Miele WEA035 WPS Active - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele WEA035 WPS Active op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

y****************@g******** 05-01-2022

Spijt van mijn aankoop

Geschreven voor: Miele WEA035 WPS Active

Ik ben niet tevreden over deze Miele wasmachine. In het verleden altijd Miele wasmachines gekocht en altijd tevreden. Bij deze machine had ik vrij snel in de gaten dat er iets niet goed was met de temperatuur van het waswater. Ik controleerde de temperatuur met een infraroodmeter. Toen bleek dat bij het programma kreukherstellend 40 graden de temperatuur opliep tot 47 graden. Bij het programma katoen 60 graden kwam de temperatuur maar tot 53 graden. De Miele monteur constateerde bij meting dezelfde temperatuur. Voor hem was dit ook een nieuwe fenomeen. Volgens hem heeft het ermee te maken dat de machines zo zuinig en energiebesparend mogelijk worden gefabriceerd.
Ik ben dus ontevreden over mijn aankoop en raad deze wasmachine dan ook af aan anderen.