ETNA AO660RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AO660RVS op Kieskeurig.nl.

H. CORBA 09-09-2019

Mooi Design Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AO660RVS

Ik heb een ETNA afzuigkap type AO 660RVS gekocht. Deze opgehangen en ik was erg verrast. Hij produceerde weinig geluid, en zuigt goed af.
Dit type afzuigkap heeft een mooi design, en is goed afgewerkt.
Wat ik een min puntje vind is dat de meegeleverd schroeven geen kruiskop is, maar Torx.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Redelijk geruisloos

Minpunten

• Torx schroeven

Officiele reactie van Atag 10-09-2019

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven en wat leuk om te lezen dat deze afzuigkap van ETNA aan uw verwachtingen voldoet. Mochten er in de toekomst vragen zijn verwijzen we je door naar www.etna.nl. Groet Alice van webcare team ETNA

Corrie 09-01-2021

Goede afzuiglap

Geschreven voor: ETNA AO660WIT

We hebben deze afzuigkap weer gekocht en is daardoor onze tweede keer, omdat de eerste zo goed was bevallen hebben we er weer voor gekozen. Prima apparaat. Echt een aanbeveling.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Echte aanrader

Minpunten

Officiele reactie van Atag 11-01-2021

Beste Corrie,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Wat goed te lezen dat de keus wederom op ons merk ETNA is gevallen. Nog fijner dat deze afzuigkap zo naar wens is. Daar zijn wij erg blij mee! Met deze rapportcijfers gaan wij zeker "over" .

Nogmaals veel gemak gewenst van deze afzuigkap tijdens het koken.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA