Siemens iQ500 LC97BIP50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
670 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC97BIP50 op Kieskeurig.nl.

7,4

S. Meijboom 05-01-2021

Ziet er mooi uit maar slechte aankoop.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Het ziet er mooi uit in de showroom. Eenmaal thuis blijkt hij veel herrie te maken en de tip toetsen zijn niet te zien. Wij gaan er nu over denken om de kap om te zetten naar recirculatie ipv naar buiten. Veel kouval naar binnen. Spijt van deze aankoop.

Minpunten

• Herrie
  • Tiptoetsen niet te zien
  • Laat veel kou naar binnen.

Roland 05-01-2021

Mooie afzuigkap. bedieningssymbolen nauwelijks zichtbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Ik was op zoek naar een nieuwe afzuigkap met voldoende capaciteit en niet te luid. Deze afzuigkap voldoet aan de gewenste specificaties. Echter blijkt dat de bedieningssymbolen nauwelijks zichtbaar zijn. Ik vind dit een ernstige tekortkoming.

Pluspunten

• capaciteit
  • design
  • geluid

Wandschouwkap 24-12-2020

Matig

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] afzuiging is perfecet.
bedieningspaneel is in het schemerdonker de toetsen niet te zien.
geeft heel snel aan dat de filters gereinigt moeten worden.???!!!

Erik Schutten 07-12-2020

goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede afzuigkap...alleen jammer geen verlicht display

Avenue 27-10-2020

Touch Control - bedienings symbolen

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Afzuiger voldoet prima qua werking.
ECHTER .... er is één nadeel en dat is dat de bedienings symbolen in het zwarte frontvlak nauwelijks te zien zijn ! Ze zijn alleen, als je ze kan vinden, verlicht bij ingebruikname. Misschien een leuke geste van Siemens om een led zaklantaren kado te doen bij aanschaf van deze wandafzuigkap. Foto uploaden heeft geen zin; want je ziet de bedienings symbolen niet !

Elisabeth 22-10-2020

Geen display verlichting

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

De afzuigkap werkt prima en ziet er goed uit, maar als ik geweten had dat het display geen verlichting heeft, had ik hem niet gekocht. Dat is als het maar een beetje donker is niet te zien! Heel jammer en toch ook wel een bron van ergernis. Dit hadden ze me overigens in de keukenzaak wel mogen vertellen.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Ziet er mooi strak uit

Victor 03-10-2020

Prima afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie stijlvolle afzuigkap. Overzichtelijke bediening, gemakkelijk schoon te houden, ook de filters in de afwasmachine. Het enige verbeterpunt is de verlichting van het bedieningspaneel. Als het een klein beetje schemerig is, is het paneel bijna niet te lezen/zien. Daarom geen 5 sterren. Voor der rest prima product.

Afzuigkap 24-08-2020

TOP

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt goed af, geeft aan wanneer er de filters gewassen moeten worden. Makkelijk schoon te houden. Jammer dat de bedieningsknopjes niet verlicht zijn, lastig vinden in het donker.

Ronald 14-08-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima afzuiging, mooi design. Jammer dat het lampje op de display niet verlicht is. Daardoor in het donker lastig om de lamp uit te doen

Anja 28-07-2020

Multifunctionele afzuigkap met luxe uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een afzuigkap met veel functies en een prachtige strakke uitstraling. Een blikvanger en verrijking van onze keuken!

RWS71 12-07-2020

Designkap met perfecte afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap heeft een prima afzuigvermogen op alle standen, een klein minpuntje is het bedieningspaneel deze is slecht zichtbaar in het donker....

Carolien 07-07-2020

Goede afzuigkap,zeer slechte zichtbaarheid toetsen

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede en mooie afzuigkap op zich, echter geen aanrader. We kregen deze kap geleverd aangezien het oorspronkelijke model niet meer leverbaar was/is. We zouden deze kap nooit zelf kopen en ook zeker niet aanraden aan familie/vrienden. De tiptoetsen zijn niet zichtbaar in het donker. Dus je moet in de avond een andere lamp aandoen zodat je kunt zien waar je moet drukken, dit is echt bizar slecht voor zo'n duur apparaat. Je gaat bijna denken dat de ontwerper nooit zelf dit ding heeft geprobeerd/getest voor productie aanvang. Buiten dit euvel werkt de kap wel prima.

Deni 01-07-2020

strak disign en geluidsarme motor

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooie strakke afzuigkap met krachtige geluidsarme motor. Mooi vind ik de turbo standen als er extreem gekookt wordt. Gewoon een aanrader in de keuken.

Pluspunten

• Modern strak
  • geluidsarm

Anneke van lenthe 10-05-2020

Zuig goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maar heeft geen display verlichting,hebben dat niet geweten bij aankoop hadden dan niet genomen dus verkeerde aankoop

Michiel 20-04-2020

Erg stil!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de afzuigkap nu enkele maanden in gebruiken en we zijn zeer tevreden. We vinden dat hij erg veel standen heeft en de knopjes zijn mooi weggewerkt. Hij is daarnaast erg stil. Zelfs in de hardste stand.

Sandra 19-04-2020

Mooi maar tip toetsen moeilijk te zien

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie afzuigkap maar de aan toets en licht tip toets zijn zeer moeilijk te zien. Zeker als het donkerder wordt. Heel vervelend.

A Franken 07-04-2020

Heel stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voert de luchtjes snel af en ziet er mooi uit

Samil 18-03-2020

Uitzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooi en modern design, zeer gebruiksvriendelijk.

Conny 06-03-2020

Wandschouw kap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Vrij stille afzuigkap. Fijn dat de lichten te dimmen zijn. Alleen de schakelaars zijn lastig te zien. Het is 's avonds dus gokken waar de schakelaars zitten

Leontien 11-02-2020

SUPER GOEDE AFZUIGER

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt supergoed af,maakt daaarbij niet veel geluid.Fijn na het koken het progamma 10min nazuigen en vanzelf afslaan!