De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB660ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**s@y**o.com 28-07-2022

Beste Kwaliteit Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Beste prijs Makkelijke te installeren fijn afzuig/ recirculatie capaciteit voor een kamer appartement

Pluspunten

• hoge recirculatiecapaciteit
  • makkelijke installatie

Minpunten

• beetje luidruchtig

Officiele reactie van Atag 29-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat jij zo blij bent met de eenvoudige installatie en goed afzuigcapaciteit.

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

t**e@h**e.nl 25-07-2022

xxxx

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

1 maand geleden een nieuwe keuken gekocht . Alle apparaten zijn van ETNA. We zijn hierover ZEEEEEER tevreden. Kan iedereen aanraden ETNA apperatuur aan te schaffen.

Officiele reactie van Atag 26-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ETNA apparatuur in jouw keuken, dat jij tevreden bent met jouw aankoop is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met jouw nieuwe keuken.

Elmer 21-07-2022
Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Perfecte kleur met de keuken gecombineerd. Bedieningsgemak, dus wijst zich vanzelf. Alles voldoet aan de wensen en prijstechnisch erg aantrekkelijk.

Pluspunten

• Mooie en strakke apparatuur

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste Elmer,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke en positieve review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het mooie design en het bedieningsgemak van de afzuigkap.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

g**5@g**l.com 15-07-2022

Ki116OZT

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Prima design past in ons interieur werkt perfect had gedacht dat aparaat iets minder geluid zou maken

Pluspunten

• mooie verchroomde knopjes

Minpunten

• maakt wel wat lawaai

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de afzuigkap, dat jij tevreden bent is waar wij het allemaal voor doen.

r**k@z**o.nl 02-07-2022

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Gekocht op basis van energie zuinig en ook nog eens goed geprijsd. Ook nog eens uitermate stil.

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen hebt en je tevreden bent met de werking van de afzuigkap.

g**1@g**l.com 01-07-2022

Mooi apparaat, een echte aanrader

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Ik ben heel blij met deze afzuigkap van Etna.
Het apparaat maakt geen herrie en de krachtige motor zorgt ervoor dat ik amper nog kookluchten ruik in de keuken.
Ik heb voor Etna gekozen omdat ik in het verleden altijd Etna kocht en er nooit problemen mee had.
Ik vind dat je veel kwaliteit krijgt voor een normaal bedrag, een goede kwaliteit/kwaliteit verhouding dus.

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je opnieuw voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de afzuigkap. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

Michael S. 30-05-2022

ETNA AB661RVS AFZUIGKAP

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Wij hebben onlangs een splinter nieuwe keuken gekocht en daar hoort natuurlijk ETNA bij, de slimme en design afwerking valt bij ons in de smaak. ETNA maakt de keuken compleet. De stille afzuigkap is ideaal, je vergeet zelfs de afzuigkap uit te zetten. Al met al wij zijn heel tevreden met ETNA apparaten.

Pluspunten

• Slimme Design
  • Stil modus

Officiele reactie van Atag 31-05-2022

Beste Michael,

ETNA maakt de keuken compleet; dat lezen wij natuurlijk graag! Bedankt voor de enthousiaste feedback. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de apparatuur.

Wij wensen je veel plezier met je nieuwe keuken.

Nelly 09-05-2022

Mooie ETNA-afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Ik heb gekozen voor deze mat-zwarte ETNA-AFZUIGKAP omdat hij een mooi design en kleur heeft.
Maar natuurlijk ook vanwege de goede zuigkracht en het energieverbruik...

• Mooie mat zwarte kleur
  • Sterke zuigkracht
  • Zuinigheid
  • Goede verlichting

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste Nelly,

Leuk om te lezen dat je voor de AB660ZT van ETNA hebt gekozen en deze aan al je wensen voldoet. Bedankt voor de mooie feedback en review score!

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

h**k@g**l.com 29-04-2022

Prima afzuigkap in dit segment

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Binnen het prijssegment is dit een absolute aanrader. Aangesloten op een 150mm afvoer naar buiten heeft ie een prima zuigkracht, stand 1 is meestal voldoende. Ook de LED lampjes doen prima hun werk, de lichtopbrengst is erg goed en de 2700K kleurwarmte is aangenaam. Ook ziet de afzuigkap er goed uit, mooi mat zwart wat makkelijk schoon te houden is. De bediening is ook erg makkelijk met de tiptoetsen.

Er zitten geen uitgebreide gadgets op zoals motor naloop of connectie met je kookplaat, maar daar is de prijs ook naar. Dit is gewoon een prima afzuigkap die doet wat ie moet doen.

Een paar kleine minpuntjes wel: de installatiehandleiding is behoorlijk onduidelijk, dat kan echt beter. En de afwerking is niet helemaal top. Bij ons zat een van de spotjes er scheef in en zakte een van de vetfilters een beetje door. Allemaal geen ramp, maar die kleine details zijn net de puntjes op de i.

Uiteindelijk wel tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Afzuigkracht
  • Looks, mooi mat zwart
  • Makkelijk schoon te houden
  • Tiptoets bediening is erg fijn

Minpunten

• Installatiehandleiding onduidelijk
  • Net geen perfecte afwerking

Officiele reactie van Atag 02-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de afzuigkap. Uw feedback betreffende de handleiding geven wij door aan de betreffende afdeling.

p**k@z**o.nl 18-04-2022

aanrader

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

We wilden een zwarte afzuigkap en we kwamen op dit merk en model uit.
De afzuigkap is kortgeleden geïnstalleerd, en hij bevalt tot nu toe uitstekend.
Installatie ging snel en was heel makkelijk, hij maakt in de hoogste stand niet overdreven veel herrie en heeft een ruimte afzuigcapaciteit.
Wij zijn in de korte tijd dat we de afzuigkap gebruiken zeer tevreden over het apparaat.

Pluspunten

• afzuigcapaciteit
  • mooie heldere verlichting

Minpunten

• nog niks gevonden

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk dat je gekozen hebt voor ETNA.
Wat fijn dat het toestel al zo goed bevalt.
Dat de afzuigcapaciteit is wat u ervan gehoopt heeft en dat het toestel daarmee niet te veel geluid maakt.

Wij wensen u heel veel plezier van uw aankoop!

Bianka 28-03-2022

Zeer tevreden over mijn Etna apparatuur

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Ik heb in een zelfde periode deze Etna afzuigkap en een Etna inductie kookplaat gekocht ivm de renovatie van mijn keuken. Beide producten bevallen goed, hebben een mooi uiterlijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De afzuigkap is makkelijk te bedienen en heeft een goede zuigkracht. De inductie kookplaat is ook erg makkelijk te bedienen en werkt naar behoren. Ik heb al meerdere complimenten gekregen over het uiterlijk van beide apparaten.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Mooi uiterlijk

Officiele reactie van Atag 29-03-2022

Beste Bianka,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt voor je nieuwe keuken en je tevreden bent met de werking en uitstraling van de afzuigkap en inductiekookplaat.
We wensen je veel plezier met jouw aankopen.

h**s@l**e.nl 20-03-2022

Erna afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Ik heb deze afzuigkap gekozen omdat die max 720 kub per uur afzuigd en dat de prijs aantrekkelijk was en goede referenties had. Ik ben zeer tevreden over deze afzuigkap. Een ding nog de filters vind ik wel een beetje slap.

Pluspunten

• Afzuigen

Minpunten

• Roosters
Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de zuigkracht van deze afzuigkap. De feedback betreffende de roosters nemen wij mee.

i**o@s**t.nl 05-03-2022

Vlakschermafzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Echt een prachtige afzuigkap met zeer duidelijke bedieningsknoppen en ledverlichting vooraan de afzuigkap.
Is een type A wat betreft energieverbruik, alleen jammer dat hij iets meer lawaai maakt dan verwacht.
Maar ondanks dat prima afzuigkap, tenslotte staat de afzuigkap niet de hele dag aan.

Pluspunten

• Type A afzuigkap
  • Prima bedieningsknoppen
  • Ledverlichting voorin zodat je beter licht heb

Minpunten

• iets meer lawaai dan verwacht
  • Monteren beetje moeilijk bij één koker

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de afzuigkap.

t**5@k**l.nl 16-02-2022
Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Wij hebben dit product gekocht omdat wij gaan verhuizen,
en het noodzakelijk is dat wij recirculatie afzuigkap moesten hebben
Hij zag er mooi uit en was compleet en een redelijke prijs

Officiele reactie van Atag 17-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze review. Fijn te lezen dat u voor een afzuigkap van ETNA hebt gekozen en deze iedereen aanbeveelt. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Andy van IJzendoorn 16-02-2022

Mooie afzuigkap met recirculatie.

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Prachtige afzuigkap voor een scherpe prijs. Ik heb hem gekocht voor de recirculatie optie. Hiervoor heb je koolstoffilters nodig. Deze zijn gelukkig niet te duur en gaan lang mee.

Pluspunten

• Looks
  • Recirculatie

Minpunten

• Handleiding niet duidelijk hoe koolstoffilters

Officiele reactie van Atag 17-02-2022

Beste Andy,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen deze review te schrijven en zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak. De koolstoffilters plaatst u aan de zijkant van de motor, om ze te bevestigen draait u het filter rechtsom. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

r**7@g**l.com 08-02-2022

De servicemonteur gaf de oplossing

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

In eerste instantie gekocht in combinatie met een Etna inductiekookplaat. De afzuigkap , werkte eerst niet best , maar het bleek , nadat de Servicemonteur was geweest , dat de doorvoer naar buiten te klein was, ( ik had de oude afvoer gebruikt) nadat ik de pijp vergroot had werkt hij goed , wel veel geluid.
En na de derde Etna inductiekookplaat , die steeds een brand lucht gaf, Een Pelgrim plaat gekregen , geen klachten meer

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• geluid
  • geen filter in het apparaat zelf

Officiele reactie van Atag 09-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat er na wat problemen met de installatie van afzuigkap en een brandlucht van de kookplaat u uiteindelijk zo tevreden bent met de geboden oplossing en de apparatuur.

Wij wensen u veel plezier met uw aankopen.

Gevebe 12-01-2022

Zeer mooie en goede afzuigkap, topper!

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

De zoektocht naar een nieuwe afzuigkap eindigde bij Bol.com waar deze afzuigkap werd aangeboden voor een aantrekkelijke prijs. Het merk Etna ken ik vanuit mijn jeugd, ik dacht dat dit oerhollandse merk niet meer bestond.
Nu deze afzuigkap gekocht, en ik moet zeggen, ondanks "made in PRC" zeer tevreden. Montage redelijk eenvoudig, afwerking zeer goed en zuigkracht (slang naar buiten) perfect. Tien minuten na het koken op hoogste stand laten draaien , kooklucht weg. Schoonmaken ook simpel, sopje,... klaar, af en toe inwrijven met was...top. Geluidsniveau is op hoogste stand redelijk luid, maar dat is bij alle afzuigkappen.

Pluspunten

• Montage
  • Zuigkracht

Minpunten

• Geluidsniveau op hoogste stand

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste Gevebe,
Hartelijk dank voor deze review. Wat leuk te lezen dat u in uw jeugd ons merk al bent tegengekomen en nu voor een afzuigkap van ETNA hebt gekozen. Prettig dat u zo tevreden bent over het design en de zuigkracht van deze afzuigkap. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

a**s@h**t.nl 11-01-2022

weg geur

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

werkt goed goede uitstraling vorige was ook een etna daar waren we ook tevreden over
dus top aankoop

Pluspunten

• hoge frequentie
  • in hoogte verstelbaar

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Wat geweldig dat u opnieuw voor ETNA hebt gekozen. Fijn te lezen dat de koelkast goed werkt en een goede uitstraling heeft. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

R Zijlstra 27-12-2021

goed product.

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Mooi design, geluid acceptabel, zuigt goed, fijne verlichting.
Mooi en goed gaat hier samen en enorme zuigkracht dus zeer tevreden
ik ruik geen geurtjes meer
Eenvoudig te installeren met juiste accessoires.
goed verpakt, geen krassen of deuken goede aankoop.

Pluspunten

• goed product

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw Zijlstra,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de vormgeving, geluid en de eenvoudige installatie.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

l**6@u**l.nl 22-12-2021

Helaas werkte het apparaat niet naar behoren. Reparatieservice moeizaam.
Iets wat gelijk al niet werkt zou zo omgeruild moeten kunnen worden.
Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en wat ontzettend vervelend dat uw afzuigkap niet naar behoren werkt! Helaas kunnen wij niet gelijk overgaan tot omruiling maar zal onze monteur het defect eerst beoordelen en zo mogelijk oplossen. Ik begrijp uit uw verhaal dat een verzoek voor reparatie reeds is ingediend? Zo niet dan ontvangen wij graag uw gegevens inclusief modelnummer en aankoopdatum en dit mag gemaild worden naar webcare@atagbenelux.com

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.