Siemens iQ500 LC97BIP50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC97BIP50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Bianka 07-01-2023

Mooie stille afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooie stille krachtige afzuigkap, jammer dat de tekens bijna niet leesbaar zijn maar dit opgelost door symbolen op transparante sticker te plakken, misschien idee voor Siemens om deze er los bij te leveren voor degenen die hier ook problemen mee hebben.

Henk 28-09-2022

Top

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, prima apparaat, goede prijs en de vertrouwde duitse gründlichkeit.

JL 01-08-2022

Mooi design, afwerking wordt minder mooi

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Een mooi design en goede werking. Alleen de afwerking wordt na een paar maanden al lelijker. De zwarte rand heeft luchtbubbels eronder en vlekjes die niet weggaan... zonde!

Pluspunten

• Model
  • Werking

Minpunten

• Vervangen van verlichting wat lastig
  • Afwerking wordt lelijker

Dorien 08-07-2022

Strak uiterlijk, geluidsniveau goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap is mooi strak, heeft een zeer goede afzuigende werking en is ook op de twee intensiefstanden nog acceptabel in geluidsniveau. Het is alleen erg lastig om savonds de juiste tiptoetsen voor het licht en het aan en uitzetten te vinden. Ik heb er nu met typex een piepklein stipje opgezet, maar dit hoort natuurlijk niet. Maar verder is het een uitstekend product.

Onze fijne afzuigkap 20-06-2022

Onze goed functionerende afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekend functionerende afzuigkap. Al decennia Siemens afzuigkap in gebruik omdat hij goed werkt en als er iets kapot is(zelden) is dit gemakkelijk zelf te repareren. Enige opmerking is dat bij deze uitvoering de bediening 's avonds niet verlicht is.

m**m@y**o.com 15-05-2022

Een blikvanger in de keuken

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Bij onze nieuwe keuken hebben wij gekozen voor de apparatuur van Siemens.
De wandafzuigkap is een blikvanger in onze keuken, stijlvol en makkelijk te bedienen.
Hij werkt ook heel goed Zelfs op de laagste stand. Zeker geen spijt van deze keuze, een echte aanrader

Pluspunten

• stijlvol
  • makkelijk te bedienen

Trebus 08-05-2022

Wasemkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functionele kap, alleen de weergave van het display is onvoldoende verlicht of anders gezegd, helemaal niet verlicht.

JL 13-04-2022

Afzuigkap met luxe uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Deze Siemens afzuigkap geeft een luxe uitstraling. Vooral de zwarte rand is erg mooi. Het bedienen is gemakkelijk en goed schoon te houden.

Pluspunten

• De afwerking/model
  • Makkelijk te bedienen
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Vervangen van verlichting wat lastig
  • Onthouden van filter vervangen

John 12-04-2022

Werkt prima en goed schoon te houden.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuiging werkt goed met recirculatie. Zelfs de geuren zijn niet te overheersend. Als er meer afgezogen moet worden dan wordt het geluidsniveau wel hoger. Vooral de na-loop optie is fijn. Lastig is wel dat de bediening niet meer te zien is in het schemer.

Hilde 23-03-2022

Stijlvol krachtig

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap heeft een strak design, veel mogelijkheden, en hij is heel krachtig. Enige minpunt is dat je op de zwarte band de tekens niet goed kunt zien, zoals aanzetten en licht aan.

H.P. van Zutphen 21-03-2022

Wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onmisbaar in de keuken
Doet zijn werk zoals het hoort
Goed schoon te maken

NAKz 09-03-2022

Goede afzuigkap tegen nette prijs

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet z'n werk. Geluid zeer acceptabel. Naloopstand zeer plezierig om restwaterdamp te verwijderen. Vergt wel snel hogere stand bij stoomrijke gerechten. Een volledig verlicht bedieningspaneel zou een verbetering zijn: afhankelijk van verlichting van keuken zijn bedieningstoetsen meer of minder goed zichtbaar.

m**6@g**l.com 06-03-2022

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooi stak model welke voldoet aan onze verwachtingen.
Afzuigkap heeft een goede afzuigwerking en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Krachtige afzuiging

Jootje Blok 05-02-2022

Zaklamp nodig om de lichtknop te vinden

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Niet echt blij met mijn nieuwe afzuigkap. Teveel lawaai, niet gebruiksvriendelijk bijvoorbeeld dat ik de melding voor het reinigen van de filters niet uit het systeem krijg. De gebruiksaanwijzing geeft daarvoor verkeerde info, na een half uur zoeken op internet een filmpje gevonden van een gebruiker die er na lang zoeken wel achter is gekomen. Je hebt verdorie een zaklamp nodig om in de avond de verlichting van de kap aan te kunnen zetten!!!!! Hoe dan Siemens???? Kortom, teveel geld betaald voor een totaal gebruikers onvriendelijk apparaat. Heb heimwee naar mijn oude kap.

Afzuigkap 24-01-2022

Handig?

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij minder licht is de bediening van de afzuigkap slecht zichtbaar. Is het een idee om verlichting in het bedieningspaneel zelf te hebben?

Ileunsje 07-01-2022

Prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima. Ik wilde een krachtigere afzuigkap en deze werkt prima.

Corh 21-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Top , gemakkelijk te bedienen, strak model, hoog afzuigings niveau, super kwantiteit

Pluspunten

• Strak
  • Bedienings gemak
  • Super afzuiging
  • Duidelijke aanduiding
  • Top kwaliteit

Simon54@upcmail.nl 21-12-2021

Tegenvaller

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

De afzuigkap op zich werkt prima maar het touchscreen zwarte glaspaneel is in een minder verlichte omgeving onwerkbaar door de nauwelijks zichtbare logo’s. Het is dus zoeken naar het lichtknopje en de bedieningsknop van de afbuiging zelf. We hebben er zelfs plakkertjes opgedaan om ze te vinden…

Pluspunten

• Werkt goed
  • Eenvoudig te monteren

Minpunten

• Bedieningspaneel zeer slecht

Jennhy 20-12-2021

Horen en zien vergaat je

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had een afzuigkap van een inferieur merk, die minder lawaai maakte dan mijn nieuwe afzuigkap van Siemen. Stel ik hem op stand 1 dan verspreiden de geuren zich door het hele huis, stel ik hem op stand 2 dan versta ik niemand meer terwijl ik sta te koken. Wat een ongelooflijke overlast van lawaai van deze afzuigkap. En dan het uitschakelen van de lampen gaat meestal ook niet goed. Ik sta regelmatig twee minuten te prutsen om de lampen uit te schakelen. Volgende afzuigkap wordt er geen van Siemens

b**p@h**t.nl 18-12-2021

afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

hele goede afzuiging ,nare geurtjes zijn in een mum van tijd weg uit mijn keuken

Pluspunten

• prettig in gebruik
  • goede afzuiging