Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE95EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Oudshoorn 27-09-2022

Top apparaat

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden, goede kwaliteit prijs verhouding! Ik kan iedereen dit apparaat aanbevelen.

Kimberly 22-09-2022

Droge, zachte was

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Fijne droger. Knoppen zijn duidelijk en al vanaf het begin komt mijn was er droog uit! Voordeel van deze warmtepompdroger is dat deze geen vocht creëert tijdens het drogen. Voorheen waren mijn ramen altijd beslagen en nu niet meer. Enige nadeel is het elke keer legen van het pluizenfilter. Verder alleen maar pluspunten.

Anoniem 30-07-2022

Een feest om de was erin en eruit te halen

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote trommel met diverse programma's waar je blij je wasgoed uit mag halen en omgetoverd is in schone lekkerruikende kleding badlakens beddengoed e.o.

Erik 16-07-2022

Prima keus geweest.

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net als de droger heeft hij bijna 20 jaren trouw zijn werk gedaan maar het werd tijd voor vernieuwing. Heerlijk weer zo’n betrouwbaar apparaat te hebben!

AEGgebruiker109 28-03-2022

Top droger!

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik. Geluid valt mij erg mee. Heerlijke frisse droge kleding.

Anoniem 20-02-2022

Topproducten

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Zowel wasmachine als droger werken super! Handig in gebruik, kwaliteit goed. Geen storingen, veel inhoud qua kg’s. Erg blij met AEG

MvBussel 12-02-2022

Top droger!

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

De droger werkt snel, makkelijk, goed. Kan grote wassen met handdoeken aan, maar ook kleine wassen met een paar items. Alles komt op het juiste droogniveau uit de droger.

Annet 06-02-2022

Top machine met super resultaat

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie machine en wast super goed. Veel mogelijkheden en mooi design..

Mees 22-01-2022

Aanrader

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Ook deze machine heb ik samen met de AEG wasmachine gekocht. beide waren aan vervanging toe. zeer goede keus geweest, ben er super blij mee.

Mees 05-01-2022

Deze is echt geweldig, een aanrader.

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb een wasmachine en droger gekocht, de machine ziet er mooi uit en een zeer rustige machine, beter dan verwacht. zeker een aanrader.

snuff 30-12-2021

super..

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

na 14jaar aeg wasmachine en droger nu weer 2top apparaten..uitleg behoeft niet merk aeg spreekt voor zich zelf.

Alie 30-12-2021

1 woord is genoeg

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja 1 Woord is genoeg
Hij werkt fantastisch
Makkelijke bedingen
En echt heel veel programma’s
Dus 1 woord FANTASTISCH

Saiwan 28-12-2021

Aeg aanrader

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onze warmtepomp droger net drie weken. De droger doet wat het moet doen. Tot nu toe super tevreden!

Erik 23-12-2021

Aeg droger

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Wij zijn erg blij met droger. Wat ideaal en de was is na het programma goed droog en lekker zacht! Ik zal hem zeker aanraden. Ook de filters makkelijk droog te maken en de bak is ook makkelijk te legen of evt in de afvoer aan te sluiten. Een 9 kg is ook ideaal en mooi ruim net als onze aeg wasmachine 9 kg

Kimde 22-12-2021

Lekker snelle droger

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Fijne droger die de kleding snel droogt. Maakt wat herrie maar is niet hinderlijk. Al met al blij met deze droger waar heel veel in kan.

Maritha 22-12-2021

Geruisloos bijna en lekker wasinhoud

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Ik ben superblij met deze wasdroger veel keuze menu’s en een heerlijke grote inhoud ideaal voor gezinnen

Marjo 21-12-2021

Helaas deze werkt ook niet.

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Wederom een nieuwe AEG machine gekocht en weer de fout in. Deze keer doet de warmtepompdroger het niet en stopt gewoon halverwege het programma. 3 dagen in gebruik.

Cynthia 21-12-2021

Kort programma en toch alles super droog!

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Naast dat het apparaat voor mij als vrouw zijnde prima te installeren was (inclusief deur van draairichting veranderen!) is het een fijn apparaat. De wassen zijn super snel (kast) droog. Hier moet je gewoon denken aan ongeveer 1,5 uur max. Makkelijke herkenbare symbolen bij het kiezen van ene programma. Energie verbruik is ook nog eens vele malen minder dan van onze oude trouwe condens droger. In tijden van de dure energie en gasprijzen een fijne bijkomstigheid.

Ik raad deze droger van harte aan, en twijfel je? Niet doen.. top ding!

Ralf 17-12-2021

Boven verwachting onze warmtepomp van AEG

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil, zeer snel, zeer handig te bedienen.
Alles wat je van een machine hoop.

nvhees 06-12-2021

Mooi design

Geschreven voor: AEG T8DE95EW

Heel tevreden! Ik heb hem, naast de energiezuinigheid, vooral gekocht om hem mooi aan te laten sluiten bij mijn AEG wasmachine. Beide apparaten passen uitstekend naast elkaar. Dezelfde maat, hetzelfde design, precies wat ik zocht. Ik heb deze iets grotere trommel gekozen zodat mijn dekbed er in kan, en dat gaat inderdaad makkelijk. Verder ben ik heel tevreden over de intuïtieve bediening en de wol droog stand doet het boven verwachting goed. Als ik dan toch een minpuntje moet zoeken dan is het de doordringende geur als het apparaat nieuw in gebruik wordt genomen. Er staat netjes een waarschuwing over in de papieren, maar toch, het is pittig, en het duurde echt wel een tijdje voor het over ging.