AEG T8DE95EW - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Soraya26 23-03-2018

Zuinig en snelle droger

Recentelijk heb ik deze warmtepompdroger AEGT8DE95EW aangeschaft en tot nu toe ben ik heel erg tevreden. Hij droogt goed en heeft veel programma’s met verschillende opties, die je naar wens kan aanpassen. Het bedieningspaneel is eenvoudig te gebruiken. Zo kun je onder andere de gewenste droogtegraad van het wasgoed instellen op strijkklaar, kastklaar en extra drooggraad. Door het Absolute Care Systeem blijft je kleding mooi en krimpt niet. De ÖKOFlowfilter kun je eenvoudig verwijderen om schoon te maken en dit dien je na elke droogbeurt te doen voor het behoud van het apparaat. Wat belangrijk is om te vermelden, dat hierop een energielabel A++ is afgegeven, wat betekent dat de wasdroger heel erg energiezuinig is. De ECO powerknop is standaard ingeschakeld voor alle programma’s, het stroomverbruik is hierdoor op het minimumniveau ingesteld. De meeste programma's heb ik reeds uitgeprobeerd en tot volle tevredenheid. Bovendien is de machine ook nog eens erg stil als hij zijn werk doet. Ik ben uitermate tevreden over de machine, het is een fijne droger, erg makkelijk in gebruik en geeft een mooi resultaat, daarom kan ik hem dan ook van harte aanbevelen. Ook de belading van 9 kg is een pluspunt en daarmee geschikt voor een groot gezin De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook heel erg goed te noemen

Pluspunten

• aantal programmas
  • Zuinig voor een droger
  • capaciteit