ETNA AB660ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB660ZT op Kieskeurig.nl.

Jordy 24-09-2020

Mooie afzuigkap met goede zuigkracht

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Zeer mooie aankoop, past heel goed bij onze keuken. Niet makkelijk om een mooie betaalbare matzwarte afzuigkap te vinden, maar met de ETNA AB660ZT zijn we absoluut geslaagd.

Pluspunten

• mooi desing
  • goede zuigkracht

Minpunten

• maakt iets meer geluid dan gemiddeld

Officiele reactie van Atag 25-09-2020

Beste Jordy,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven en wat fijn dat dit model zo mooi bij je keuken past. Wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Patricia 18-08-2020

Mooi, simpel design

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

ik wilde bij mijn keuken speciaal een zwarte afzuigkap. Dat is gelukt met deze afzuigkap. Het design is simpel, maar strak. Ik ben zeer tevreden. De afzuiging is prima, wel maakt de motor veel geluid.

Pluspunten

• design
  • Krachtige motor

Minpunten

• De motor maakt veel geluid

Officiele reactie van Atag 19-08-2020

Beste Patricia, bedankt voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de krachtige motor en het design van de afzuigkap. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA.

Arjen 27-07-2020

Strakke afzuigkap met veel zuigkracht

Geschreven voor: ETNA AB660ZT

Zeer mooie en strakke matzwarte afzuigkap met goede zuigkracht en voldoende standen. Ook is de verlichting helder en goed aanwezig.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goede zuigkracht

Officiele reactie van Atag 28-07-2020

Beste Arjen,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Wensen je veel plezier van deze fraaie afzuigkap tijdens het koken.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA