Een prachtige kwaliteit! Scannen, kopiëren, printen, het werkt allemaal erg prettig. Het touchscreen op de printer is mooi compact, helder en duidelijk ingericht, en daardoor gebruiksvriendelijk. Ook via de HP smart app heb je ten alle tijden inzicht in je verbruik, inktstatus en kun je leuke producten printen, zoals kleurplaten, kaarten, werkbladen, posters. Een hele leuke aanvulling. De draadloze communicatie met de printer is goed en werkt erg prettig, zowel vanaf laptop als iPhone en iPad. Met het instant Ink programma zit je nooit zonder inkt. Het werkt erg goed.
Conclusie: een erg prettige printer met handige functies en mooie kwaliteit. Super! De enige minpuntjes die ik heb ontdekt:
- printer is best groot
- dubbelzijdig kopiëren is niet mogelijk
- uitschuifplankje om het papier op te vangen wat uit de printer komt, is wat gammel

Pluspunten

• mooie printkwaliteit
  • draadloos
  • HP smart app is leuke aanvulling
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• vrij groot apparaat
  • dubbelzijdig kopiëren niet mogelijk
  • uitschuifplankje is wat gammel

Giel 09-07-2021

Goede Printer

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Prima printer, meteen ook inkt gekregen voordat de eerste opwaren. Gebeurde in het verleden wel eens dat ik wilde printen en er geen inkt meer was, bij mijn vorige printer.
Hij is lekker snel. Ook printen via mobiel erg handig

Pluspunten

• Mooi voorgeving
  • pinkt wordt bezorgt

Lisette 07-07-2021

Handig met een inkt abonnement!

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Ik mocht dit product testen via The Insiders en ben blij verrast! Het is erg handig dat je een inkt abonnement hebt en dat deze stuk goedkoper is dan veel andere opties. Kwaliteit van de printer is ook erg goed en makkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• Handig inkt abonnement
  • Eenvoudig in te stellen

Minpunten

• Wat groot

monika.majkut2331@gmail.com 06-07-2021

Prima

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

I have had the printer for about two months. very easy to install. prints quickly in great quality. has quite a few options. Plus an excellent home delivery service. cool! I recommend

Pluspunten

• prints quickly
  • option to print away from home

i**a@g**l.com 05-07-2021

Fijne machine met handige app

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Ik heb deze fijne printer mogen testen. De eerste indruk van de printer was super, wat een mooi apparaat. Installatie ging soepeltjes, het wijst zich zelf in het proces en met de app is het een eitje. Het bescherm dopje van de inkt afhalen was wel lastig, deze zaten goed vast, was bang dat er inkt door de kamer zou vliegen door de kracht die ik moest gebruiken ze open te krijgen.
De app werkt goed, alle documenten van mijn iPad laat ik gemakkelijk uit printen. Ook de laptops van de kids vinden de printer direct. Het scannen van documenten gaat makkelijk via de app. De eerste pagina’s zijn al geprint en die zien er perfect uit. Ook handig is het dubbelzijdig printen. Klein minpuntje is dat het geprinte papier door de kamer vliegt omdat de opvang bak/stukje niet automatisch opent. Met het ph instant ink plan zit je ook nooit zonder inkt. De eerste inkt is al geleverd, geen paniek meer dus dat we ineens zonder komen te zitten. Er is keuze uit verschillende abonnementen. Goed van HP is dat je hun lege cartridge gratis retour kan sturen en dat zo gerecycled worden. Fijn voor ons milieu !

Pluspunten

• App
  • Kwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Papier word niet opgevangen
  • Dopjes inkt erg vast

p**l@h**l.com 05-07-2021
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Mijn eerste indruk is wel goed, maar zeker niet perfect. De installatie verloopt vrij vlot. Echt ideaal om niet met kabels in de weer te zijn, maar dat je de printer neer kunt zetten waar je maar wilt, de wifi doet het werk! Bij het openen van de verpakking van de inkt, trok ik wel de bovenste stikker van een cartridge los. De pull sticker zat zo goed vast dat de bovenste sticker eraf ging hetgeen niet de bedoeling was. Er wordt nu ook een luchtgaatje (?) aan de bovenkant zichtbaar. Geen idee of dit kwaad kan en evt. inkt eerder doet uitdrogen..

Na de installatie heb ik de printer de volgende dag opnieuw opgestart toen ik een printje wilden maken. Helaas kreeg ik toen een foutmelding dat de installatie niet volledig uitgevoerd was.. Echter in HP smart was de printer gewoon zichtbaar en online, tevens was ik ingelogd in m'n account en had me ook aangemeld voor instant ink, dus voor zover ik wist had ik alles gedaan wat nodig was. In de help omgeving kon ik niet direct vinden wat ik moest doen. Het ging over netwerk connectiviteit, maar m'n printer was wel gewoon online. Dus het was even zoeken, helaas gaf het programma "HP smart" geen duidelijke foutmelding of hulp hoe de foutmelding weg te krijgen. Dus m.b.v. het internet gezocht en na een tijdje ging de foutmelding op m'n printer weg en kon ik een afdruk maken. Nu weet ik niet of dat komt door iets wat ik gedaan had of dat de printer een tijd nodig had om de 1e keer na installatie de connectie met m'n account te verifiëren.. De afdrukken die ik eerder verzocht had te maken schoten er vlot uit.. Helaas bleef de printer na 2 afdrukken wel herrie maken alsof hij nog wat wilde afdrukken, maar er gebeurde niets, behalve herrie maken. Dat duurde zo'n 2 minuten waarna ik de printer verzocht heb te stoppen met wat hij aan het doen was (geen idee wat..)

Helaas is de vervolgperiode ook niet vlekkeloos verlopen. Bij mij was op de computer standaard als printer "HP smart" geïnstalleerd. Echter wanneer ik wilde afdrukken, kreeg ik steeds een melding dat mijn printer offline was. Dat terwijl wanneer ik de HP smart app opende, mijn printer gewoon met een groen vinkje op gereed stond. Inmiddels heb ik kunnen achterhalen waar het mis gegaan is; wanneer ik als printer de HP OfficeJet Pro kies, gaat het wel goed. Een groot pluspunt is HP Instant Ink. Ideaal dat er zo vroeg van tevoren al nieuwe inkt toegestuurd wordt! Dus mixed feelings, het kan echt beter, maar is niet slecht.

Karin 05-07-2021

goede all in one printer, zeker een aanrader

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Mooi design van het apparaat dat ook makkelijk te installeren is door het volgen van de aanwijzingen. Het printen en kopiëren gaat makkelijk maar met het scannen is wat lastiger wanneer je dit in combinatie met een MacBook wil doen.Scannen vanaf de printer lukt dan niet. Wellicht met een Windows apparaat wel? scannen via de app HP smart lukt weer wel. Het scherm op de printer is duidelijk en makkelijk te bedienen. De prints zijn snel klaar en de kleuren zijn ook de kleuren die ze moeten hebben. Het dubbelzijdig printen gaat prima en ziet er goed uit. De functie om de prints te versturen met beveiliging zodat deze pas geprint worden wanneer je in de buurt van de printer bent, is fijn voor vertrouwelijks prints.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • mooie kleuren
  • HP smart app

Minpunten

• scannen vanaf printer naar MacBook lukt niet

Mandys 05-07-2021

Top printer

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Wat een verademing om te printen, met de App die je moet gebruiken is het een fluitje van een cent om te printen te scannen.

Dubbelzijdig printen gaat snel, en het de kwaliteit is uitermate goed. Scannen via de telefoon is super waardoor een laptop of pc overbodig is. Zeker nu iedereen een telefoon heeft is dit een aanrader. Cartridges krijg je binnen aantal dagen binnen om nooit te weinig inkt te hebben. Handig ook is dat je de oude kan recyclen, je krijgt netjes een zakje erbij waarbij je de oude weer in kan doen.

Al met al super tevreden met deze printer, heb al menig gescand voor mijn bedrijfje en ben er blij mee.

Pluspunten

• Dubbelzijdig
  • Scannen en printen

CindyS 02-07-2021

Super makkelijker en goede printer!

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

De eerste indruk was WOW best een indrukwekkende machine en oh wat heerlijk een aparte papier lade + boven invoerbak. Het installeren van de printer ging niet geheel zonder slag of stoot want ik had wat moeite met het vinden van de Printercode maar toen mijn zoon even mee gekeken had was deze snel gevonden. Hij print perfect dubbelzijdig, echt super! Dit was namelijk echt een van de belangrijkste punten voor mij waar een printer aan moest gaan voldoen. Ook het scannen / kopiëren werkt geweldig. Na een voor mij wat moeizamere installatie ben ik toch echt heel erg tevreden en is mijn eerste indruk van deze printen een dikke 8 -9 waarde

Pluspunten

• Dubbelzijdig printen
  • Fotompapier invoer en aparte papierlade
  • Vrij stil

HBL 01-07-2021

Printfeestje

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Zojuist de HP OfficeJet Pro printer uitgepakt en geïnstalleerd. Helemaal gelukt in mijn eentje! Ik ben namelijk niet van de gebruiksaanwijzingen lezen maar van het inpluggen en doen. Beter is altijd even lezen wat uiteindelijk ook sneller gaat.

De instructies zijn duidelijke en eenvoudige stapjes. Ook handig dat er een slotje op de doos voor de stekker van de internetkabel zit, inpluggen hoeft namelijk niet want contacten gaat via de WIFI. Ook al is geduld is niet mijn sterkste kant, vrij snel rollen de prints via HP smart app en de pc uit de printer!

En nu lekker veel experimenteren, de geprinte illustraties zijn top, helemaal blij mee! De kleuren van de foto printen hebben een prima resolutie. Ook dubbel printen gaat super handig, zowel bij documenten als kaarten printen. Blij met de printer.

Niets voor gedaan en opeens ligt er HP instant ink op de deurmat! Direct mijn HP smartapp bestuderen en ja hoor, er is een melding dat de inkt bijna op is! Hoe handig is dat! HP zorgt dat er op tijd nieuwe cartridges op voorraad is. Inclusief een retour envelop om de cartridges duurzaam te recyclen. Zo blijft printen een feestje!

Pluspunten

• Mooie print
  • Automatische Instant Ink

Chantal 01-07-2021

Zeer fijne printer en erg makkelijk in gebruik

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Mijn eerste indruk van deze printer is dat hij heel erg makkelijk te installeren is. Alles wijst zich vanzelf. Ook het aanmelden voor de HP+ inktservice was zo gepiept. * Ik heb gekozen voor het plan van €4,99 per maand deze optie past tot nu toe het beste bij mijn print gedrag. *Het logo van mijn bedrijf is vrij dun en gemêleerd qua kleurstelling. Ik ben dan ook aangenaam verrast hoe scherp de printer dit print. De resolutie is echt top! Ook heb ik een foto van mijn hond geprint op gewoon A4 papier, dit deed ik uit nieuwsgierigheid. Nou de hele familie heeft de afdruk gezien, want ik werd enorm verrast hoe mij de afdruk uit de printer kwam. En dan had ik nog geen eens een afdruk gemaakt op fotopapier. * Voor mijn salon heb ik een aantal hand-outs. Deze heb ik dubbelzijdig afgedrukt. Dit ging zonder problemen en razend snel. * De snelheid van de printer is geweldig. Ik print eigenlijk alles via de app op mijn telefoon. Vaak stuur ik een printopdracht naar de kantoorruimte en als ik er ondertussen naar toe loop is hij al klaar met printen. * Mijn familie leden hebben de app ook geïnstalleerd en zij zijn net zo enthousiast als ik. De app is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. * Een hele mooie bijkomstigheid vind ik, dat je de cartridges kunt recyclen. Je kunt de lege cartridges gratis opsturen in de mee geleverde sealbag. Dat HP ook nog eens geld doneert ( per geprinte pagina ) ten gunste van de bosbouw, geeft voor mij aan dat zij zeer betrokken zijn met de mens en de natuur. Dit vind ik zeer zeker een pluspunt. * Al met al kun je wel zeer duidelijk stellen dat ik heel tevreden ben met deze HP printer. Ik raad hem dan ook zeer zeker aan.

Pluspunten

• Installatie gaat bijna vanzelf
  • print zeer snel
  • drukt in zeer goede resolutie af

b**a@g**l.com 29-06-2021

Snelle thuis printer

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022e

Snelle printer. De pagina's schieten eruit. Installeren eerste keer was iets onhandig er zat namelijk een witte houder die dient voor de cartridge. Ik was blij dat ik van de printkabels af ben. Alles gaat via bluetooth . Dat scheelt met kabels op je bureau. Automatische inkt bezorging is ook fijn. Ik zat vaak zonder inkt. Nu hoef ik mij daar niet meer druk over te maken. Scannen ging ook prima. Hij zet ze in PDF als je dat wilt, en dat was bij mijn oude printer lastiger.

Pluspunten

• snel prints
  • nooit meer zonder inkt met de service

Minpunten

• bij heet weer inkt vlekken