Siemens iQ500 LC97BIP50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC97BIP50 op Kieskeurig.nl.

6,7

GDoh 03-09-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functionaliteit van dit product is hoog. Maakt weinig geluid en voorkomt etensgeur in de rest van het huis.
Ik heb dit product gekozen vanwege de specificaties. En omdat Siemens bekend staat voor kwalitatieve betrouwbare producten. Tegen een goede prijs.

Trudy 23-06-2021

Krachtige afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie effectieve afzuiginstallatie, zeer gebruiksvriendelijk, met handige functies, en eenvoudig te reinigen en onderhouden.

Marij 11-06-2021

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk schoon te maken, mooi design. Had van mij 5 sterren gekregen als de "knopjes" verlicht waren. Nu zijn ze moeilijk te zien op de zwarte rand.

Nooit meer zonder! 07-06-2021

Nooit meer zonder Siemens afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een genot en wat heb ik die Siemens gemist in mijn vorige keuken. Mooie vormgeving, kwaliteit van materiaal, functionaliteit ten over. Nooit meer zonder Siemens!

Francis 19-05-2021

Redelijk tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Qua werking prima afzuigkap. Niet tevreden over het feit dat je 's avonds het licht aan moet doen voordat je de afzuigkap kunt bedienen en in de handleiding staat niet hoe je de melding roosters schoonmaken moet laten verdwijnen na het reinigen

Marc 10-05-2021

Strak design en vrij stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraaie design wandschouwkap, mooi plat model. Uitstekende afzuiging en toch vrij stil. De toetsen zitten geintegreerd in het front, maar zijn echter niet verlicht, dus je zit er vooral 's avonds wel een naast. Went overigens snel.

Anoniem 29-04-2021

Krachtige reus die stil werkt.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij werkt fantastisch, maakt weinig kabaal. Eén verbeterpuntje. Een lichtpuntje in de tastplek voor het lampje!

Jolanda 10-04-2021

Uitstekende afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuiging gaat heel goed. Wij zijn hier erg tevreden over. Ook fijn dat het vanzelf aan geeft wanneer het gereinigd moet worden

Emil Evers 06-04-2021

Mooie design afzuigkap in RVS

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Afzuigkap heeft een mooi strak design.
Ook de RVS look past mooi bij de andere Siemens apparaten in de keuken.
De verlichting dempt ook langzaam bij het uitzetten wat een goed gevoel geeft over de
aandacht die Siemens geeft voor haar producten.

Pluspunten

• Strak RVS design
  • Aangenaam geluidsniveau
  • Verlichting dempt mooi uit

Anoniem 18-03-2021

Bedieningsknoppen niet goed zichtbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze afzuigkap nu een paar maanden in gebruik. De afzuigkap is mooi vormgegeven en zeker de zwarte accent rand maakt het helemaal af. Er is echter 1 nadeel, de bedientoetsen zitten verwerkt in de zwarte rand en zijn in de avond niet zichtbaar. Wij hebben in de keukenla een zaklampje liggen om de bedientoetsen te vinden. Ik doe bij deze dan ook een beroep aan de Siemens engineers, maak een soort van backlight achter de knoppen zodat deze in het donker goed zichtbaar zijn. Hierdoor geef ik twee sterren aan de afzuigkap.

mehmet 06-03-2021

afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] krachtige afzuigkap, doet zijn werk goed, maar daardoor ook veel geluid

Willy 02-03-2021

Matig

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Bedeiningsknoppen zijn niet zichtbaar bij een matig verlichte keuken. Erg slecht, dit. Daar kom je achter als de kap is gemonteerd. Iemand een tip om daar een foefje voor te verzinnen? Dit is zo niet werkbaar, ergernis tot en met. Ook jammer dat de schouw-lengte's zo krap zijn gehouden. Wij blazen naar buiten af, dus hebben we sleufjes aan de zijkant niet nodug, maar omdat de lengte te kort is, kunnen we niet "zonbder sleufjes" monteren. 4cm te hoog plafond. Zonde.
Verder is het een mooie kap.

S. Meijboom 05-01-2021

Ziet er mooi uit maar slechte aankoop.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Het ziet er mooi uit in de showroom. Eenmaal thuis blijkt hij veel herrie te maken en de tip toetsen zijn niet te zien. Wij gaan er nu over denken om de kap om te zetten naar recirculatie ipv naar buiten. Veel kouval naar binnen. Spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Herrie
  • Tiptoetsen niet te zien
  • Laat veel kou naar binnen.

Roland 05-01-2021

Mooie afzuigkap. bedieningssymbolen nauwelijks zichtbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Ik was op zoek naar een nieuwe afzuigkap met voldoende capaciteit en niet te luid. Deze afzuigkap voldoet aan de gewenste specificaties. Echter blijkt dat de bedieningssymbolen nauwelijks zichtbaar zijn. Ik vind dit een ernstige tekortkoming.

Pluspunten

• capaciteit
  • design
  • geluid

Minpunten

• zichtbaarheid bedieningspaneel

Wandschouwkap 24-12-2020

Matig

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] afzuiging is perfecet.
bedieningspaneel is in het schemerdonker de toetsen niet te zien.
geeft heel snel aan dat de filters gereinigt moeten worden.???!!!

Erik Schutten 07-12-2020

goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede afzuigkap...alleen jammer geen verlicht display

Avenue 27-10-2020

Touch Control - bedienings symbolen

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Afzuiger voldoet prima qua werking.
ECHTER .... er is één nadeel en dat is dat de bedienings symbolen in het zwarte frontvlak nauwelijks te zien zijn ! Ze zijn alleen, als je ze kan vinden, verlicht bij ingebruikname. Misschien een leuke geste van Siemens om een led zaklantaren kado te doen bij aanschaf van deze wandafzuigkap. Foto uploaden heeft geen zin; want je ziet de bedienings symbolen niet !

Elisabeth 22-10-2020

Geen display verlichting

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

De afzuigkap werkt prima en ziet er goed uit, maar als ik geweten had dat het display geen verlichting heeft, had ik hem niet gekocht. Dat is als het maar een beetje donker is niet te zien! Heel jammer en toch ook wel een bron van ergernis. Dit hadden ze me overigens in de keukenzaak wel mogen vertellen.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Ziet er mooi strak uit

Minpunten

• Geen displayverlichting

Victor 03-10-2020

Prima afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie stijlvolle afzuigkap. Overzichtelijke bediening, gemakkelijk schoon te houden, ook de filters in de afwasmachine. Het enige verbeterpunt is de verlichting van het bedieningspaneel. Als het een klein beetje schemerig is, is het paneel bijna niet te lezen/zien. Daarom geen 5 sterren. Voor der rest prima product.

Afzuigkap 24-08-2020

TOP

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt goed af, geeft aan wanneer er de filters gewassen moeten worden. Makkelijk schoon te houden. Jammer dat de bedieningsknopjes niet verlicht zijn, lastig vinden in het donker.