Miele WED035 WPS 8kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WED035 WPS 8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

r**9@h**l.com 10-09-2023

Miele

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Mijn wasmachine is en blijft mijn favoriet, zal ook nooit anders worden. Miele staat vor mij al jaren bovenaan met een dikke10.

r************@h********** 23-05-2023
Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Wij zijn al meer dan 25 jaar miele fan, er komt gewoon niets anders in huis. Wij kunnen geen minpunten vinden bij onze machines.

Balance49 19-03-2023

Tegenvaller

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Op zich een prima machine, totdat hij na één jaar en drie maanden bij het centrifugeren van een 30 graden was plotseling vreselijk lawaai maakte. Het glas van het deurtje bleek gesprongen en in scherven en splinters in het wasgoed terecht te zijn gekomen.
Met werkhandschoenen aan het wasgoed uit de machine gehaald (overal glas) en na het ophangen en droging moeten vaststellen dat we, naast de kapotte deur, voor meer dan 300 euro schade hebben doordat verschillende kledingstukken gescheurd zijn.
De oorzaak leek een enkele beugel BH te zijn geweest, ondanks dat deze in een netje zat.
Ongelooflijk dat dit gebeurde bij een machine van deze leeftijd, die in een tweepersoonshuishouden niet eens intensief gebruikt wordt. En zeker niet van een merk als Miele, waarvoor wij bewust na onze vorige machine weer hebben gekozen.
Waarschijnlijk erg naïef, maar wij hadden verwacht dat Miele zo achter haar producten zou staan, dat ze zouden vinden dat dit nooit had mogen gebeuren en dat de schade dus kosteloos zou worden hersteld.
Helaas was de reactie van Miele via de telefoon en via email onverbiddelijk: "glasschade vergoeden wij niet!", ondanks dat de machine nog ruim in de garantieperiode van twee jaar zat en er geen enkele sprake was van verkeerd gebruik van onze kant.
De monteur van Miele bleek echter klantvriendelijker: hij zag geen reden voor de glasbreuk die ons te verwijten zou zijn en wilde de deur wel kosteloos vervangen. Even leek het probleem opgelost.
Helaas bleek ook de trommel beschadigd te zijn door het glas en bij het bellen naar het hoofdkantoor over het vervolg meldde hij dat hij ons een nieuwe machine "mocht aanbieden" voor 749,-.
Daar zijn wij natuurlijk niet op ingegaan. Nog geen anderhalf jaar hiervoor hebben wij tenslotte 1000,- uitgegeven voor deze machine. Van een merk dat zelf stelt "Er is geen betere".
Een medewerker van Miele nam daarna contact met ons op en na flink onderhandelen "met hogerhand" mocht hij ons een nieuwe machine aanbieden voor 300,-. We zijn er maar op ingegaan, na een aantal weken de was doen bij vrienden en familie wil je wel van het gedoe af. Deze "grap" heeft ons dus zo'n 600 euro gekost: de nieuwe machine en de kapotte kleding.
De nieuwe machine gaat hopelijk langer mee. Maar het is wel onze laatste Miele.

Pluspunten

• Wast prima
  • Weinig geluid

Minpunten

• Kwaliteit van de deur
  • Service en garantie van Miele

r************@h********** 02-02-2023
Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Ons hele huis staat vol met miele apperaten, dat is al jaren zo. De prijs is hoog, maar als je bedenkt dat mijn vorige wasmachine 25 jaar geworden is, en nog goed fuctioneerde, dan mag het wat kosten. Hierdoor zijn ook onze 3 zonen erdoor besmet, bij ons alle niets dan miele in huis, helemaal toppy!!!!

c**********@g******** 31-01-2023

Alles wat je van een wasmachine verwacht

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Deze wasmachine wast super schoon en haalt de geurtjes van de sportwas er helemaal uit. Super handig is het Twindos systeem dat minimaal doseert en daarbij reageert mijn gevoelige huid niet op dit wasmiddel. Ook de garantie op deze machine is ongekend. Problemen met het Twindos systeem zorgde voor een volledige omruiling nadat de machine bijna vijf jaar oud werd.

Pluspunten

• Garantie
  • Twindos systeem met anti allergisch wasmiddel
  • Schoon en reukvrij wasgoed
  • Overhemden kreukvrij uit de was
  • Stil

Kineke en Leo 20-08-2022

Levensduur

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Onze oude Miele wasmachine begon heel erg te bonken bij het centrifugeren.
Dus de monteur gebeld die zei dat er nieuwe schokbrekers en koolborstels in moesten maar hij bood een nieuwe Miele wasmachine aan met als korting het voorrij- tarief.
Toen eerst maar even de consumentengids van nov. '21 nagekeken.
Daar bleek een Miele de gemiddeld langste tijd mee te gaan: 16,6 jaar!
Valt me toch tegen want onze Miele wasmachine is op één maand na 25 jaar oud en werkt nog steeds.

Pluspunten

• levensduur
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• lawaai

m*************@g******** 17-08-2022

Wassen met Miele

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Dit is mijn 3e Miele wasautomaat en ben erg tevreden met het gebruik en de service van Miele

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Weinig geluid

Minpunten

• Geen eindzoemer

Han 16-06-2022

Nunhem

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Deze machine is zeer zuinig en is eenvoudig te bedienen.
Het geknoei met wasmiddel is ook niet meer nodig o.dat de machine zelf doseert.

Pluspunten

• Twin dos systeem
  • Veel programma,s

Minpunten

• Kan niet zien hoe lang het programma nog duurt.

T. Meerman 07-03-2022

Top wasmachine!

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

De wasmachine werkt zeker naar behoren. Het twindos systeem vinden wij geweldig, maar met 2 kleine kinderen doe je geen half jaar met een voorraad (zoals op de site staat) maar 4 maanden. Hieroor is het systeem wel wat duurder dan gewoon wasmiddel. Achteraf gezien hadden wij graag een knop gewild ipv toutchscreen.

Pluspunten

• Twindos
  • Grote trommel 9kg

Minpunten

• Toutchscreen

c*****@h*********** 24-02-2022

Miele wasmachine

Geschreven voor: Miele WED035 WPS 8kg

Goede snelle service. Machine is erg stil en bevat alle programma's die je nodig hebt.