Siemens TW86103P - Reviews

Inhoud
1,5 liter
Waterniveau indicator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,1

Lis 31-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,3
waterkoker nu een jaar in mijn bezit en hij lekt aan de onderkant.
Te duur om na een jaar weer op zoek te moeten naar een andere
Verder ziet hij er op de plaatjes mooier uit dan in het echt.

Droopy 04-04-2017

snel defect na gebruik

Waterkoker gaat snel, binnen 1 jaar, lekken. We dachten in eerste instantie dat dit een eenmalig probleem was, maar ook het 2e exemplaar (garantie) gaat wederom lekken. Ronduit slecht product.

brumble 22-08-2018

Mijn waterkoker

ik heb deze koker een paar weken in huis en ben er zeer tevreden mee!
Strakke moderne vorm, instelbare temperatuur, Start en stop geluid, warmhoud systeem en de temperatuur vriendelijke buitenwand.
Een ding stoort mij en dat is de slechte aflezing van het water niveau tijden het vullen.

Froomens 29-03-2018

Geweldige waterkoker

Ik heb deze waterpoloër nu enkele jaren in mijn bezit en vind hem nog steeds geweldig. Fijn dat je kunt instellen op verschillende graden. Nog geen enkel probleem mee gehad.

Feyza 24-02-2018

Super!

Ik heb dit artikel inmiddels 6 jaar in bezit en gebruik hem gemiddeld 3x per dag. Ben er nog steeds superverliefd op en gebruik hem met veel plezier. Regelmatig ontkalk ik hem met citroenzuur (na het koken 1 tl toevoegen en niet opnieuw koken!). Doet het prima!

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Niks

beertje 22-11-2017

Na 2 jaar ook gaan lekken

Wat een kwalitatief slechte waterkoker! Nu 2 jaar en 1 maand in bezit en nu al lekkage. Ik heb goedkopere waterkokers gehad en die gingen veel langer mee. Mijn advies is: NIET KOPEN!

Bonomolaris 10-08-2017

Super handig

Super handig doordat je niet alleen kokend water krijgt, maar ook bijv. 80 graden voor een heerlijk kopje groene thee!
Nadeel: deksel gaar er niet af (volgens mij?)

Bob F 12-10-2016

design in de keuken

In combinatie met de koffiemachine EQ8 is dit een pracht op het aanrecht.
Ideaal zijn de temperatuurstanden. Het handvat heeft een prettige en veilige grip.

Anita Bierhof 17-04-2016

mooi design en temperatuurregelaar geïntegreerd

eindelijk een mooie waterkoker met temperatuurregelaar gevonden die niet heet wordt aan de buitenkant (ook schenktuitje niet)! Klein minpuntje is dat werking warmhoudfunctie wat onduidelijk is.

droopy 13-12-2015

jammer

Helaas na 1,5 jaar gaat het apparaat al lekken. De temperatuur sensor is beslist handig in het gebruik.

WNVWitzenburg 30-10-2015

Snel en goed instelbaar

Wat een fijne waterkoker. Bij vorige waterkokers was het vaak dat het niet fijn uitschonk. Spetterde. Druppelde. Hier is dat niet het geval. Zelfs heel langzaam schenken is geen probleem. Ook niet met een volle kan.

Ook heel fijn dat hij op temperatuur is in te stellen. Van 70 tot 100 graden in stapjes van 10. Ja ja. Dacht ik eerste. Maar gecontroleerd met een meter klopt het toch wel heel netjes. Heerlijk voor groene thee want die hoeft niet zo heet.

ellen216 10-10-2015

handig met temperatuurinstelling

prima tevreden over deze waterkoker, helaas al heel snel zeefje voor kalk kapot. En nu na 3 en half jaar blijkt hij plotseling te lekken. Zal daarom een andere waterkoker aanschaffen. Niet deze helaas vanwege de korte levensduur.

Jel 75 29-08-2015

Super apparaat

Heb de waterkoker nu een maand ingebruik. Super handig de verschillende temp instelling. Handig piepje als hij klaar is.