Siemens iQ500 LC97BIP50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
670 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC97BIP50 op Kieskeurig.nl.

Anja 28-07-2020

Multifunctionele afzuigkap met luxe uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Een afzuigkap met veel functies en een prachtige strakke uitstraling. Een blikvanger en verrijking van onze keuken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RWS71 12-07-2020

Designkap met perfecte afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Deze afzuigkap heeft een prima afzuigvermogen op alle standen, een klein minpuntje is het bedieningspaneel deze is slecht zichtbaar in het donker.... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carolien 07-07-2020

Goede afzuigkap,zeer slechte zichtbaarheid toetsen

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Goede en mooie afzuigkap op zich, echter geen aanrader. We kregen deze kap geleverd aangezien het oorspronkelijke model niet meer leverbaar was/is. We zouden deze kap nooit zelf kopen en ook zeker niet aanraden aan familie/vrienden. De tiptoetsen zijn niet zichtbaar in het donker. Dus je moet in de avond een andere lamp aandoen zodat je kunt zien waar je moet drukken, dit is echt bizar slecht voor zo'n duur apparaat. Je gaat bijna denken dat de ontwerper nooit zelf dit ding heeft geprobeerd/getest voor productie aanvang. Buiten dit euvel werkt de kap wel prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Deni 01-07-2020

strak disign en geluidsarme motor

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooie strakke afzuigkap met krachtige geluidsarme motor. Mooi vind ik de turbo standen als er extreem gekookt wordt. Gewoon een aanrader in de keuken.

Pluspunten

• Modern strak
  • geluidsarm

Minpunten

Anneke van lenthe 10-05-2020

Zuig goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Maar heeft geen display verlichting,hebben dat niet geweten bij aankoop hadden dan niet genomen dus verkeerde aankoop [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michiel 20-04-2020

Erg stil!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

We hebben de afzuigkap nu enkele maanden in gebruiken en we zijn zeer tevreden. We vinden dat hij erg veel standen heeft en de knopjes zijn mooi weggewerkt. Hij is daarnaast erg stil. Zelfs in de hardste stand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 19-04-2020

Mooi maar tip toetsen moeilijk te zien

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooie afzuigkap maar de aan toets en licht tip toets zijn zeer moeilijk te zien. Zeker als het donkerder wordt. Heel vervelend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A Franken 07-04-2020

Heel stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Voert de luchtjes snel af en ziet er mooi uit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Samil 18-03-2020

Uitzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Zeer mooi en modern design, zeer gebruiksvriendelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Conny 06-03-2020

Wandschouw kap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Vrij stille afzuigkap. Fijn dat de lichten te dimmen zijn. Alleen de schakelaars zijn lastig te zien. Het is 's avonds dus gokken waar de schakelaars zitten

Leontien 11-02-2020

SUPER GOEDE AFZUIGER

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Zuigt supergoed af,maakt daaarbij niet veel geluid.Fijn na het koken het progamma 10min nazuigen en vanzelf afslaan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MLock 09-02-2020

Toppertje

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooie afzuigkap die prima zijn werk doet.
Geeft aan wanneer de filters schoongemaakt moeten worden. Het is alleen wel even zoeken hoe de melding daarvan weer uit gaat, dat was niet in de beschrijving terug te vinden. Daardoor de eerste keer meerdere malen schoongemaakt, maar ja, was lekker van de straat.
Handig ook dat je hem na 1 minuut automatisch kan laten stoppen en dat je het licht kunt dimmen is ook wel fijn. Al met al zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tommie 03-02-2020

Prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Kap zuigt goed en maakt niet te veel lawaai. Het is bij ons alleen erg moeilijk te zien waar je hem aan moet zetten. Verder geeft de kap wel erg snel aan dat de filters gereinigd moeten worden. De kap is geïnstalleerd met een plasmafilter er in waardoor de afgezogen lucht schoon de keuken weer ingeblazen wordt. De warmte blijft dus binnen!

José 28-01-2020

Prachtig.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Een mooi designmodel. Een aanwinst voor je keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Suus 28-01-2020

Geweldige afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Geweldige ruime afzuigkap makkelijk in onderhoud en zuigt goed [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

De Jong 12-01-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Afzuigkap werkt super! Goede afzuiging, vele standen mogelijk, mooi design en sluit de afvoer naar buiten af zodra je hem weer uit zet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 09-01-2020

Slecht te bedienen afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Wij hebben deze afzuigkap nu een half jaar in gebruik. Iedere dag storen wij ons aan het feit dat de iconen op de voorkant nauwelijks zichtbaar zijn. Wij moeten extra licht aan doen omdat te kunnen zien. Er is al een keer een monteur bijgeweest. Deze gaf aan dat dit normaal is.
Ik vind dit zeer slecht. Waarom zijn de toetsen van een dure afzuigkap niet verlicht.
Ook het geluid valt ons zwaar tegen voor zo een dure kap. Al met al hebben we spijt van deze erg dure kap. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

S Feenstra 07-01-2020

Toetsen op bediening slecht in donker te zien

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

De toetsen op het scherm zijn in het donker slecht cq helemaal niet te zien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 07-01-2020

Tiptoets verlichting

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Wij zijn erg tevreden met deze strak vorm gegeven afzuigkap,hij voldoet precies aan onze wensen.Het enige minpuntje is dat hij geen tiptoets verlichting heeft waardoor het moeilijk te zien is waar je bedienings (knopje's) zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

C van Doorn 06-01-2020

Zuigt goed de warmte weg.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Ik ben er heel tevreden over werkt eenvoudig en goed. Is makkelijk te onderhouden. is rustig dus niet te veel lawaai en de verlichting is ook helder.

Pluspunten

• zuigt goed af
  • makkelijk te onderhouden

Minpunten

• display is erg donker
  • ---