AEG T8DE95EW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE95EW op Kieskeurig.nl.

Soraya26 23-03-2018

Zuinig en snelle droger

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Recentelijk heb ik deze warmtepompdroger AEGT8DE95EW aangeschaft en tot nu toe ben ik heel erg tevreden. Hij droogt goed en heeft veel programma’s met verschillende opties, die je naar wens kan aanpassen. Het bedieningspaneel is eenvoudig te gebruiken. Zo kun je onder andere de gewenste droogtegraad van het wasgoed instellen op strijkklaar, kastklaar en extra drooggraad. Door het Absolute Care Systeem blijft je kleding mooi en krimpt niet. De ÖKOFlowfilter kun je eenvoudig verwijderen om schoon te maken en dit dien je na elke droogbeurt te doen voor het behoud van het apparaat. Wat belangrijk is om te vermelden, dat hierop een energielabel A++ is afgegeven, wat betekent dat de wasdroger heel erg energiezuinig is. De ECO powerknop is standaard ingeschakeld voor alle programma’s, het stroomverbruik is hierdoor op het minimumniveau ingesteld. De meeste programma's heb ik reeds uitgeprobeerd en tot volle tevredenheid. Bovendien is de machine ook nog eens erg stil als hij zijn werk doet. Ik ben uitermate tevreden over de machine, het is een fijne droger, erg makkelijk in gebruik en geeft een mooi resultaat, daarom kan ik hem dan ook van harte aanbevelen. Ook de belading van 9 kg is een pluspunt en daarmee geschikt voor een groot gezin De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook heel erg goed te noemen

Pluspunten

• aantal programmas
  • Zuinig voor een droger
  • capaciteit
  • makkelijk te bedienen

Jenny 01-07-2021

Super droger!

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Er kan veel was in deze droger, en dat is heel fijn met een groot gezin. Wat ik ook heel prettig vind is dat machine weinig geluid maakt. Daarnaast is deze machine energiezuinig.

Jillian 03-06-2021

Maakt de was echt droog!

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Wat een verschil met onze vorige droger. Daar moesten wij regelmatig het wasgoed alsnog uithangen omdat het niet volledig droog was, maar met deze droger hoeft dat niet meer. Het kwam kurkdroog en lekker warm uit de droger. Ook fijn is het binnenlichtje.. onze washok is wat donker, dus toch fijn dat lichtje!

Astrid 25-01-2021

Fijne Warmtepomp

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Prettige machine die stil zijn werk doet! Gelijktijdig speciaal set ballen gekocht voor sneller resultaat

Marian 26-12-2020

Super droger

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Ben helemaal blij met mijn nieuwe droger hij droogt goed menu is makkelijk en je heb veel functies erop heb ook de wasmachine van Aeg en daar ben ik ook heel tevreden over wassen en drogen doe ik nu weer met heel veel plezier ik raad de AEG droger en wasmachine zeker aan

Aydi 24-12-2020

Muah

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Voor die prijs, vind ik de droger muah. Je hebt geen mini-was optie. Je weet daardoor niet wanneer de droger klaar is, omdat hij de tijd aan het einde toe ineens verlaagt. Duidelijke guide welke was je bij welk programma moet drogen ontbreekt. Kon geadvanceerder. Daarnaast kan je bij bepaalde programmas maar 3 kg laden terwijl je meer hebt. Qua design wel heel mooi.

Raj@1223 24-11-2020

Best quality as ever , Love AEG machine

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Love all the function and drying is accurate . Anti Shrink work perfectly , now our ironing time is reduced drastically.

Kenneth 22-11-2020

Wat ik er van hoopte

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Na ruim een maand, ben ik zeer tevreden tot nu toe, het is een uitermate stille machine in tegenstelling tot mijn oude droger, nu moet ik naar boven lopen om te kijken of hij al klaar is. De droger is behoorlijk snel en energiezuinig en het design van de machine ziet er erg mooi uit, ga binnenkort ook de wasmachine vervangen voor een mooie AEG Öko.

Jan 02-11-2020

In een woord geweldig

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Voor de eerst keer een warmtepomp droger gekocht deze werkt gewoon super geruisloos en zeer goed droogresultaat makkelijk te bedienen ik ben er happy mee

mseelen57 11-12-2019

Kwalitatief goed uitziende droger

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

De machine is van een goede kwaliteit. Heeft een mooie moderne uitstraling. De machine is makkelijk te bedienen. Ben er zeer tevreden over.

Ingrid 24-08-2019

grote vulopening

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Ik heb een AEG warmtepomp droger gekocht. Prijs/kwaliteit is goed. Warmtepomp droger voor het gunstige energieverbruik. Helaas loopt de menukeuzeknop af en toe aan en maakt de droger af en toe een schrapend geluid. Hij werkt wel perfect en het pluizenfilter is supermakkelijk te reinigen.

Pluspunten

• pluizenfilter makkelijk te reinigen
  • grote vulopening
  • droogt goed

Minpunten

• schrapend geluid van de trommel
  • menukeuzeknop loopt aan

maleenje 20-08-2019

Goede droger

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Mooie en ruime droger, werkt zuinig en is stil in gebruik. Veel programma’s en extra instellingen. Kan zowel met een waterreservoir als met aan afvoerslangetje aangesloten worden.

Alex 18-08-2019

Gemakkelijk in onderhoud

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Ik heb deze droger nog niet heel lang maar hij bevalt mij goed.

Vooral in onderhoud is hij gemakkelijk. De stoffilter zit bij de opening welke je gemakkelijk eruit kan halen en kan schoonmaken.

Daarnaast is de transparante deur ook gemakkelijk.

Al met al een goede droger voor het dagelijks gebruik.

Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat als het droogprogamma klaar is, de droger om de zoveel minuten de was nogmaals laat ronddraaien (Waarschijnlijk gebeurt dit om de was fris te houden). Voor in de nachten is dit alleen minder praktisch.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoonhouden
  • Transparante deur
  • Genoeg progamma’s

Minpunten

• Blijft, als progamma afgelopen is, was ronddraaien

Bruce 17-08-2019

Goede droger met strak design

+ Super kwaliteit
+ Stil
+ Mooi strak design
+ Makkelijk / simpel in gebruik
- Redelijk lange droogduur

Dado 16-08-2019

Echt doen een trommel voor 9kg wasgoed

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Topmachine! Echt fijn dat de trommel net was groter is. Minder kreuk en een schoner resultaat. Alles past erin en komt er schoon weer uit. Een aanbeveling voor grotere gezinnen

Pluspunten

• Grote trommel
  • Genoeg programma’s
  • Atoomprogramma is een aanrader

Susan 15-08-2019

Snel droog.

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Super dat er 9 kilo in kan. Doordat mijn wasmachine 1600 toeren (ook van aeg) is droogt de was snel.

Pluspunten

• Grote deur
  • Weinig geluid

Bakker 15-08-2019

Heel goede machine.....heb er veel schoonmaakplezier van

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Prima apparaat heb er erg veel plezier van met het wassen van m.n kleren....makkelijk te bedienen....prima spul van aeg

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Alleen maar pluspunten

Herman 15-08-2019

Stil, droog, maar nieuwe geur blijft lang hangen

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Ik heb gekozen voor AEG omdat het mij een betrouwbaar merk leek en deze machine goed stond aangeschreven.
Het product doet zijn werk, alleen blijft de geur van nieuw (van de machine) lang achter in het gedroogde wasgoed. Hij is redelijk stil alleen doet er vrij lang over eer dat het wasgoed droog is. Ik vermoed dat dit bij het type droger hoort (warmtepompdroger).

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Droogt zoals het hoort

Minpunten

• Duurt lang voordat het wasgoed droog is
  • Geur van “nieuw” blijft lang in het wasgoed hangen

Ben 15-08-2019

Top aankoop

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

De Machine is zuinig en zeer geluidsarm. Resultaat prima! Het is een welkome aanwinst en we hopen er nog lang gebruik van te maken

Wouter 15-08-2019

Uitgebreide mogelijkheden en zuinig in gebruik

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

We hebben al vele drogers van AEG gebruikt die telkens lang meegingen. Deze is stiller, heeft vele gebruikersopties en is zuiniger in gebruik

Pluspunten

• Zuinig
  • veel gebruikersopties