Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Postema 26-02-2024

Algemene score

1,0
WAARDELOOS! Zowel Bol.com alsmede MaxICT laten mij in de kou staan! DHL is mijn pakket kwijt en beiden schuiven de verantwoording voor terugbetaling aan elkaar af. Sterker nog, Een medewerker van MaxICT zei tegen mij aan de telefoon dat de dame die ik sprak van Bol.com liegt en ze haar zat zijn. Ik wil mijn geld terug! Bijna 300 Euro is teveel geld om zo met mij om te gaan als klant zijnde! Ook al was het maar 10 Euro, betaald maar niks ontvangen is geen excuus om zo met een klant om te gaan! WAARDELOOS!

Reageer

Oktay 07-02-2024

Algemene score

1,0
Op 30 januari plaatste ik een bestelling, maar ondanks telefonisch contact op 2 februari waarbij werd beloofd het bij de "leverancier" na te vragen en maandag erop terug te komen, heb ik tot op heden niets gehoord en ook geen pakketje ontvangen. Had ik maar eerder de reviews gelezen, dan had ik zeker niet besteld.

Reageer

Ed 29-09-2023

Algemene score

1,0
Tablet ruim op voorraad maar niet leveren

Na ontvangst van een price-alert heb ik een mooie rugged Samsung tablet besteld bij MAX-ICT. Het gaat om de Samsung SM-T636B 5G 128 GB 25,6 cm (10.1") 6 GB Wi-Fi 6 (802.11ax) Zwart. Er waren er 112 op voorraad bij de leverancier, levertijd 4-7 dagen. Order geplaatst en betaald en bericht ontvangen dat de order verwerkt werd.

Twee dagen later een bericht dat de order on-hold stond omdat er probleem was. Of ik wilde bellen naar het genoemde telefoonnummer. Gebeld, ik kreeg de mededeling dat de leverancier toch niet kon leveren want niet op voorraad. Men wilde zoeken naar een alternatief, dat leek me een goed plan. Er was een 64Gb en 4Gb alternatief, echt wel mindere specs dus en zelfs duurder dan het door mij bestelde model.

Mijn model dat ik vooraf nog even opgezocht had stond op de website, nu met 111 op voorraad (dus mijn gekochte exemplaar was afgehaald van de voorraad). Er werd telefonisch aangegeven dat de tablet niet meer aangeboden werd, en inderdaad na een refresh van de website was het apparaat niet meer zichtbaar.

Mijn order bleek ondertussen al verwijderd en de creditfactuur was al aangemaakt. Alternatieven vinden was moeilijk, tot ik zelf zocht op de MAX-ICT website en op T636B nog steeds de Samsung SM-T636B 5G 128 GB 25,6 cm (10.1") 6 GB Wi-Fi 6 (802.11ax) Zwart zag staan, zelfs met 403 op voorraad.

Dit bleek helaas niet de oplossing van het probleem. Het zou nu gaan om een ander apparaat en er werd geprobeerd een discussie over EAN’s te voeren. Er zijn 2 EAN’s, de specs zijn gelijk, zie ook Tweakers. Het voorstel dat ik kreeg was om 3/4 van het aankoopbedrag extra te betalen, dan kon ik het apparaat alsnog krijgen. Daar heb ik voor bedankt.

Als je als leverancier een prijsprobleem hebt zou ik dat eerlijk bespreken en geen ingewikkeld verhaal bedenken om dit te verbloemen. Dus een slechte ervaring met MAX-ICT, niet gericht op het oplossen van een probleem. Advies, kom met een reëel voorstel en draai niet om de hete brij heen.

Reageer

Geert 20-09-2023

Algemene score

1,0
10 headsets besteld 4 ontvangen, na tig keer gebeld te hebben nog steeds niets ontvangen. Er wordt vanalles beloofd maar komen afspraken niet na. Zit nog steeds te wachten op 6 headsets.

Reageer

Richard 31-08-2023

Algemene score

1,0
Een nieuwe computermuis besteld. Het pakketje was netjes een dag later binnen, maar na het openen van de doos bleek het artikel reeds gebruikt te zijn. De doos was bekrast en gescheurd. De zegel was provisorisch dichtgetaped. Batterijen lagen er los bij. Op de muis zat al stof en huidvet.

De muis werkt op zich prima, maar dit verwacht je niet voor een marktconforme prijs.

Tot op heden (2 weken) nog geen reactie op mijn klacht ontvangen.

Reageer

Nahbro 24-06-2023

Algemene score

1,0
Valse informatie/product eigenschappen
Laptop besteld met bepaalde eigenschappen die zo in de beschrijving stonden. Laptop gekregen zonder deze eigenschappen. Klantenservice benaderd en het lijkt er op dat deze totaal geen kennis in huis hebben betrefffende de producten die zij verkopen. Er wordt niet meegedacht aan een oplossing. Informatie klopt gewoon niet op de site.

Reageer

seyed 21-06-2023

Algemene score

1,0
dit is de slechtste service die ik ooit heb gezien absoluut vermijden.meer dan twee weken te laat

Reageer

Peter 10-05-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Onderdelen voor mijn pc-case besteld voor een goede prijs, volgende dag zonder problemen geleverd.

Reageer

Koop niets bij MAXICT 03-05-2023

Algemene score

1,0
Ik zou bij MaxICT nieuwe monitoren bestellen.
Deze waren al aantrekkelijk geprijsd maar ik heb er 7 nodig dus vraag ik om wat korting. Vervolgens krijg ik na 5 dagen en twee extra telefoontjes eindelijk de offerte. In plaats van korting moet ik ineens meer betalen terwijl op de website nog gewoon de oude prijs staat. Na te hebben geklaagd krijg ik een nieuwe offerte. Ja, met dezelfde verhoogde prijs en nu met meer verzendkosten. De prijs op de website is inmiddels wel aangepast.

Reageer

Henk van Sinderen 08-12-2022

Algemene score

1,0
Product besteld. Extra betaald voor levering op dezelfde dag. Product kwam niet. Gebeld met MaxIct. zeiden dat het product aan de vervoerder was geleverd. Vervoerder Trunkrs gebeld. Die vertelden mij dat ze het product van de webshop (MacIct) niet hadden ontvangen. Kastje naar de muur verhaal. Max Ict, oppassen. Doen niet wat ze beloven. Anderhalve week later nog geen product.
Officiële reactie van MaxICT 06-01-2023

Goedemorgen Henk,

Bedankt voor het schrijven over je shopervaring met ons.
Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten, dat is uiteraard niet zoals het hoort, zeker niet als je extra betaald hebt voor een avondlevering op dezelfde dag! Mijn excuses dat we hierin niet onze leverbelofte waar hebben kunnen maken en je pakketje daarna in het verzendproces is blijven hangen.

Aan de hand van de gegevens die je hebt doorgegeven kan ik helaas deze case niet terugvinden en weet ik niet of je probleem inmiddels is verholpen. Uiteraard willen we je graag tevreden achterlaten, ook als het een keer niet loopt zoals verwacht.

Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@maxict.nl onder vermelding van je ordernummer? Dan neemt mijn collega van de klantenservice contact met je op om te zorgen dat we dit probleem alsnog netjes met jou oplossen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen - Webcare Max ICT

Reageer

Maurice 24-10-2022

Algemene score

1,0
Bij deze website een muis besteld omdat hij hier het goedkoopste was, eindstand wacht nog steeds op mijn muis beetje bang dat ik gewoon mijn geld kwijt ben.
Officiële reactie van MaxICT 03-11-2022

Goedemorgen Maurice Duinkerke,

Bedankt voor het schrijven van deze review.

Wat vervelend dat je langer op je muis hebt moeten wachten dan je op voorhand dacht, ik snap dat het frustrerend kan zijn om zonder indicatie af te moeten wachten, mijn excuses hiervoor.

Ik hoor graag van je of je de muis inmiddels ontvangen hebt. Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@maxict.nl onder vermelding van je ordernummer? Dan neemt mijn collega van de klantenservice contact met je op om te zorgen dat jouw bestelling netjes wordt afgrond. Uiteraard ontvang je gewoon je geld terug als je de muis niet ontvangen hebt.

Met vriendelijke groet,

Rogier - Webcare Max ICT

Reageer

Kosterman 14-07-2022

Algemene score

1,0
Kocht een Computer case bij hun
Op de pakbon en factuur stond het door mij bestelde artikel
Echter ze leverde een ander.
Na contact gezocht te hebben gaven ze aan dat er een fout zat in de website
Het doo mij bestelde artikel was duurder dus ze wilden hun wettelijke verplichting niet nakomen en alleen het artikel terugnemen

Na wat recensies gelezen te hebben blijkt dat ze dat vaker doen.

Ik vertrouw ze niet meer
Officiële reactie van MaxICT 03-11-2022

Beste Familie Kosterman,

Bedankt voor het delen van je shopervaring met Max ICT.
Helaas lees ik terug dat je er geen fijne ervaring aan hebt overgehouden, dat vinden we ontzettend jammer!
In je case lees ik terug dat de omschrijving bij de bestelde behuizing een foutje bevatte, we hebben dit inmiddels hersteld op onze website. Om de fout zo goed mogelijk te herstellen hebben we je een kosteloze retourzending aangeboden en hebben we het volledige aankoopbedrag aan je terugbetaald.

Graag willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor de gemaakte fout en we hopen dat je ons in de toekomst opnieuw wil komen bezoeken! Mocht je alsnog een andere behuizing nodig hebben, dan kun je contact opnemen met mij op webcare@maxict.nl, dan kijk ik graag met jou naar een gepaste oplossing!

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Reageer

Patrick 13-07-2022

Algemene score

1,0
MAX ICT B.V. bood via BOL.COM als zijnde partner een Unifi G3_FLEX camera aan voor 42,29. Aangezien er een banner van BOL.COM boven stond met "Haal alles uit je zomer" en de prijst op Tweakers begon bij 89,99 leek me dit een leuke actie.

Prijsverschil was niet van dien aard dat je van een "fout" uit mocht gaan.
Voor de zekerheid bij de specificaties het EAN nummer opgezocht en bij Ubiquiti gecontroleerd (EAN 0810354023286, 0817882024327). Het ging inderdaad om die camera.

Dag later kwam een doos binnen, maar i.p.v. een camera zat er een mount kit voor de camera in.

Contact opgenomen met MAX ICT B.V. om het probleem aan te kaarten.
Deze kwam met het teleurstellende antwoord dat het om een fout ging, dat ze de camera zelf niet op voorraad hadden en dat ik alleen de mount kit terug kon sturen en mijn geld terug krijg.

Vervolgens gaven ze aan dat de camera al geruime tijd niet meer geproduceerd en geleverd wordt. Dit gecheckt bij Ubiquiti zelf en zij gaven aan dat dit onzin is en dat ze de camera op voorraad hebben.

Inmiddels was de camera via MAX-ICT B.V. wel weer leverbaar dus heb ik weer contact met ze gezocht. Gevraagd of we alsnog de zaak in orde kunnen maken maar ze blijven stug melden dat ze het product niet kunnen leveren en dat de camera al een jaar uit hun assortiment is.

Ondanks alle bewijzen die ik heb verzameld en aan ze getoond blijven ze doen of hun neus bloed en weigeren ze hun verantwoordelijkheid te nemen.

Persoonlijk zou ik niemand aanraden hier iets te kopen


De geleverde artikelen waren niet bijzonder goed ingepakt en de opvulling van de doos liet te wensen over.


Klantenservice blijft standaard antwoorden sturen, verteld niet het echte verhaal en wil totaal niet meedenken om een compromis te bereiken.
Officiële reactie van MaxICT 04-08-2022

Beste Patrick,

Bedankt voor het schrijven over je shopervaring met Max ICT via bol.com!
Uit je review maak ik op dat je helaas op een foutieve koppeling bent gestuit tussen Max ICT en bol.com, waarbij verkeerde informatie bij ons assortiment is getoond op bol.com.
We zien in je bestelling inderdaad terug dat het bestelde product op bol.com een camera betrof (die zoals aangegeven al ruim een jaar lang niet meer wordt geleverd), terwijl het product in je bestelling bij ons een plafond mounting kit betrof voor die camera.

Onze excuses dat je hierdoor producten hebt ontvangen die niet overeenkwamen met je bestelling op bol.com en dat wij het probleem niet naar tevredenheid konden oplossen met een levering van de gewenste camera’s.
We hebben je een kosteloze retourzending aangeboden, welke we inmiddels van je hebben mogen ontvangen en je hebt je aankoopbedrag retour mogen ontvangen.

Mochten we in de toekomst toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dit uiteraard graag van je!

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Reageer

Chalid 08-07-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik had een bureaustoel besteld bij deze winkel, maar die kwam beschadigd toe. Na een mail naar hun hebben ze mij binnen 2 dagen een andere gestuurd. Top service!

Reageer

Robbin 18-05-2022

Algemene score

1,0
Monitor besteld op 28-02. Product pas laat uitgepakt uit de doos en in gebruik genomen. Na enkele uren gebruik stopt de monitor zonder aanwijsbare oorzaak te werken. Je zou denken: een productiefout.

Melding gemaakt bij MAX ICT op 28 maart (dus binnen 1 maand na levering). MAX ict wijst direct alle garantie van de hand en stuurt me door naar Samsung. Zij moeten het maar oplossen. Tegen alle wettelijke regels in. Na aandrinken stuurt Samsung het weer door naar CE repair die tegen een bedrag van ~400 EUR) bereid is te repareren.

Werkelijk; ik het nog nooit zo'n slechte online aankoopervaring gehad.
Daar waar de consument hier 100% recht heeft op reparatie of vervanging verwacht MAX dat ik als consument zo'n 60% van de aanschafwaarde ga betalen voor reparatie van de monitor. Dit terwijl de wettelijke verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor de oplossing bij MAX ICT ligt.

Reageer

Kurt 12-03-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Voor de eerste keer bestelt bij MAXICT.
Zij hebben voldaan aan hun vooraf gestelde levertijden.
Goed product, snelle service.
Officiële reactie van MaxICT 14-03-2022

Goedemorgen Kurt,

Bedankt voor je review. Het is erg fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen.

Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling in onze webshop. In de toekomst staan we graag opnieuw voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing.

Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Fijne week!

Max ICT Webcare - Lisanne

Reageer

Astrid 04-03-2022

Algemene score

6,0
Bestellen was gemakkelijk, levering niet binnen 24 uur en dat was belangrijk: het duurde 4 dagen. Bestelling geplaatst donderdagmiddag, bestelling verwacht vrijdag of zaterdag, het kwam laat maandagavond aan. Ik kon de bestelling niet meer cancellen toen duidelijk werd dat het niet op tijd afgeleverd zou worden en kreeg geen tijdige reactie van MaxICT toen ik ze daarover aanschreef.
Officiële reactie van MaxICT 14-03-2022

Goedemorgen Astrid,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webshop.

Helaas lees ik dat niet alles naar wens is verlopen. Uit je review verneem ik dat je 4 dagen hebt moeten wachten ipv 24 uur en dat een reactie vanuit ons uit is gebleven.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag kijkt een collega of ik de case voor je na om te zien waar het fout is gegaan.

Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Zo kan een van ons je gegevens erbij pakken, de case nakijken en contact met je opnemen.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie je e-mail graag tegemoet.

Max ICT Webcare - Lisanne

Reageer

Jay 24-02-2022

Algemene score

3,0
Ik heb 2 apparaten bij max ICT gekocht. Een VR headset dat na een maandje een dode pixel had en een refurbished telefoon dat duidelijk niet getest was, zodra je de camera opent erop zie je meteen dat er iets mis is, beeld lijkt te schudden alsof de camera constant probeert te zoomen.

RMA aangevraagd voor beide, VR headset word compleet vervangen krijg ik te horen bijna 4 weken later. Nog steeds niet binnen natuurlijk.

Mijn probleem is met de telefoon en hoe Max ICT met de RMA omging. Ik heb de telefoon in begin December gekocht en heb de telefoon nauwelijks kunnen gebruiken. Heb de telefoon in Jan terug gestuurd, kon hem niet binnen de 14 dagen terug sturen omdat ik niet in NL was. Geen probleem, ga via de RMA dacht ik.

Ruim een maand later krijg ik de telefoon terug na de "reparatie". En dit is wanneer ik meteen doorhad dat het mis zou gaan, Max ICT die de apparaat zelf inpakt volgens hun, hebben er een iPhone instructie boekje in gestoken. De telefoon is een Google Pixel. Telefoon zelf heeft zwarte stof op de achterkant, geen probleem maar is dus niet eens even snel met een doekje schoon gemaakt.

Zet de telefoon aan en het valt me meteen op dat de instellingen precies hetzelfde zijn als toen ik hem had opgestuurd. Raar, aangezien de reparatie een hardware vervanging zou moeten zijn en daarna heb je een factory reset nodig. Dus ik ga meteen naar de camera en je ziet METEEN dat het nog steeds kapot is.

Ik bel Max ICT en de persoon met wie ik had gesproken kon mij niet eens vertellen wat er is gebeurt met het toestel. Geen informatie van de leverancier, geen inspectie bij MAX ICT. Het apparaat is van mijn huis, naar MAX ICT, naar de leverancier gegaan en dan weer terug naar Max ICT en daarna naar mij. Dit alles zonder dat een medewerker de telefoon voor 2 minuten heeft aangezet om te zien of de camera het deed.

Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder en ik heb nog steeds geen telefoon, kan hem niet terug sturen en mijn geld terug krijgen. Ik krijg geen antwoord van Max over hoe wat of wanneer, alles word op de schouders van de leverancier gezet.

Het is het niet waard, MAX ICT heeft geen eigen producten, ze kopen iets in voor 100 euro en verkopen het door voor 150. Als iets niet werkt buiten de 14 dagen bedenk tijd, zit je zekers tenminste 4-6 weken te wachten met geen tot weinig informatie.

Reageer

Otto Oeffelt 01-02-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke site, enorme keuze, makkelijk te vinden wat je nodig hebt en een zeer korte levertijd in een "stevige" verpakking.
Officiële reactie van MaxICT 14-03-2022

Goedemorgen Otto,

Om te beginnen bieden wij graag onze excuses aan voor de late reactie. Dit had niet mogen gebeuren.

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Wij wensne je veel plezier met je bestelling. Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het doen van een bestelling bij onze webshop.

In de toekomst staan we graag weer voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing. Hopelijk tot snel op www.maxict.nl

Fijne week.

Max ICT Webcare - Lisanne

Reageer

ric 21-01-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
na bestelling is de bevestiging snel via de mail binnen gekomen. levering is binnen 24 uur gedaan.
Officiële reactie van MaxICT 14-03-2022

Goedemorgen ric,

Bedankt voor het delen van je ervaring in onze webwinkel. Onze oprechte excuses voor onze late reactie, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Wij zijn blij om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling.

Fijne week.

Max ICT Webcare - Lisanne

Reageer

Martijn 14-01-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima geholpen! Het beeldscherm van onze laptop was defect en Max Ict had een origineel scherm op voorraad. Er was een kleine vertraging met verzenden maar daar werd ik direct en keurig over geïnformeerd. Het scherm kwam alsnog snel binnen, is van hoge kwaliteit, goed verpakt en voor een scherpe prijs. Dus erg tevreden.
Officiële reactie van MaxICT 14-03-2022

Goedemorgen Martijn,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Allereerst onze excuses voor de late reactie.

Fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen. Heel veel plezier met het scherm.

Mochten wij je in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen, staan we graag voor je klaar.

Fijne dag.

Max ICT Webcare - Lisanne

Reageer

Kieskeurigerd 15-11-2021

Algemene score

1,0
Tja... Max ICT is een dozenschuiver. Ze kopen ergens iets in, en verkopen het aan jou voor wat meer. Daar is op zichzelf niet zoveel mis mee. Alleen hebben ze hun website niet op orde, of hun toeleveranciers... of allebei, geen idee. Maar zeer regelmatig blijken ze de producten niet in te kunnen kopen tegen de prijs die ze zelf in gedachten hadden toen ze het je verkochten. Als je 'geluk' hebt, vinden ze het toch nog ergens voor de juiste prijs, en krijg je het 'alleen' maar een paar weken te laat.
Maar zo niet, dan kun je wel vergeten dat je het ooit geleverd krijgt. Mijn koelkast (4-7 dagen levertijd) staat al een maand "in afwachting van uitlevering". Niemand die weet op wie we aan het wachten zijn. De laatste twee week überhaupt geen reactie meer gekregen op mijn vragen. Ontmoedigingsbeleid in de hoop dat ik stop met zeuren, denk ik?
Als je de tijd en moeite meerekent die het kost om je spullen daadwerkelijk te krijgen, is het een hele dure webshop. Staar je dus niet blind op een irrealistische prijs, en loop er net als ik voortaan met een grote boog omheen.
Officiële reactie van MaxICT 17-11-2021

Goedemorgen Kieskeurigerd,

Helaas lezen we dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor.

Graag kijken wij je case na. Mogen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review?

Zo kunnen wij je gegevens erbij pakken, de case bekijken en telefonisch contact met je opnemen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zien je e-mail graag tegemoet.

Max ICT Webcare

Reageer

TD Hoogezand 21-10-2021

Algemene score

6,0
De artikelen zijn over het algemeen concurrerend geprijsd.
De site is uitstekend en de keuze is reuze.
E-mail wordt (ten minste bij mij) snel en goed beantwoord.
De verzonden artikelen worden goed verpakt afgeleverd
Een ding is echter een ramp de extreem lange levertijden van de artikelen.
De levertijd die genoemd wordt bij de artikelen komen totaal niet overeen met de werkelijke levertijd.
Dit levert bij mij enorme frustraties op. (en bij andere klanten ook zag ik in de reacties van anderen)
Daar valt bij hun nog heel wat te verbeteren, vandaar het cijfer 6 voor de beoordeling.
Officiële reactie van MaxICT 25-10-2021

Beste TD Hoogezand,

Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u uw feedback met ons deelt. Fijn om te lezen dat u over veel onderdelen zeer tevreden bent.

Wij werken achter de schermen hard om dit zo min mogelijk vertraging te krijgen in de levering. Onze excuses voor de vertraging van uw levering.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij het graag.

Max ICT Webcare

Reageer

Potze 06-10-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Bij het zoeken van een nieuwe Bosch waterkoker viel de prijs in Google shopping positieve zin op. Dus doorgeklikt naar de site van MaxICT. Nou… daar mag een web-developer nog flink aan de gang. Het is alles behalve gebruikersvriendelijk. Herhaaldelijk laden (een echte afhaker). Maar goed uiteindelijk het product besteld en betaald. Na het bestellen verwacht je meteen een opdrachtbevestiging in de mail. Het is weekend en er komt niets. Dan lees je de reviews… oke… dat ziet er niet veel belovend uit. Het is maandag en de opdrachtbevestiging komt binnen, even later de factuur en nog even later het verzendbewijs en een mailtje van de vervoerder. De volgende dag (vandaag) netjes geleverd. Dus al met al een goede ervaring en zoals beloofd.
Officiële reactie van MaxICT 07-10-2021

Goedemorgen Potze,

Bedankt voor je review en feedback.

Fijn om te lezen dat je bestelling de volgende dag netjes bij je is bezorgd.

Je feedback waarderen wij enorm en nemen wij zeer zeker mee in ons verbetertraject. Dankjewel hiervoor! :-)

Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je snel op www.maxict.nl

Fijne dag.

Max ICT Webcare

Reageer

Mike 27-09-2021

Algemene score

1,0
Drie tot vier dagen levertijd... Week drie is reeds voorbij. Ik heb best geduld, maar alles komt tot een einde.

Vrij snel na deze review werd ik gebeld, of ik een ander en duurder artikel wilde. Na mijn nee melde hij dat mijn geld met een spoedige terug zou worden geboekt.

27 september...
Weken later: nog niets terug, en niets qua goederen ontvangen.

Na ontvangst van de goederen door Max ICT BV ontvang je binnen 14 dagen een creditering van je aankoopbedrag. Zo heb je de zekerheid dat je aangekochte goederen kunt retourneren, indien deze niet naar wens zijn.

Daar voldoe ik natuurlijk niet aan, want ik heb en geen goederen gehad, en geen geld terug...
Officiële reactie van MaxICT 28-09-2021

Goedemorgen Mike,

Bedankt voor je review.

Oprechte excuses voor de vervelende situatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Graag kijk ik met je mee. Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer?

Dan zal ik de case met spoed voor je nakijken.

Nogmaals welgemeende excuses. Graag kijk ik mee naar een passende oplossing.

Max ICT Webcare

Reageer

Toon meer reviews