Siemens iQ500 LC97BIP50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
670 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC97BIP50 op Kieskeurig.nl.

Onno 10-11-2019

Werkt goed; bedieningstoetsen nauwelijks te zien

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Afzuigkap werkt stil en goed.
Nadeel is dat de bediening niet te zien is op de donkere lijst.
Je zou verlichte toetsen verwachten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willem 05-11-2019

zeer goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooi design. Goede afzuiging ,makkelijk schoon te maken.Display moeilijk te zien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hilde 26-10-2019

strak design

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Op zoek naar een nieuwe afzuigkap viel ik voor de mooie strakke vormgeving. Wilde al mijn apparaten van Siemens omdat ze gewoon erg goed en duurzaam zijn.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• dat de aan/uit knop niet verlicht is

CL60 28-08-2019

Een functioneel sieraad in de keuken

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Prachtig design en zuigt goed af. Een nadeel: om de tiptoetsen in de zwarte balk goed te zien, moet ik mijn leesbril opzetten... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

willy15 11-07-2019

goede eigenschappen

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Gekocht afgelopen maand juni en bevalt goed.
Ook vooral de stand intensief regelmatig gebruik van gemaakt vooral als je water op het vlees afblust en dan damp vrij komt gebruiken wij deze stand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mieke 08-07-2019

voldoet aan de eisen die ik verwacht.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Touche-screen reageert direct. Is geluidsarm. Afzuiging is voldoende. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Woppy 12-06-2019

mooie afzuigkap, matig geluidsniveau bij 125 afvoe

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

mooie afzuigkap, matig is alleen het geluidsniveau als je een afvoerkanaal van 125mm hebt (hebben wij helaas en dan maakt hij best veel lawaai) en de duidelijkheid van de tiptoesten, moeilijk leesbaar en je moet soms meerdere keren drukken voordat ze reageren

Gijs_Weert 16-01-2019

Een functionele eye-catcher!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Sinds vorige maand aangeschaft en in gebruik en bevalt prima. Een goede afzuiging, waar zelfs de pannenkoekenlucht snel afgevoerd wordt! Met de booster functie wordt het vlees bijna uit de pan gezogen, echt een super afzuigkap! Tevens makkelijk in gebruik en geen hinderlijke knoppen aan de voorkant.