Siemens TW86103P - Reviews

Inhoud
1,5 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,2

• Slecht

Lis 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,3
waterkoker nu een jaar in mijn bezit en hij lekt aan de onderkant.
Te duur om na een jaar weer op zoek te moeten naar een andere
Verder ziet hij er op de plaatjes mooier uit dan in het echt.

Bonomolaris 10-08-2017

Super handig

Super handig doordat je niet alleen kokend water krijgt, maar ook bijv. 80 graden voor een heerlijk kopje groene thee!
Nadeel: deksel gaar er niet af (volgens mij?)

Droopy 04-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

snel defect na gebruik

Waterkoker gaat snel, binnen 1 jaar, lekken. We dachten in eerste instantie dat dit een eenmalig probleem was, maar ook het 2e exemplaar (garantie) gaat wederom lekken. Ronduit slecht product.

Bob F 12-10-2016

design in de keuken

In combinatie met de koffiemachine EQ8 is dit een pracht op het aanrecht.
Ideaal zijn de temperatuurstanden. Het handvat heeft een prettige en veilige grip.

Anita Bierhof 17-04-2016

mooi design en temperatuurregelaar geïntegreerd

eindelijk een mooie waterkoker met temperatuurregelaar gevonden die niet heet wordt aan de buitenkant (ook schenktuitje niet)! Klein minpuntje is dat werking warmhoudfunctie wat onduidelijk is.

droopy 13-12-2015

jammer

Helaas na 1,5 jaar gaat het apparaat al lekken. De temperatuur sensor is beslist handig in het gebruik.

WNVWitzenburg 30-10-2015

Snel en goed instelbaar

Wat een fijne waterkoker. Bij vorige waterkokers was het vaak dat het niet fijn uitschonk. Spetterde. Druppelde. Hier is dat niet het geval. Zelfs heel langzaam schenken is geen probleem. Ook niet met een volle kan.

Ook heel fijn dat hij op temperatuur is in te stellen. Van 70 tot 100 graden in stapjes van 10. Ja ja. Dacht ik eerste. Maar gecontroleerd met een meter klopt het toch wel heel netjes. Heerlijk voor groene thee want die hoeft niet zo heet.

ellen216 10-10-2015

handig met temperatuurinstelling

prima tevreden over deze waterkoker, helaas al heel snel zeefje voor kalk kapot. En nu na 3 en half jaar blijkt hij plotseling te lekken. Zal daarom een andere waterkoker aanschaffen. Niet deze helaas vanwege de korte levensduur.

Jel 75 29-08-2015

Super apparaat

Heb de waterkoker nu een maand ingebruik. Super handig de verschillende temp instelling. Handig piepje als hij klaar is.