De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG TR737L2B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m***********@l****** 24-04-2023

Prima droger!

Geschreven voor: AEG TR737L2B

Prima droger! En erg hadig in gebruik geen lastige instel programma’s en de was komt er keurig uit kan zo de kast in.

Stewie 04-01-2023

AEG wasdroger

Geschreven voor: AEG TR737L2B

AEG wasdroger nu enkele weken in gebruik en het is een mooie en rustige machine. Door de eenvoud makkelijk in gebruik en ook het stofnetje is super makkelijk schoon te maken. Al met al een fijne machine

• Eenvoud
  • Gebruik

Minpunten

• Accessoires bijkopen

TessaR94 16-12-2022

Goede droger, zuinig in verbruik

Geschreven voor: AEG TR737L2B

Droger die doet wat hij moet doen. Heel fijn dat hij verschillende programma’s heeft, waaronder een Eco programma. Was wordt goed droog en komt lekker fris uit de droger, met het Eco programma duurt dit wat langer maar omdat de droger bij ons op zolder staat en hij redelijk stil is, zetten wij dit programma vaak ‘s nachts aan, ideaal! Als je sneller een wasje droog wil hebben, kan dat ook. Wat ik ook erg fijn vind is dat je de meldingen op stil kunt zetten, zeker omdat de droger bij ons dus vaak in de nacht draait. Het design van de droger is ook mooi, modern en strak. De bediening wijst zich ook vanzelf en is erg gebruiksvriendelijk. Het programma voor dekbedden werkt ook fijn. De filter voor het stof is ook praktisch, dit bestaat uit 2 ‘laagjes’ die je gemakkelijk van elkaar haalt zodat je geen stof ergens tussenuit hoeft te pulken, dit hadden wij bij onze vorige droger wel. Kort samengevat zou ik deze droger zeker aanraden.

Isabelle 10-12-2022

Mijn eerste wasdroger is top

Geschreven voor: AEG TR737L2B

Ik heb deze wasdroger nu een goede twee weken kunnen testen en ik wil graag mijn mening erover delen. Allereerst woon ik sinds kort samen met mijn vriend. Daarvoor woonden we nog thuis, dus ik had nog nooit een wasdroger aangeraakt (oeps). Wat ik zo fijn vind aan deze wasdroger is dat hij heel makkelijk in gebruik is. Daarnaast heeft de droger ook een mooi en strak design. Veel mooier dan de meeste drogers die op de markt verkrijgbaar zijn. Wie zegt dat functionaliteit niet mooi kan zijn? 😉 Voor de rest doet de droger zijn werk goed, hier heb ik niets negatiefs over te zeggen. Ik strijk mijn was ook niet. Ik vind het niet nodig omdat mijn was niet zo gekreukt is na het gebruik van de wasdrogeer. Wel kies ik altijd voor de kreukvrije optie. Tot slot past er zeker genoeg wasgoed in voor twee personen. Ik ben zeer tevreden met mijn eerste wasdroger.

• Handig in gebruik

Minpunten

• Gevoelige knoppen

MvN 09-12-2022

Fijne droger

Geschreven voor: AEG TR737L2B

Fijne droger die doet wat hij moet doen. In de trommel past 7 kg. In eerste instantie dacht ik dat dat te weinig zou zijn, maar ik heb nog niet een keer gehad dat de was die uit de machine kwam niet in de droger past, of dat de trommel niet rond draaide.
Ik vind de droger niet superstil; hij maakt best wat geluid. Wat mij betreft niet storen en ook niet zo hard dat je het beneden hoort, maar ik zou hem niet aanzetten terwijl ik ga slapen. Ik zet hem daarom ook niet meer aan wanneer de kinderen naar bed gaan (al zijn het lichte slapers).
Voorkeur is drogen op de ecostand. Volgende de pictogrammen komt de was hier kastdroog uit, en niet droog-droog, maar ik heb hier nog geen verschil in gemerkt. Ik zie dat de droger zo minder stroom verbruikt, aanrader.
Al met al een fijne droger die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Voldoende ruimte in trommel

Minpunten

• niet super stil

t**********@g******** 08-12-2022

Fijne wasdroger voor een goede prijs

Geschreven voor: AEG TR737L2B

Onlangs hebben wij besloten om deze wasdroger aan te schaffen, omdat de prijs ten overstaan van de kwaliteit ons erg goed leek. En nu we hem in gebruik hebben kunnen we zeggen dat we daar geen enkele spijt van hebben. Wat een fijne wasdroger is dit. Veel verschillende keuze mogelijkheden, zelfs eentje voor beddengoed XL. En tijdens het programma kun je gewoon meekijken, omdat de deur doorzichtig is. Dat kon bij onze vorige niet en is best heel handig als blijkt dat er nog iets in je broekzak is blijven zitten en dat hard rammelt in de droger. Een prettige bijkomstigheid is dat je de klep onder de deur gemakkelijk kunt openen om zo bij het filter te kunnen. Het deurtje sluit magnetisch en dat is een hele vooruitgang t.o.v. van onze vorige droger.
De was is na elk gebruik echt goed droog en de bak met water goed vol. Aanrader!

Pluspunten

• veel programma's
  • open deur

Minpunten

• soms wat luidruchtig
  • materiaal voelt wat goedkoop aan

djcel 05-12-2022

Prima prijs/kwaliteit van AEG

Geschreven voor: AEG TR737L2B

Na eerder al prettige ervaringen met AEG gehad te hebben, koos ik bijna automatisch weer voor dit merk. Fijne trommelopening, ik heb wel eens een droger gehad waar het wasgoed makkelijk weer uit viel bij het laden, maar dat is bij deze niet. Ook het 2-in-1 pluizenfilter is een verademing om schoon te maken. Jammer dat er geen trommelverlichting in zit, maar dat wist ik van tevoren. Goed licht in het washok is meer dan voldoende. In het boekje las ik dat het normaal is dat de droger tijdens de eerste paar beurten iets meer herrie maakt. Hopelijk is dat waar, want hij maakt tot nu toe inderdaad iets meer herrie dan ik had verwacht. Wel zijn er vele verschillende droogprogramma's die je ook nog eens kunt personaliseren. En verder doet hij precies wat hij moet doen!

Pluspunten

• waar voor je geld
  • vorm trommelopening
  • gemak schoonmaken pluizenfilter
  • programma's welke je nog kunt personaliseren

Minpunten

• geen trommelverlichting
  • geluidsniveau (onder voorbehoud)