Techpunt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Techpunt.nl.

Ray 21-03-2024

Contact opgenomen met Techpunt omtrent een fiets die ze aanbieden. Welke momenteel goedkoper word aangeboden bij de Mediamarkt.

Gevraagd of ze deze prijs kunnen matchen omdat ze aangeven een laagste prijs garantie te bieden en beide partijen erkend dealer zouden moeten zijn.

Hierbij werd aangegeven dat ze de prijs niet matchen gezien de Mediamarkt de fiets niet direct op voorraad heeft, de reden zou specifiek zijn: Zodra een andere partij het artikel niet op voorraad heeft doen wij geen beste prijs garantie.

Erg bijzonder gezien dit niet in hun algemene voorwaarde staat en alleen telefonisch vermeld wordt? Een erg bijzondere uitspraak waarbij ik de echtheid van de webshop in twijfel trek.

Astrid 16-01-2023

Tablet besteld, had de volgende dag geleverd moeten worden. Track-and-trace mail ontvangen met info dat pakje verstuurd was. Daarna bleef de status bij de vervoerder op "zending nog niet ontvangen" hangen.

Op navraag bij Techpunt wat er aan de hand is en wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen was dit het antwoord: "Zoals u op de website kunt zien, is het door u bestelde product momenteel niet op voorraad. Wij verwachten hem over circa 3-4 weken te kunnen leveren."

Ik heb de situatie nogmaals uitgelegd, dat mijn bestelling op voorraad en al verstuurd was volgens hun email. Daarnaast aangegeven dat ik bij hun besteld heb omdat de tablet direct leverbaar was. Het volgende antwoord was "U kan het beste de 256 gb variant bestellen die is maar 30 euro duurder en dan komt hij wel direct uw kant op."

Geen excuses. Geen uitleg over wat er bij hen mis is gegaan. Ook wilden ze de genoemde duurdere tablet niet ter compensatie opsturen nadat ik al een week aan het wachten was. Slechte klantenservice!

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en zal hier niets meer kopen.

M.S. 30-12-2022

Zeer slechte zaak met zeer slechte service
Ik moest 7 weken (!!!) wachten op mijn bestelling (Xiaomi luchtzuiveraar) en toen deze eindelijk geleverd werd, moest ik als beloning voor mijn geduld € 30,- bijbetalen i.v.m. met een prijsverhoging tijdens die 7 weken. Het moet niet gekker worden.

Johan 07-02-2022

Heb 17 januari een android TV box bij dit bedrijf besteld waar ik nu nog steeds op wacht. Was in voorraad stond en staat mog steeds op hun website. Ze maken je lekker met "vandaag besteld, morgen in huis". Nadat ik ze verweet dat ze dropshippers zijn, kreeg ik als antwoord dat ze dat belist niet zijn. Waarom staat nog steeds op hun website "in voorraad" , terwijl dit niet zo is. En waarom wordt het niet aangepast nadat ik daar over heb geklaagd?

Xavier 07-02-2021

Deze winkel doet er alles aan om onder de garantieafhandeling uit te komen. Dat kost je dus veel tijd en moeite die je beter in iets ander had kunnen stoppen. Uiteindelijk (ruim 3 maanden later) heb ik mijn geld via een derde partij teruggekregen, maar vanuit XiaomiProducts hoeft men geen welwillendheid te verwachten.

Wees gewaarschuwd en lees u in over deze winkel en zijn garantieafhandeling!