Bosch DHL885C - Reviews

onderbouw
Afzuigcapaciteit
730 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DHL885C op Kieskeurig.nl.

De Jong 10-06-2020

prima afzuigkap maar met merkwaardig schroefje

Geschreven voor: Bosch DHL885C

De inbouw afzuigkap is redelijk stil. Voor het monteren van de afdekplaat is het nodig om een schroefje te plaatsen aan de zijkant van de kap. Dat gaat niet als de kap in een koof is ingebouwd. Zonder dat schroefje hangt het midden van de afdekplaat iets door. Jammer, want het schroefje had best van onderaf geplaatst kunnen worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis 22-05-2020

Stille zuiger

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Deze afzuigunit van Bosch is een perfecte stoom en luchtjes afzuiger. Dit alles doet hij toch wel vrij stil. De lampen aan de buitenzijde geven voldoende licht op de kookplaat zodat je je eten goed in gaten kan houden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Piet 02-05-2020

Afzuigkap inbouw DHL885C

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Degelijk apparaat die doet wat ie moet doen. Functionele verlichting op de goede plekken. Eenvoudig te reinigen en strak design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 02-01-2020

Krachtig prachtig weg gewerkt

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Een krachtige goed werkende afzuigkap ondanks dat de afstand tot de kookplaat groot is. De afzuigkap is niet te zien weggewerkt en toch nog goed te bediennen. Schoonmaken van de roosters is erg eenvoudig te doen. daarnaast is het geluids niveau zeer laag

Pluspunten

• Werking
  • Geluid niveau
  • Bediening
  • Eenvoudig

Minpunten

D.J.M van den broek 16-03-2018

perfecte afzuiging

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Hij heeft een goede afzuiging met natuurlijk de goede afvoer.
En merk Bosch heeft toch een goede naam en goede apperaten.

Chris 30-11-2016

Megazuigkracht, geen geurtjes

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Echt een geweldige afzuigkap. goed vermogen, geen geurtjes na het eten koken. Mooi ingebouwd in de bovenkast. Fijne ledlampjes. Wel aardig wat volume, maar dat hoort bij het vermogen.

Pluspunten

• vermogen
  • ingebouwd

Minpunten

• geluid

Annemarie 23-03-2016

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Deze afzuigkap hebben wij verwerkt in een schouw waarbij de onderkant zichtbaar is.
De onderkant is erg mooi geen lelijke roosters te zien, goed verlichte led lampen.
Zuigt goed af en is redelijk stil.

Roy Kouwenberg 24-09-2015

Geschreven voor: Bosch DHL885C

Mooie afzuigkap makkelijke bediening , zuigt goed af! bij ons zit er helaas een piep in op stand 2 en 3 maar word aan gewerkt service van Bosch is echt top!!!
Had alleen de verlichting graag kunnen dimmen.