ETNA AB790RVS - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
609 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB790RVS op Kieskeurig.nl.

Vriend 03-02-2020

Goed alternatief

Geschreven voor: ETNA AB790RVS

Wij hadden een afzuigkap Pelgrim, deze was toe aan vervanging.
Omdat wij opzoek waren naar een nieuw apparaat, zonder ook de keuken te moeten verbouwen, kwamen wij bij de ETNA als prima vervanging.

Pluspunten

• 90cm
  • geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 04-02-2020

Beste heer/mevrouw Vriend,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat dit model een prima vervanging is. Wij wensen je heel veel plezier met de afzuigkap.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

A.Visser 28-10-2019

Super strak design

Geschreven voor: ETNA AB790RVS

Wat een mooi staaltje van design, het glaspaneel waar ook de full touch bediening in zit.
Dit in combinatie met zijn hoge afzuigcapaciteit en een energie klasse A label,
gaf voor ons de doorslag om deze afzuigkap te kopen.
De LED verlichting is helaas vrij helder.

Pluspunten

• Goede afzuiging capaciteit
  • Energie klasse A
  • Strak design
  • Goede prijs en kwaliteit verhouding

Minpunten

• Vrij heldere LED verlichting

Officiele reactie van Atag 30-10-2019

Geachte heer/mevrouw Visser, allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen. Deze moderne afzuigkap van ETNA is voorzien van alle gemakken. Het glasdesign front maakt het een blikvanger in iedere keuken. Veel plezier met uw aankoop. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Adrie Winkelaar 07-09-2019

Goede afzuiging via koolfilters

Geschreven voor: ETNA AB790RVS

In combinatie met een nieuwe keuken is de keus gevallen op Etna apparatuur. De uitgekozen afzuigkap was helaas niet meer leverbaar, hiervoor een alternatief gekregen.
De afzuigkap werkt goed in combinatie met de geleverde koolfilters voor recirculatie. Het plaatsen van de extra filters is niet duidelijk omschreven.
De LED verlichting is niet te dimmen en is vlak met het scherm. Dat is voor ons niet optimaal. Een verstelbare en regelbare verlichting zou een verbetering opleveren.

Pluspunten

• Goede afzuiging
  • Strak uiterlijk
  • Vlakke bovenkant

Minpunten

• Verlichting niet te dimmen

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Hallo Adrie,
Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven en wat leuk om te lezen dat deze afzuigkap aan bijna alle verwachtingen voldoet. Mochten er in de toekomst vragen zijn verwijzen we je door naar www.etna.nl. Groet, Alice van webcare team ETNA