De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cloer 4909 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

natalja 01-10-2020

vreselijk apparaat

Geschreven voor: Cloer 4909

De klep om te openen om water bij te vullen kiept naar binnen waardoor het lastig bijvullen is.
En het meest irritante van deze waterkoker is het feit dat hij enorm lekt bij het uitschenken!!!!

Minpunten

• lekken
  • lastig bijvullen

JGBertels 29-04-2012
Geschreven voor: Cloer 4909

Helaas viel onze Magimix waterkoker stuk, deze was niet meer te maken én niet op voorraad bij de winkel. Toen deze Cloer gekocht maar we zijn zeer ontevreden. Nog nooit zo'n gevaarlijke waterkoker gezien, bij het uitschenken lekt het kokende water aan alle kanten uit de koker. Dat is toch een van de voorwaarden voor een deugdelijke waterkoker! Jammer van 65 Euro aanschaf maar we gaan snel op zoek naar een nieuwe Magimix!

Cloer 24-04-2012
Geschreven voor: Cloer 4909

We hebben eerst een Cloer type 4809 gehad en deze ging na ander half jaar kapot. Vervolgens kregen we een nieuwe Cloer type 4909. De uitstraling en gebruikers gemak zijn ruim voldoende. Enkel bij het te snel inschenken van het water uit de waterkoker liep het water langs de wand van de waterkoker en liet dit kalkvlekken achter. Helaas heeft deze Cloer het net iets meer dan twee jaar uitgehouden en is deze ook kapot gegaan. Wij gaan geen Cloer meer kopen.