De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DHL785C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i**n@i**d.com 21-12-2021

Inbouw afzuigkap bosch

Geschreven voor: Bosch DHL785C

Zeer krachtige afzuiging welke effectief werkt, maakt weinig lawaai, strak ontworpen

Pluspunten

• Krachtige afzuiging

Minpunten

• Inbouwen vergt wat geduld

Frits 06-10-2021

Geschreven voor: Bosch DHL785C

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi, rustig tot sterk afzuigend met mooi licht.

Fam. Bouwmeester 22-09-2021

Afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DHL785C

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds de verbouwing van onze keuken afgelopen zomer, na ruim 20 jaar toch veel klachten te hebben gehad van geuroverlast door de hele begane grondvloer van onze woning, nu gekozen voor een unit met hoge zuigkracht en capaciteit. Inderdaad is hiermee de geuroverlast opgelost. Nadeel van de hoge zuigkracht is toch wel het hogere geluidsniveau. Zelfs op de laagste stand wel lawaaiig. Maar de keuze tussen geluid of stank maakt het in dit geval niet moeilijk dit te accepteren. Daarnaast kun je de afzuigunit wel sneller uitzetten als je klaar bent met koken, dan kon bij de oude eigenlijk niet, maar de stank zoog deze niet weg.

Afzuifunit 16-11-2020

Afzuigunit

Geschreven voor: Bosch DHL785C

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap voldoet prima, maar maakt iets te veel geluid.

C.deB. 05-09-2020

zeer goed

Geschreven voor: Bosch DHL785C

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken. Ideaal.

Cornelis 06-09-2019

eenvoudig, krachtig, functioneel

Geschreven voor: Bosch DHL785C

Veel afzuig vermogen, eenvoudig filters schoon te maken, degelijke afwerking en schappelijk geprijsd.

Joop 19-10-2017

Kleine vetfilters

Geschreven voor: Bosch DHL785C

De vetfilters van dit apparaat zij erg klein.
Van de normale afzuigkappen zijn ze aanzienlijk groter.

Maarten 19-07-2017

Bosch afzuiger

Geschreven voor: Bosch DHL785C

Mooi design. Redelijk stil. Zuigt goed af. Geeft voldoende licht. Alleen wat lastig om goed schoon te houden vanwege het rvs

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Strak design

Minpunten

• RVS is wat lastig schoon te maken

Holzapfel 29-06-2017

gaat als een malle

Geschreven voor: Bosch DHL785C

Doet wat ie hoort te doen. Zuigt af als een malle. Drie standen, knoppen makkelijk te vinden. Geluid kon nog iets stiller maar het blijft een afzuigkap. filters kunnen in de vaatwasser.

Pluspunten

• capaciteit
  • filters kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• "ziet" vingerafdrukken op het rvs

Hjonnes 25-11-2016

Maakt veel meer lawaai dan ik dacht

Geschreven voor: Bosch DHL785C

Had op een stille stand 1 gehoopt, maar die maakt al vrij veel lawaai. Hopelijk kan ik dit op de een of andere manier afstellen

Nelly Classens 13-11-2015

Hij is super gemakkelijk te bedienen. Degelijkheid zou beter kunnen, was iets gebogen. duurzaamheid kan ik nog niets van zeggen, we hebben hem pas een paar weken